Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Sedan (93) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 105 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kondri6
Honda Civic VI
Sedan 1.5 i 114KM 84kW
Przepalił mi się kabelek od rozrusznika (fabrycznego), ale auto i tak odpalało. Wymiana 150 zł. Po zimie zbieżność i wymiana końcówek drążków w przednim zawieszeniu(chyba, nie znam się) koszt 280 zł. Myślę, że to nie powód, żeby obniżać ocenę, wiadomo że pewne części się zużywają. Poza tym wszystko gra. Auto przyjazne dla mechanika, bo proste a co za tym idzie i kieszeni kierowcy.
5,0
~sir_lancelot@op.pl
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Hmm, niech pomyślę. Jedyna część, która padła to prawy i lewy łącznik stabilizatora z przodu; przed zakupem sprawdziłem tę Hondę w ASO i wiedziałem, że trzeba będzie je wymieniać. Na biegu jałowym falowały obroty – po prostu przepustnica była już zabrudzona i po jej przeczyszczeniu problem natychmiast zniknął. Poza tym nic się nie działo. Lać paliwo i jeździć ;)
5,0
~Kornik
Honda Civic VI
Sedan 1.5 i 114KM 84kW
Na liczniku mam niecałe 240 tyś km ale śrubki od licznika były odkręcane i licznik był na bank kręcony ile nie wiadomo ale auto jest naprawdę niezawodnie jadę w Polskę i wiem że wrucę to muj 3 civic miałem 4 gen 1.4 i 5 gen 1.5 i przy tych autach nic nie robiłe tylko serwis jak toś szuka auta bezawaryjnego polecam ale tylko auta nie zajeżzone
3,0
~Konrad
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Wymieniałem w ciągu 1,5 roku używania: Zawieszenie: sworzeń z przodu, tuleje wahaczy tylnych obie strony. Wydech: Tłumik. Hamulce: tarcze i klocki. Gaz: Reduktor. Spryskiwacz szyby: Silniczek Problemy: -coś świszczy w układzie wentylacyjnym, -tylna szyba z prawej strony ma uszkodzoną elektronikę (szyba opuszcza się, ale się nie podnosi).
5,0
~jabcoque
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
ciężko w to uwierzyć, ale nic się nie psuje. Przy przebiegu 100500 wymieniłem tłumik końcowy, przy 115000 tłumik środkowy, klocki i tarcze z przodu. Aktualnie (148000) przy dużych prędkościach na poprzecznych nierównościach jezdni czuć, że amortyzatory wysiadają. Ale 148000 po polskich drogach to i tak nieźle.
4,0
~Jaro
Honda Civic VI
Sedan 1.5 i 114KM 84kW
Póki co miałem problem z centralnym zamkiem, czego oczywiście nie można zaliczyć do usterek samego auta. Poza tym klakson, który czasem potrafi nie zadziałać i tylna klapa, którą zimą musiałem kilkukrotnie trzepnąć zanim zatrzask chwycił. WD-40 rozwiązał problem na jakiś czas.
5,0
~lukaszlukaszlukasz
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
gdybym nie zaoral oslona katalizatora o kraweznik..... jedynie oswietlenie pokretel wentylacji i predkosciomierza. reszta to niestety czynnik ludzki tzn. plastikowe elementy jak oprawki zarowek podswietlenia tylnej tablicy i elementy wewnatrz ktore wyszarpuja artysci w ASO honda.
5,0
~Gizmo
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
W sumie to nic sie nie zepsulo po za centralnym zamkiem, a dokladniej w jednych drzwiach przestal kolek wyskakiwac i wskakiwac. Po za tym to tylko lejemy paliwo, wymieniamy co trzeba zgodnie z tym co zaleca producent i jedziemy a autko nas napewno nie zawiedzie.
4,0
~Wojtek
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Oprócz problemu z nawiewem i padniętego czujnika ABS nie miałem innych problemów z częściami mechanicznymi lub elektronicznymi. Opadła za to podsufitka nad siedzeniami z tyłu, jednak parę pinesek załatwiło sprawę.
4,0
~Adamo- taksowkarz z nad morza
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Bardzo rzadko kiedy zdarzają się jakiekolwiek drobne awarie-ostatnio musiałem wymienić amortyzatory ale większość awarii wynika z jakości polskich dróg. No i musiałem ostatnio wymienić wycieraczkę, która źle zbierała deszcz z szyby
Honda Civic VI Sedan