Szukaj

Lista ocen Honda Civic V Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW 1991-1995 (58) - Silnik

Na liście zabraknie 52 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jeśli fascynuje was ta marka i jesteście z Poznania to zapraszam do Teamu Hondy www.htp.info.pl Moj nick: Maximus1919 ;)
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Zadko spotykany 1.5 Vtec-e D15Z1. Ogólnie jestem z niego mega zadowolony!!!! Do puki nie powymieniałem Kolektorów (ssącego z z6 i wydechowego 4-2-1) to od wymiany do wymiany wziął może 200ml oleju!!!! A uwierzcie mi że nie jeżdżę wolno ;) (często jest kręcona powyżej 4.500obr no ale to w końcu Hondowski silnik ;) Teoretycznie nie można go nazwać wysoko obrotowym bo odcinkę ma już przy ok 6.500 obr. a nie tak jak popularna d15b2/b7 przy ok....
3,0
~Beetle
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Uważam, że opinie o elastyczności i zadziorności tego silnika są odrobinę przesadzone. Silnik jest naprawdę udaną konstrukcją jak na swoje czasy, jednak to co inni podają za zaletę czyli fakt, że motor budzi się przy 4 tys i ma owego legendarnego "kopa" dla mnie prywatnie było wadą. A dlaczego? Otóż przed tymi czterema tysiącami naprawde niewiele się dzieje w związku z czym w trasie trzeba wbijać trójkę żeby coś wyprzedzić. Owszem, silnik na...
4,0
~hautameki
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
SOHC VTEC-E. W mieście spala raptem 1-1.5L mniej niż pozostałe jednostki 1.5. W trasie czuć różnicę, można uzyskać wynik 5.5L/100km. Wszystko zależy od tego z jaką częstotkiwością wciskamy pedał gazu. Kultura pracy super po pełnym rozgrzaniu. Silnik wysokoobrotowy, pełny ciąg zaczyna się powyżej 3.5 tys. obr. Elastyczność jest, owszem, ale momentu brakuje, więc pozostaje redukcja i piłowanie, taki urok. Jednostka bardzo trwała, potrafi wiele...
5,0
~LuQ
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Auto godne polecenia! Piekna ponad czasowa stylistyka auta z 1992 roku. nawet dziś auto prezentuja sie doskonale, a 90 KM w lekkim nadwoziu daje sporo frajdy z jazdy. Wysokoobrotowy silnik daje niezlego kopa powyzej 4500 tys.obr/min. i kręci sie az do prawie 7000 (6900 do 7100 w zależnosci od modelu i warunkow) Elastyczność to raczej nie w Hondzie bo 90KM i 118 Nm dostepnych jest od 4800 tys.obr/min. Jesli to jest problem wystarczy zredukowac...
4,0
~Bob
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Silnik jest niesamowicie żywotny, po 4 latach codziennego pałowania i wyżymanaia na wysokich obrotach przetrwał do dziś. 90KM nie czyni go demonem prędkości ale do sprawnej jazdy po mieście jest zadowalający. Na światłach potrafi pokazać pazur. Silnik w połączeniu z długą skrzynią biegów jest nastawiony na ekonomiczną jazdę. Na trasie brakuje momentu, szczególnie kiedy jedziemy z kompletem pasażerów. Maksymalny moment 5500, odcina przy 7000,...
5,0
~Tony1984
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Silnik w tym aucie to rzecz naprawde bardzo dobra.Przyspieszenie od 0-100 km w nieco ponad 9s. to naprawde bardzo dobry wynik.Lubi wysokie obroty.Elastyczność zadowalająca,ale do szybkiego wyprzedzania konieczna jest redukcja.Przy 80 km/h gorąco polecam 3 bieg,wtedy autko zmienia sie w potworka:-)Kultura pracy silnika na wysokim poziomie,przy wyższych obrotach rasowe,sportowe brzmienie.Silnik Civica do cichych nie należy,ale nie dla wszystkich...
5,0
~Zetoxxx
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Bardzo ładna kultura pracy mimo niskiej pojemnosci od samego dołu ciągnie wystarczająco a powyzej 2700-3000 gdy włacza sie vtec jest żyleta do szybkiego przemieszczania sie po miescie, przy odtrej jezdzie potrafi zjesc troche oleju chociaż nie dymi ale przebieg w mojej mimo licznikowego 180000 jest duuuuzo wyższy. poza w/w ubytkami oleju nie mam problemow leje i jezdze. pali malo bo to vtec-e(econo) dłuższa skrzynia i silnik nastawiony na...
5,0
~Bartek D .
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Ludzie to jest Honda ona musi jezdzic na wysokich obrotach bo jak jezdzi sie do 2 tys. obr. i wbija nastepny bieg to jest jak zolw i sie potrafi nawet zadusic ale jak walnie sie go na wyskoie obroty to wtedy jest w swoim zywiole . Scigalem sie tą honda przeciwko 1.9 TD Xantia i zgadnijcie co Xantia nawet nie pierła . honda ma silnik ktory zadne Turbo Diesle nie dorownaja i inne bo jeszcze wezcie pod uwage wage auta !!!
4,0
~Sebik1984
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Silniczek ekstra jak na 90KM. Może ciut za głośny ale vtec tak ma:) Trzeba często biegi zmieniać żeby utrzymać w dobrym zakresie obrotów bo dopiero po przekroczeniu 3500tyś obrotów zaczyna się zabawa. Przejechałem już prawie 10000tyś i wszystko ok. 4 litry oleju wystarczyły na to 10000tyś więc nie jest źle. Nic nie bierze no może jak sie kreci pod czerwone pole;)
4,0
~pejko
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
jezeli ktos sie decyduje na honde to polecam wlasnie te jednostke a jak ktos ma wiecej troszku pieniazkow to wersje 1,6 125km a 1.3 odradzam za slaba i jeszcze na dodatek gazznik,archaizm.moja jednostka jest dosc dynamiczna na 3 biegu potrafi sie rozbujac do 150km/h lecz pozniej sie robi zadyszka pomalu przyspiesza max 185km/h czasami sie zastanawialem na co ten 5 bieg.
Honda Civic V Hatchback