Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 5d (339) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 183 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Adi
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Jest po prostu głośno. Słychać silnik, słychać szum opon, słychać wiatr i to wszystko słychać bardzo wyraźnie. W mieście jest to do przeżycia ale podczas jazdy 100km/h jest już na prawdę głośno, nie wspominając, że rozmowa przy prędkościach autostradowych wiąże się z koniecznością nadwyrężania swoich strun głosowych.
5,0
~kliczek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Mówią,ze wyciszenie w Hondzie Civic jest przeciętne. To prawda. Ale Japończycy zamiast zbudować auto z rechoczącym ropniakiem obkładanym grubą izolacją, zbudowali cichutki silnik, do którego nie potrzeba tego całego ogromu mat. Auto jest ciche z natury, a do tego lekkie - bo nie ma wielkich kilogramów izolacji.
4,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Mogło by być ciszej, jest porównywalnie do Leona. W mieście i do 90km jest ok, przy prędkościach autostradowych zaczyna mocniej szumieć. Nie jest to klasa wyciszenia jak w autach premium. Podkreślę że najwięcej hałasu pochodzi wcale nie od silnika diesla (którego prawie wcale nie słychać) lecz od opon i szumu wiatru wokół auta.
3,0
~Grzegorz
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Bardzo cicho na niskich obrotach i do prędkości 120km/h. Powyżej 140km/h jest już trochę za głośno. Jest wyraźny i głośny szum powietrza. Powyżej 180km/h prawie nie da się rozmawiać. Każde dynamiczne wyprzedzanie okupione jest koniecznością redukcji i zawyciem silnika. Mi to akurat nie przeszkadzało, wręcz przeciwnie.
4,0
~volk3r
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Wiadomo,że to nie limuzyna do 120km/h jest ok, później robi się coraz głośniej. Odgłos silnika jest bardzo przyjemny, zwłaszcza przy wyższych obrotach - idealnie dopasowany układ wydechowy, dużo frajdy z jazdy :) Plastiki potrafią czasem trzeszczeć,ale to pewnie przez to,że samochód składali angole a nie japończycy :(
4,0
~jk
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Wyciszenie jest super w porównaniu z dwiema generacjami Civika niżej. Dla mnie jest super cichutko i komfortowo. Głośniej robi się od 140 km/h, ale radio się podgłaśnia automatycznie i tak nie słychać silnika. Dokręcenie gumowych dystansów w drzwiach polecam, bo dużo daje, nie słychać takiego szumu powietrza.
4,0
~Johnny
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Mogłoby być lepiej, twardo zestrojone zawieszenie. Na autostradzie i ładnych drogach jest super, tylko na lokalnych, gdzie mnóstwo kolein i dziur daje to o sobie znać. Mimo wszystko jest znośnie, silnik z racji, że to świetna konstrukcja to w trasie praktycznie niesłyszalny, jedynie szum opon i nadwozia.
2,0
~KonanekAD
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Jeżeli się nie poprawi fabryki to do 120km/h będzie dało się jeździć w relatywnie dobrych warunkach ale polecam wygłuszyć chociaż bagażnik. Daje to zaskakująco dużo, pracy przy tym nie ma bardzo dużo a efekt jest świetny. Rozumiem że to miejskie auto ale niestety tutaj Honda dała ciała.
3,0
~Hondziarz90
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średnio wyciszone zawieszenie + szerokie opony (mam 17'). To nie jest najmocniejszy punkt Hondy. Silnik też lubi pohałasować przy wyższych obrotach (aczkolwiek dźwięk jest całkiem przyjemny). Mimo wszystko można auto zapakować, zajechać na Chorwację (1400 km) i uszy nie bolą, także źle też nie jest.

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

1,0
~Piotrek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Tragedia. Trudno dodać cokolwiek więcej. Nie jest to samochód do dalekich podróży, człowiek wychodzi z niego obolały, zmęczony, skatowany, z jednym wielkim huczeniem w głowie. Honda z komfortem nie ma nic wspólnego, nie zmieniło się to od VI generacji, która pod tym względem była jeszcze gorsza od UFO.
Honda Civic VIII Hatchback 5d