Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Sedan (97) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 101 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~sir_lancelot@op.pl
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Auto rewelacyjnie trzyma się drogi i prowadzi się jak po szynach. Wzorowa robota, ale z drugiej strony trudno się temu dziwić skoro i z przodu i z tyłu wykorzystano zawieszenie wielowahaczowe. Na szczęście jest ono bardzo trwałe (wymieniłem tylko prawy i lewy łącznik stabilizatora z przodu), bowiem ewentualne koszty napraw takiego zawieszenia mogą być dość znaczne. Chyba że użyje się zamienników ;) Jakkolwiek prowadzenie może stanowić wzorzec...
5,0
~Sassu
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Nie znam żadnego innego auta które się tak świetnie prowadziło, jeżeli ktoś lubi precyzyjny układ kierowniczy to jeszcze nie miałem okazji używać lepszego. Z początku trzeba się przyzwyczaić do dość niskiego zawieszenia, jeżeli ktoś jeździł zwykłymi \'dupowozami\' może z początku zignorować przeszkody (np krótkie podjazdy na posesje albo nierówności) i zahaczyć podwoziem, lub tłumikiem przy cofaniu o zbyt wysoki krawężnik. Podczas jazdy można...
4,0
~Marcin
Honda Civic VI
Sedan 1.5 i 114KM 84kW
Fajnie i pewnie się prowadzi pod warunkiem, że wielowahaczowe zaiwszenie jest w dobrym stanie. Przypominam, z przodu są dwa wahacze na koło a z tyło aż 4. Nie oszczędzać na przednich dolnych sworzniach, lubią się zatrzeć i ukręcić czego rezultatem jest odpadnięcie koła!!! Poza tym zawias trwały. Górne wahacze wytrzymują do 100tys km a cały tylny zawias w oryginale do 250tys km.
3,0
~yaneck84
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Dosyć twarde zawieszenie,mało komfortowe jeżeli chodzi o tłumienie nierówności na drodze.Mały mankament tylnego zawieszenia wielowahaczowego tuleje met.gum.niska trwałość zamienników rekompensuje to tania i szybka wymiana.Po 170 tys.km wymiana sworzni wahacza przedniego dolnego.Ale trzeba przyznać że zawieszenie bardzo trwałe.
4,0
~Solariusz
Honda Civic VI
Sedan 1.6 i Vtec 125KM 92kW
Chyba wiele nie można zarzucić. W sam raz miękkość zawieszenia, nie buja i nie trzepie. Wstrząsy są największe na osiedlowych betonowych policjantach i dziurach. chyba trochę za delikatny - przy maksymalnym obciążeniu (5 osób i bagaż) zawieszenie \"dobijało do nadwozia\" na pofaldowaniach drogi.
5,0
~tosst
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Prowadzenie tego samochodu to po prostu wielka frajda. Wielowahaczowe zawieszenie swietnie tlumi nierownosci. Mimo, ze auto jest bardzo niskie to swietnie tlumi wszelkie nierownosci. Wytrzymuje bez remontow spore przebiegi, ale jesli sie juz posypie do zazwyczaj jest sporo elementow do wymiany.
4,0
~lintu
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Ze względu na niski prześwit auto fantastycznie wchodzi w zakręty - jazda po łuku to prawdziwa przyjemność. Niestety, legendarne wielowahaczowe zawieszenie jakieś specjalnie komfortowe nie jest i na dziurawych drogach nie jest zbyt przyjemnie.
5,0
~johnny
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
I tu doskonale - wielowahacz z tyłu i przodu robił robotę, autko bardzo ładnie wybierało nierówności i pewnie prowadziło się w zakrętach. Układ kierowniczy nieco leniwy, ale pasował do charakteru tego auta.
5,0
~kowalski
Honda Civic VI
Sedan 1.5 i 114KM 84kW
Bardzo dobrze trzyma sie drogi, półka z tyłu nie lata, dobrze wybiera dziury,bardzo podoba mi sie zawieszenie,tutaj nie ma komfortu na rzecz trzymania zakretów, jest sztywny i komfortowy!
5,0
~rafael.w29@interia.pl
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
zawieszenie wileowahaczowe to jest to co w tym autku lubie najbardziej-idealnie zestrojone zawieszenie na polskie drogi-zawieszenie tlumi nierownosci ale jednoczesnie bardzo dobrze trzyma samochod
Honda Civic VI Sedan