Szukaj

Lista ocen Ford Mondeo III Kombi (263) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 232 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~enron
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Komentarz powyżej przeciętnej. Komentarz powyżej przeciętnej. Komentarz powyżej przeciętnej. Komentarz powyżej przeciętnej. Komentarz powyżej przeciętnej. Komentarz powyżej przeciętnej. Komentarz powyżej przeciętnej. Komentarz powyżej przeciętnej. Komentarz powyżej przeciętnej. Komentarz powyżej przeciętnej.
1,0
~diablo
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
katastrofa,nie znasz dnia ani godziny kiedy auto wejdzie w tryb awaryjny ,wtryskiwacze gubią kody ,zimą zapychający się filtr paliwa i cały układ paliwowy ,nie działa centralny zamek ,nie otwierająca się klapa bagażnika przegub wewnętrzny za słaby do mocy auta rolki i napinacz paska 3 krotna wymiana problem wracał
1,0
~Mark
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Najpierw poszedła pompa wspomagania, potem rozrusznik, wtryski, a po kilku miesiącach pompa wtrysku paliwa, (zaznaczam że tankuje dobre paliwo) wymiana napinacza wraz z łożyskiem od klimy to podobno norma co kilkadziesiąt tys. km, zawieszenie stuka i puka, ale o to nie obwiniam producenta tylko polskie drogi,
4,0
~Paweł W...
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDDi 90KM 66kW
koło dwumasowe - 1250 zł + robocizna, ogólnie części droższe niż np opel, VW, seat. mniej zamienników, pewne części tylko w serwisie lub przez internet. silnik ten 90KM TDDi jest lepszy niż TDci, ale nie ma uta które się nie psuje, ogólnie utrzymanie diesla jest droższe niż benzyniaka, zalezy kto i ile jeżdzi,
4,0
~wojtek
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Niby nic takiego się nie przytrafiło ale po miej więcej 100 tys. przebiegu, daje się słyszeć dziwny dźwięk pracy silnika przy niższych obrotach. Według mechaników to zaczynają szfankować wtryski, a to 4 razy 1200 zł plus robocizna i drobiazgi. Chociaz na razie oprócz tych dźwięków jest OK,nie czuć osłabienia mocy.
5,0
~Andrzej
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
Filtr EGR należy regularnie czyścić, jest jednak łatwo dostępny i każdy mechanik sobie z nim poradzi (odkręcić 4 śruby, pędzelek z benzyną i gotowe), pękający wąż interqulera, należy go wzmocnić taśmą i opaskami. W sumie nic poważnego. Najważniejsze silnik i części eksploatacyjne bez zarzutu
1,0
~Porażka nie polecam
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Ogólnie porażka wszystko robione na czas a i tak co chwilę coś się psuje regenerowałem pompe z czyszczeniem układu a za 2lata pompa padła znowu zrobiłem pompe a za chwilę padły wtryski po wtryskach kolumna kierownicza po kolumnie zaciski z tyłu i Klima ogólnie lipa a i dwomasie nie wspomne
2,0
~damien_r
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
I tu wyglada sprawa troche inaczej Awaryny system paliwowy firmy Delphi. Niestety naprawa droga i nie da sie zaoszczedzic na tym Regeneracja wtrysków jest droga Pompa wysokiego cisnienia tez powala ceną. W ciągu poł roku dopadła mnie awaria wtrysków Wszystkie regenerowałem i jest wporzadku ale koszt nie mały
1,0
~marokan
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDDi 90KM 66kW
Poważne usterki to strasznie rdza zaczęła wyłazić i to już 6-cio letnim aucie. W porę zatrzymałem ten proces. Drugi mega problem to dwumas w sprzęgle. Za całość ze sprzęgłem i robocizną mechanik krzyknął 3 tys. zł. Ale to jest przypadłość tych aut przy przebiegach w granicach 150tys. km.
Dziennik kosztów dla Ford Mondeo III Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,3
l/100km
10,4
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~UKey
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Nie zarzynam auta. Jeżdżę normalnie (ok 60km dziennie)- auto kupiłem od prywatnego właściciela z Turynu w wersji Ghia (Pełna skóra, podgrzewane fotele i inne bajery) który jak mniemam nie oszczędzał na przeglądach i jeździł \"normalnie\". Póki co (odpukać) problem z wtryskami czy dwu masą jest mi nieznany.
Ford Mondeo III Kombi