Szukaj

Lista ocen Ford Mondeo III Kombi (263) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 232 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Tomek
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
rozleciało się koło pasowe, właśnie padła turbina po 325 tys. km (tylko wymiana), padł wentylator - skończyły się szczotki: propozycja wymiany całości za 1600 zł. Kupiłem szczotki za 20 zł i wymieniłem sam, rozkalibrował się komputer (sygnalizowało uszkodzone wtryski)
4,0
~kesonex
Ford Mondeo III
Kombi 1.8 16V 125KM 92kW
Jak powyżej, lecz musiałem metodą wymian i odrzucania typowych usterek w tym aucie samemu dojść co jest uszkodzone. Czasem mała rurka podciśnienia potrafi wiele namieszać a usunięcie problemu sprawia wielką radość:) Dzięki temu ożywia się pojazd, którym się jeździ!
3,0
~robwroc
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
no psuje sie układ delphi, na szczęscie mozna w rozsądnych cenach naprawić,ważne zeby przy wymianie wtrysków, naprawić pozornie dobrą pompę, bo często to mikroopiłki mielonej pompy załatwiają wtryskiwacze. dwumasa jak w prawie każdym dieslu, zależnie od stylu jazdy.
3,0
~SOPOTman
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Bardzo trzeba zwracać uwagę na to aby lać dobre paliwo, bo inaczej czeka nas kosztowna wymiana wtryskiwaczy. Z kosztowniejszych rzeczy - sprzęgło i koło dwumasowe. Często sypie się zawór EGR ale można go zaślepić. Sugeruje mądrze korzystać z turbiny, wtedy posłuży.
1,0
~jaworek36
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Tutaj mogę wiele napisać. Napinacz wielorowkowy, małe koło zamachowe, dwumasa wraz ze sprzęgłem, wtryski, pompa wysokiego ciśnienia, pompa wody, pompa wspomagania, rozprogramowanie się wtrysków regeneracja turbiny. W sumie 9500 zł włożone w rok. Opłaca się? Oczywiście że nie!
1,0
~Kilo 11
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
auto mam od nowości,a padała pompa spomagania ukł. kier. (tego nie da ie zepuć), padła turbina - olej pełny syntetyk Mobil, wymieniany zgodnie z intrukcją, po szybkiej jeździe chwila na wolnych obrotach w celu schłodzenia, łożysko tylnego koła po czterech latach
4,0
~wyspiarz@autograf.pl
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Podobnie jak wyżej. A poważna awaria wtryskiwacza była spowodowana złej jakości paliwem. A trzeba zaznaczyć, że nabywam ON tylko w tzw. ´dobrych stacjach´. Na codzień stosuję ON Ultimate ze stacji BP lub (gdy nie ma alternatywy BP) Extra Diesel z Shell´a.
4,0
~Bartłomiej
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDDi 90KM 66kW
Tu w zasadzie nic się nie działo, raz puściła pompa od wspomagania 1000 kilometrów od domu, ale udało się wrócić i wstawić zregenerowaną - służy już 5 lat. W samochodzie wszystko było robione na czas, więc nic poważnego się nie wysypało.
3,0
~mondziarz
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCI 115KM 85kW
Samochód raz wylądował na lawecie (zapchany EGR). Ominęła mnie regeneracja wtryskiwaczy, poprzedni właściciel wymieniał turbo (120 tys.), choć tu raczej winny raczej pazerny serwis ASO. Poza tym olej, filtry i tylko paliwo z markowych stacji!
Dziennik kosztów dla Ford Mondeo III Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,3
l/100km
10,4
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~PAwelek85
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDDi 115KM 85kW
w sumie całkiem ok. Ale przejeździłem zimę z \"szalejącą temperaturą silnika \" usterką okazała się pompa wody, a że czujnik temp jest \"suchy\" w głowicy bez udziału płynu to ciężko było co nieco ustalić. Pozatym zostały mi 4 termostaty :) 2 duże i 2 małe.
Ford Mondeo III Kombi