Szukaj

Lista ocen Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011 (26) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Piotrek
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Naprawdę poważnych usterek nie stwierdzono. Autem przejechałem 30 000 km., wymieniłem przepływomierz (używany, więc niedrogi), oleje, filtry, rozrząd. Wszystko to normalne. Uwaga na przedni zderzak i wysokie krawężniki - raz wyrwałem mocowania zderzaka wycofując sprzed krawężnika. Niby moja wina, ale twierdzę, że plastikowa osłona przy przednim zderzaku jest wykonana wprost debilnie - podjeżdżając do krawężnika się \'schowa\' pod auto, ale...
2,0
~Paweł M.
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Hm od czego zacząć.Alternator przy 70tyś.Zawieszenie tył.kompletna wymiana wszystkich elementów przy 100tyś kilometrów(naprawa bardzo kosztowna)Przednie zawieszenie: amortyzatory,wahacze. Piasta przednia i tylna ok 110 tyś.km. Silnik:uszczelki pod wtryskiwaczami co 30tyś wymiana. Wymiana jednego wtrysku. Turbina \"dwumasa\" Wałki rozrządu wytarte przy 160tyś km mimo regularnych wymian oleju i dbania o silnik(ten typ tak ma)
3,0
~rdkjkbwsk
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Niestety, osprzęt w silniku 1.6HDi lubi się sypnąć. Z mojej wiedzy przy przebiegu 277000 wymienione były: -wtryski -turbo -dwumas -świece żarowe -alternator. Niby zestaw standardowy dla dzisiejszych diesli. Fajnie się o tym mówi, gorzej się płaci (:D).
3,0
~Focusiak
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Awaria sterownika - koszt naprawy: 600 zł. Samochód wpierw wchodził w tryb awaryjny (utrata mocy i problem z przyspieszaniem) - a jednocześnie wyświetlał się komunikat: \"Usterka układu silnika\". Konieczna była wymiana świec żarowych i naprawa sterownika.
3,0
~USS.
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
katalizator przy spokojnej jeździe się zapycha , kończy się tym że trzeba w serwisie wymieniać jakiś płyn w katalizatorze masakra. Diagnoza serwisu trzeba go przegazowywać jak w Polonezie gaźnikowym.
5,0
~vagus@poczta.onet.pl
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Na gwarancji wymieniono rurkę z turbiny do intercoolera - rysa - ta jest jakaś inna - o przekroju kwadratowym - i nie pęka... Lampka nad tablicą z tyłu wymieniona. NIC INNEGO!!!!
5,0
~maciej
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Przez 235 tys km naprawiłem tylko zawór EGR przy 210 tys km, oraz turbinę przy 190 tys km. Absolutnie nic wiecej poza żarówkami nie było naprawiane
5,0
~trawiszon86
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Jeszcze nie przytrafiła mi się taka, która unieruchomiła samochód. Przejechałem tym samochodem do tej pory 70'000km.
5,0
~Maciej
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Nie miałem żadnych poważnych usterek. Trzy razy wymieniałem przednią szybę, ale to przez kamienie na autostradzie...
3,0
~sebastiane
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Jak w nowszych dieslach przystało. Naprawa turbo, dpf, dwumas będzie sporo kosztować.
Ford Focus II Kombi