Szukaj

Lista ocen Jeep Renegade SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW 2018-2022 (16) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Rafał
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Największe zaskoczenie! Miałem okazję przetestować go po znajomości na torze. Wspomaganie jest elektryczne, ale działa o niebo lepiej niż np. w Golfie, gdzie jest po prostu za mocne. Nie raz zdarzyło mi się nie trafić w zakręt, musiałem wtedy korygować. W Renegade jest spoko. Jazda jest mocno wspomagana przez elektronikę i to się czuje. Np. bardzo mocne haowanie powoduje nurkowanie przodu, jeśli jednocześnie wejdziemy w szybki zakręt,...
5,0
~bobx21
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Bardzo pozytywne zaskoczenie. Patrząc na nadwozie wyobrażałem sobie, że jeździ jak wygląda, tzn. jak kamienica, ale nie! Jest bardzo zwinny, stabilny niezależnie od prędkości, na górskich serpentynach radzi sobie bardzo ok. Na szczególną pochwałę zasługują dwie rzeczy - układ kierowniczy, którego wspomaganie maleje wraz z prędkością, układ lane asist - to coś potrafi kierować samochodem! Kamera czyta linie i w razie czego wprowadza korektę...
5,0
~Arek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Duża zmiana w stosunku do wersji z 2015r. Mechanicy mówią, że zmieniło się oprogramowanie systemów kontroli trakcji, których Renegade ma kilka, a ja uważam, że wpływ największy ma ten silnik 1.0, który jest lekki. Renegade z dieslami są cięższe o ok. 100kg i cała ta masa idzie na przód, więc rozkład masy jest gorszy. Z 1.0 prowadzi się bardzo dobrze niezależnie od warunków. Dużo lepiej niż wiele typowo szosowych aut. Układ kierowniczy jest...
5,0
~Tomasz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
SUPER - jest sztywne sprężyste - mimo że samochód jest stosunkowo wysoki super prowadzi się na zakrętach, do tego wielka zaleta - że nie reaguje za mocno na obciążenie - czy pusty czy obciążony jedzie super
5,0
~Pawełek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Niby suv, ale podwozie typowo szosowe, lekko podniesione. Świetnie trzyma się drogi, nie męczy podczas długich przelotów po autostradach, w mieście prowadzi się jakby mu nagle ubyło masy.
5,0
~Ja
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Jeździ jak gokart. Wspomaganie elektryczne więc trzeba się przyzwyczaić, ale potem ciężko się przesiąść do auta z hydraulicznym, wydaje się ociężałe hak ciężarówka
5,0
~jeepnięty
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Nieważne czy droga dobra czy zła, kręta, czy autostrada. Prowadzi się doskonale. Kierownica chodzi lekko w mieście, co przekłada się na dużą poręczność.
5,0
~Top_an
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Zarówno na szutrową drogę, jak i autostradę, na której codziennie jest eksploatowany. No może mógłby mieć trochę lepsze wyciszenie.
5,0
~ToSz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Super - najlepsza strona tego wozu, sprężyste wygodne - na dziurach super w zakrętach super - dobre opony i rewelka!
5,0
~MICHAŁ
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Poprzednio jeździłem Ford C-max i jestem mile zaskoczony, ponieważ Jeep nie odstaje od Forda w tej materii.
Jeep Renegade SUV Facelifting