Szukaj

Lista ocen Hyundai Santa Fe I (55) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 81 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jaclaw
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.7 i V6 24V 4WD 179KM 132kW
Najpierw negatywy: Nie da się ruszyć z piskami opon:) Jeżdżąc innymi samochodami zapominam, że to nie Santek i plomby chcą mi wypaść z zębów na naszych drogach:) Na zakrętach trzeba trochę uważać ale to raczej mój styl jazdy bo poprzedni samochód kleił się bardziej do drogi bo był po prostu mniejszy i lżejszy - fizyki nie oszukasz:) Pozytywy: Generalnie odczucia są trochę inne niż w FWD ze względu na napęd stały na 4 koła. Inaczej rusza,...
5,0
~mc_abra@op.pl
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.0 CRDi 4WD 113KM 83kW
Układ jezdny- super! Bardzo dobrze trzyma się drogi, przełożenie kierownicy dobrze dobrane, samochód wygodny i komfortowy. Ciężko wyprowadzić go z obranego toru jazdy, a jak już zbyt gwałtowny ruch kierownicą się wykona, czy za szybko wejdzie w zakręt reaguje lekką nadsterownością którą bardzo szybko można opanować. W zimie czy przy dużych śniegach jazda tym samochodem to wręcz przyjemność. Jak wstawałem rano i widziałem zasypane drogi i śnieg...
5,0
~Froniu
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.7 i V6 24V 4WD 179KM 132kW
Kapitalnie :D Stały napęd 4x4 jest świetny, trakcja kapitalna (nowe opony Pirelli), czy to śnieg czy błoto, czy asfalt (to nie jest terenówka, ale sporo w terenie może). Na zakrętach się trochę przechyla, ale jest pewny w prowadzeniu dzięki remontowi tylnego zawieszenia. Każdy kto narzeka na tylne zawieszenie, ma powybijane zawieszenie. Ja robiłem wszystkie tulejki metalowo-gumowe, wymieniłem 4 z 6-ciu wachaczy (niewymienne sworznie) i amorki....
4,0
~SWX
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.0 CRDi 125KM 92kW
2 razy łączniki stabilizatora i wymieniałem łożysko w kole jednym. Ostatnio magiel, jak się okazało niepotrzebnie bo delikatnie w trakcie jazdy bujało mi kierownicą, okazało się, że trzeba było tylko wyważyć koła i dopompować. Cwaniaki Bosch serwis chcieli mnie naciągnąć na 3200 zł że to luz na przekładni, ostatecznie zrobiłem przekładnie +końcówki drążków, gdzie indziej za 2000 zł bo im uwierzyłem. No w każdym razie na 200 tyś km spokój,...
5,0
~obiektywny
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.0 CRDi 4WD 113KM 83kW
Dobrze trzyma się drogi, fajnie \"robi\" zakręty, całkiem nieźle zbiera dziury. Inną sprawą jest fakt, że wszystko koroduje na potęgę - niby jak do tej pory nic z tego nie wynika, ale nie wróży to nic dobrego. Biorąc pod uwagę, że samochód ma 145k km przebiegu (a przez ostanie dwa lata, bardzo cięzkiego życia) to zawiesznie, trzyma się świetnie! Dodam jeszcze, że auto nader dobrze radzi sobie w terenie, co było dla mnie wielkim zaskoczeniem!
4,0
~climton
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 146KM 107kW
opiszę to tak: jeżdzę dość szybko i po przesiadce z małej osobówki ma się wrażenia bujania całym autem przy szybkich ruchach kierownicy, jednak dodam, że w zakrętach mimo wychyłów nadwozia prowadzi się pewnie i stabilnie. prędkość do 140 w trasie nie jest problemem, przyjemnie się prowadzi, idealne również na kiepskie drogi i bezstresowa jazda po leśnych i polnych drogach. offroadu jeszcze nie było:) ale to kwestia czasu
4,0
~bojesiewody
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.4 i 16V 146KM 107kW
Wymaga przyzwyczajenia. Jeśli cały czas jeździłeś niską osobówką, to w pierwszej chwili możesz zaskoczyć się przy skręcie na skrzyżowaniu. Maglownica nie jest najwyższej trwałości, ale z drugiej strony koła duże, auto ciężkie, to też nie ma łatwego życia. Zawieszenie lubi sobie poskrzypieć na większych nierównościach, ale robi robotę. Plus za dosyć wysoki prześwit.
4,0
~Radek
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.4 i 16V 146KM 107kW
Bardzo dobry układ jezdny, auto pewnie się prowadzi. Na śniegu jak i na suchym super. Jeżdze na oponach Cooper Discoverer MS cały rok, i ani w lato , ani w zime nie miałem sytuacji ,że auto mnie zaskoczyło. W teren typu droga leśnia , czy jakaś łąka można jechać bez obaw, nawet jak popada byle aby nie stanąc w miejscu ;)
5,0
~zackart
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.0 CRDi 4WD 113KM 83kW
Doskonale trzymanie drogi, niezaleznie od predkosci, pewnosc jazdy zarowno z duza szybkoscia na autostradzie jak i na kiepskich, bocznych drogach. Wielki plus tego samochodu. Ale wazne sa dobre opony, po wymianie z oryginalnie zakladanych koreanskich Hankook na Continentale roznica kolosalna.
Dziennik kosztów dla Hyundai Santa Fe I
Średni koszt przejechania 100 km
30,67 zł
8,6
l/100km
11,8
l/100km
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Michał
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 146KM 107kW
Auto idealne na wyboje, krawężniki itp. Mam stały napęd 4x4 więc śnieg czy piasek nie są autu straszne. Auto jak na taką budę dobrze trzyma się drogi, zawieszenie doskonale tłumi nierówności, wredne studzienki czy inne dziury w jezdni.
Hyundai Santa Fe I