Szukaj

Lista ocen Lancia Lybra (163) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 107 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~zulus
Lancia Lybra
Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW
BArdzo słabe zawieszenie. I do tego kurewsko drogie części zamienne. Ja władowałem na przejcchane ok 60 tyś km. ok 4 tysięcy . niektóre elementy wymieniałem kilka razy, mimo ,że staram wymieniać na dobre markowe zamienniki. Niestety wahacze tylne tylko w oryginale . Poprzeczne 400 zł/szt. A wzdłużne (tych jeszcze nie wymieniałem) UWAGA 1600 (tysiąc sześćset) zł sztuka zamienników brak. wymiana zaw. tyłu wychodzi 4 tyś plus robocizna. Ciągle...
4,0
~puuniek@interia.pl
Lancia Lybra
Kombi 2.4 JTD 150KM 110kW
Większość aut jest po prostu TWARDA więc do Lybry trzeba się po prostu przyzwyczaić. Auto jest miękkie gdyż tak je zestrojono - ma być komfortowe i takie jest o ile dba się o zawieszenie i wymienia co trzeba na czas. Ja po zakupie wymieniłem oba wahacze z przodu (markowe Febi - 240zł za sztukę, potrzebne są 2 a są też tańsze) i jak dotąd to wszystko. Ględzenie o kosztach jest nie na miejscu - jeśli masz auto z zawieszeniem wielowahaczowym...
5,0
~Krystian
Lancia Lybra
Kombi 2.4 JTD 150KM 110kW
Tutaj nikt nie ma prawa się doczepić. Zawieszenie komfortowe, dobrze wybiera polskie nierówności. Ostatnio miałem przyjemność przejechania się większą prędkością po świetnej nawierzchni i w miarę ostrych jak na prędkość 120km/h zakrętach. Układ kierowniczy niemal sam skręca tam gdzie chcemy. Wystarczy zainicjować skręt a samochód odczytuje nasze myśli i dociska skręt tak abyśmy nie musieli zbytnio siłować się z kierownicą aby trzymać zakręt....
3,0
~Tomisław
Lancia Lybra
Sedan 1.9 JTD 105KM 77kW
układ jak układ, ciężko to obiektywnie ocenić gdyż w aucie cały czas coś jest w zawieszeniu zepsute ( zapewne jest to po części wina polskich dróg) ale jak na 2 lata wymiana dwukrotna całego zawieszenia) to troszkę za dużo, tym bardziej że MĘDRCY z fiata zrobili niewymienialny sworzeń wachacza !! tuleje można wymienić, a sworznia nie ! szkoda tylko że owy sworzeń cały czas się wywala, no ale świeżo po remoncie zawieszenia jeździło się spoko,...
3,0
~petrusm@wp.pl
Lancia Lybra
Sedan 1.8 16V 131KM 96kW
Co 10/20 tys. km. wymieniałem gumy stabilizatora. Nie wymienisz, to wali, jakby młotkiem. Wymianę tych gum opisałem dokładnie na forum lanciaklub\'u. Gumy kosztuja 20-30 zł. ale roboty jest przy tym trochę. Stabilizator idzie pod silnikiem, a nad ławą. Nawet klucze to 16mm. Taki drobiazg, a upierdliwy. Przejechane 96-168 tys km. W tym czasie kilka kompletów gumek, dwa komplety łącznika stabilizatora (ok. 25 zł. zamienniki), wahacz (160 zł....
4,0
~GTI AUTOHANDEL GRZEGORZ IWANICKI
Lancia Lybra
Sedan 1.9 JTD 105KM 77kW
zawieszenie REWELACJA zwłaszcza na polskie drogi mercedes się chowa (wiem bo przesiadŁem się na E-klasę)niemcy nie umieją robić zawieszeń zawsze są TWARDE POWINNI SIĘ UCZYĆ OD WŁOCHÓW ale są i wady w lanci sŁabe gumy na stabilizatorach i konieczność wymiany całego stabilizatora (cena normalna450zl)i mały promień skrętu czasami przeszkadza w mieście PO18000 PADŁa POMPA DO WSPOMAGANIA KIROWNICY poza tym bije na głowe wszystkich w swojej klasie a...
3,0
~gov
Lancia Lybra
Sedan 1.8 16V 131KM 96kW
Ekstremalnie wygodnie, ale coś za coś. Jest wiele aut, które prowadzą się lepiej w zakrętach (nastawy zawieszenia są raczej miękkie - ale dobre na polskie drogi). Duży plus to prostota konstrukcyjna zawieszeń. Pomimo dzielenia podłogi z alfą 156 są one zupełnie inne. Po 120 000 "odezwała się" końcówka drążka kierowniczego. Pozostałe elementy zawieszenia to wciąż elementy z pierwszego montażu, a na wyboistej drodze nie dociera do kabiny nawet...
5,0
~Limak
Lancia Lybra
Sedan 1.6 16V 103KM 76kW
...zaznaczam nawyzsza opcje z mozliwych, bo... nie spodziewalem sie po przesiadce z Alfy na niskim profilu opon, ze bedzie tak pewnie. Owszem, wyhyla sie w szybkim zakrecie, ale daje pewnosc prowadzenia. Trzeba pilnowac gum w zawieszeniu. Tylko sprawne daje max komfortu. Zasada taka sama jak w Alfie 156/166, gdzie luzy znaczaco odbieraja przyjemnosc z jazdy.
4,0
~Bartek
Lancia Lybra
Kombi 2.4 JTD 135KM 99kW
Elementy gumowe zużywają się przeciętnie - wymiana raz w roku w rejonie, gdzie jest dużo dziur w jezdni, to raczej stadnart. Na szczęscie gumy stabilizatora do przody i tyłu to koszt ok 60zł za całość :) Komfort jazdy - nie da się go przecenić :) LANCIA to marka luksusowa, zawieszenie zestrojone komfortowo, na zakrętach nie da się za bardzo poszaleć, ale to nie auto sportowe :)
4,0
~Bartek
Lancia Lybra
Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW
Jest to auto stworzone do przemierzania tras, zawieszenie zestrojone komfortowo, aczkolwiek trzeba się przyzwyczaić osobom, które wcześniej nie jeździły autami włoskimi, gdyż jest dość miękkie...układ kierowniczy precyzyjny...jedynie manewrowanie na zatłoczonych parkingach nie należy do najprzyjemniejszych ze względu na dość duży promień skrętu.
Lancia Lybra