AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Land Rover
Freelander
I
Opinie
Opinie
Lista ocen
Land Rover Freelander I
(142) - Silnik
Na liście zabraknie
116
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~grrr
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Miałem FREELANDERA trzy lata (1.8 16V). Przez ten czas, rozsypało się wiele rzeczy: sprzęgło, kolektor wydechowy, termostat, pompa wody, wysprzęglik, sprzęgło wału, skrzynia kątowa (tzw. reduktor), podpory wału, elektryka drzwi bagażnika i trochę innych pierdół. Skrzynia toporna a szczególnie wsteczny. Kupując FREELANDERA warto sprawdzić stan sprzęgła wiskotycznego i je zregenerować bo zaniedbanie tego tematu to + 5000 zł. Kiepski w dalekie...
Dodane
14 lat temu
4,0
~sobierajski
Land Rover Freelander I
Soft Top 2.0 TD4 112KM 82kW
samochodem jeżdżę już 4 lata jak na suwa to bardzo oszczędny na trasie około 6 l/100 . Nie wiem dlaczego są takie złe opinie ja jechałem nim do Marsylii na wakacje po drodze w Alpy i Włochy i sprawdził się w każdych warunkach i w każdym terenie . Jak się dba o auto to i umiejętnie się nim jeżdzi to nie ma z nim problemów . Chciałem go sprzedać ale szkoda mi się zrobiło bo tak naprawdę nie ma w nim jak na razie nic co by miało sie popsuć a nie...
Dodane
7 lat temu
4,0
~EDEK
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Posiadam juz go troche i nie powiem zlego slowa. wszyscy ci co maja słabe nadmuchy, zgrzyty, itp... -niech nie przerabiaja samochodow u kowali! Jak chcesz miec TANIM kosztem ten samochod -to znaczy ze cie NIE stac na niego! Swietny na nasze drogi a raczej bezdoza, prowadzi sie swietnie, ustereki: a to głosnik sie spalił, gdzies podpora wału drzała -takie drobnostki. Generalnie polecam !!! Tylko panowie/panie -realnie z przebiegami :),...
Dodane
15 lat temu
1,0
~mat.
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
chociaż oddźwięk diesla (silnik BMW) nie jest dotkliwy za to bardzo dobrze słyszalny i tu naprawdę najniższa ocena za elastyczność. Ten samochód wytraca prędkość nawet na minimalnym wzniesieniu! Ciągłe żyłowanie tego - moim zdaniem - za słabego silnika odbija się też na spalaniu, które oscyluje wokół 9 l na trasie. W mieście jeszcze więcej. UWAGA! Wciśnięcie "gazu do dechy" nie powoduje żadnej reakcji ze strony samochodu, chyba, że udało nam...
Dodane
20 lat temu
4,0
~obalsystem@gmail.com
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Silnik bardzo cichy, lecz nieco słaby. Podczas postoju praktycznie w ogóle go nie słychać. Powyżej 3,5 tyś. obrotów robi się głośny, ale dźwięk przypomina odgłos silnika V6... więc czasami warto wkręcic go do końca skali. Prędkość maksymalną na niemieckiej autostradzie jaką udało mi się osiągnąć to 195 km/h, mimo katalogowej 165 km/h. W terenie ciągnie od samego dołu, więc nie ma problemu. Tak samo z wyprzedzaniem, silnik wkręca się do 6,5...
Dodane
16 lat temu
4,0
~pawel
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Wytrzymały. Konstrukcja Hondy, wykonanie angielskie. Konieczna wymiana uszczelki pod głowicą na porządną, bo te angielskie korkowe to można włożyć głęboko. To też jest najczęstsza przyczyna awarii eksploatowanego silnika - uszczelka powoli puszcza i silnik dostaje wodę z chłodnicy. Zwykle tak się dzieje gdy silnik się przegrzeje ostro (mała ilość wody w chłodnicy). Poza tym nie do zdarcia. Dobry model na przeróbkę na LPG sekwencyjne.
Dodane
16 lat temu
4,0
~żegnaj freelanderku
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Szału nie ma, ważne, aby nabyć model po 2000 r. lub wymienić kompresor na ulepszoną wersję (stara powoduje pożegnanie z uszczelką pod głowicą). Mało mocy, ale do spokojnego przemieszczania ok. O dziwo nie brał w ogóle oleju, chodził równo. Generalnie był to jeden z nielicznych elementów, z którym nie miałem problemu (z tego co czytam na forach, miałem wyjątkowe szczęście). Normalna jest wyższa niż w innych autach temp. pracy.
Dodane
5 lat temu
3,0
~ersm
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.5 i V6 24V 177KM 130kW
Jednostka napedowa z pozoru bardzo fajna. AluminiowA V6 DOHC 177KM. Jednak reakcja na pedał gazu opóźniona o pół godziny ;(, zchowuje się bardzo binarnie. Lekkie wciśnięcie gazu - bez reakcji, gaz do dechy 6000 rpm i redukcja o dwa biegi - bez sensu! Wymiana paska - konieczne niemalże wyjęcie silnika - na drodze NIC nie zrobisz. ZABUDOWA JEDNOSTKI ZAPROJEKTOWANA PRZEZ IDIOTĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodane
15 lat temu
4,0
~Filip
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
1951ccm w dieslu od BMW, z turbiną produkcji Land Rovera dawało radę. Nie był to demon prędkości ani przyspieszenia, ale wyprzedzanie nie stanowiło problemu. Prędkość przelotowa to ok. 110 km/h przy 2800 obr/min. Oprócz wspomnianej turbiny nie siadło nic :D Aha, no i strzec się jak ognia silnika 1.8 w benzynie, podobno straszny syf.
Dodane
7 lat temu
Usterki
Land Rover Freelander I
Liczba wpisów:
54
Land Rover Freelander I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
przygasanie kontrolek na desce rozdzielczej
Traci moc.
Silnik traci moc, szarpie przy zmianie biegów, gaśnie.
Zobacz więcej
usterek
4,0
~nikesz
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 117KM 86kW
silnik elastyczny dobra kultura pracy przejechałem 12 tys. km łącznie miasto,teren,cykl poza miejski,maksymalną prędkość jaką jechałem to 160 km/h odcinek 30 km non stop następnie teren piach plus strome podjazdy drugi bieg około15 km , silnik utrzymywał stałą temperaturę na razie wszystko ok też z olejem.
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
15
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Land Rover
Zobacz 187 aut
od ręki
Land Rover Freelander I
3,8 (258 ocen)
Wybierz nadwozie
Hard Top
Soft Top
Standard
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Land Rover Freelander w pigułce
Land Rover Freelander
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Land Rover Freelander
Dane techniczne
Land Rover Freelander I
Raporty zużycia paliwa
Land Rover Freelander I
Opinie
Land Rover Freelander I
Usterki
Land Rover Freelander I
Publikacje
Land Rover Freelander
Newsy
Land Rover Freelander
Galerie
Land Rover Freelander
Nasze pomiary
Land Rover Freelander
Filmy
Land Rover Freelander
Ogłoszenia
Land Rover Freelander
Ceny aut używanych
Land Rover Freelander
Dziennik kosztów
Land Rover Freelander I
Opinie o instalacjach LPG
Land Rover Freelander I
Testy zderzeniowe
Land Rover
Aktualnie przeglądasz
Land Rover Freelander I
Dane techniczne
282 raporty
zużycia paliwa
6 ogłoszeń
używanych
54 zgłoszone
usterki
3 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy