Szukaj

Lista ocen Ford Mondeo II (390) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 678 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~wojtek
Ford Mondeo II
Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW
Jeździłem tym autem od przebiegu 120000km, teraz mam 190000km. Poważne usterki: - zasilanie silnika - pompa wtryskowa (regeneracja), regulator wyprzedzenia kąta wtrysku (wymiana) razem 1000zł Poza tym wymiana zużywających się elementów - olej, filtry, tarcze, klocki, okładziny, drobiazgi w zawieszeniu, opony - wszystko w rozsądnych cenach. Najgorsze przejścia z korozją - progi, nadkola tył... drogo...
4,0
~niwkacity@gmail.com
Ford Mondeo II
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Trzeba dbać tak jak o kobietę,inaczej same poważne usterki;)RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA RDZA
4,0
~Northools
Ford Mondeo II
Sedan 1.8 16V 115KM 85kW
Nie odnotowałem żadnych poważnych usterek. Wiem, że zdarzają się problemy z ASB. Problemy te są na tyle poważne, iż właściciele tych pojazdów decydują się na zmianę skrzyni na manualną. Jest to możliwe i nie drogie rozwiązanie. Pociąga to za sobą też negatywne skutki. Mianowicie nie wszyscy wiedzą, iż trzeba też wymienić komputer silnika, który pozostawiony w oryginale nie pracuje poprawnie.
3,0
~agarti
Ford Mondeo II
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Raz mi się zapalił, troszkę się spalił przód, który się zajął od halogenu przeciwmgielego. A tak to na razie spala mi 0.25 l oleju między wymianami, to nie wiem czy silnik jest aż tak zdrowy i nie wymaga naprawy głównej jeszcze przez następne 300 kkm (ale go wcześniej korozja zeżre) czy po prostu przedostaje się olej napędowy przez nieszczelną pompę wtryskową. Ale generalnie zapachu ropy w oleju nie czuć
4,0
~Dom
Ford Mondeo II
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Kupiliśmy atko z przebiegiem 267 tys. km. Od razu zrobiłem regenerację turbiny, wymieniłem uszczelniacze pod głowicą, sprzęgło, rozrząd, oleje i wtryskiwacz prowadzący. Kosztowało to nieco ponad 3 tys. jest to mój pierwszy samochód wiec przy zakupie niestety sie naciolem, Stąd trzeba bylo to wszystko powymieniac. Po miesiacu w warszatacie auto jest praktycznie bezawaryjne.
5,0
~Marshall
Ford Mondeo II
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Od roku mam auto i tak: klocki hamulcowe z tyłu, końcówki stabilizatora z przodu, pasek wspomagania, tłumi przedni. To są normalne rzeczy. Poza tym nic się nie psuje, auto jest niezawodne, mimo oryginalnego przebiegu 216.000 km. Fakt, że je sprowadziłem z Holandii, ma wszystkie części oryginalne Motorcraft, nawet paski i filtry :-) Perełka!
5,0
~slusarz76@yahoo.pl
Ford Mondeo II
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
auto ma przejechane 185000 (lub więcej) nie mam książki serwisowej lecz nic nie stuka zero luzów silnik pracuje cichutko brak jakichkolwiek wycieków zawieszenie sztywne karoseria z oryginalnym lakierem na nadkolach pojawiają się niewielkie wypryski rdzy lecz w końcu auto ma 10 lat!! Może trafiłem na zadbany model! Jak na razie nie ma na co narzekać
5,0
~Joe
Ford Mondeo II
Hatchback 2.0 i 16V 136KM 100kW
Nigdy mnie nie zawiódł na trasie. Sprzęgło fabryczne wytrzymało 220 tys. km. Wymiana zawieszenia co 100-120 tys. km. Przy 270 tys. km. wymiana maglownicy i alternatora. Klocki hamulcowe wytrzymują 40-50 tys. km, a tarcze dwa razy dłużnej. Nie polecam stosowania tanich zamienników. Ja używam Lucasa i są całkiem przyzwoite.
4,0
~Dariusz
Ford Mondeo II
Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW
W moim przypadku nie obyło się bez remontu głowicy, ale to tylko dlatego, że poprzedni właściciel kompletnie zaniedbał regulację luzów zaworowych co w przypadku tego modelu i tego, że ogólnie silniki forda nie lubią gazu, skończyło się jak się skończyło. Do tego dochodzi problem z falującymi obrotami.
2,0
~Jakub S.
Ford Mondeo II
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
-Pęknięcie paska rozrządu 30tys (1rok. od wymiany), w tym uszkodzenie tłoków i cylindrów wraz z głowicą. -Pęknięcie uszczelki pod głowicą, ok. 3 lata po ww naprawie. -uszkodzona turbina. -rozrusznik. -akumulator wymieniany średnio co 2/3 lata. -problemy z żarówkami i elektryką.
Ford Mondeo II