Szukaj

Lista ocen Lexus LS III (12) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~DrW
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Tutaj wg mnie jest nieżle. Auto w ogóle się nie psuje i pali niewiele jak na swoje osiągi i klasę. Dodając dobrą instalację LPG koszty paliwa są na poziomie przeciętnego diesla. Spalanie mam od 10,5LPG przy spokojnej trasie do 14,5LPG w mieście. Jeżdząc aktywnie, ale do ok 150km/h spalanie kształtuje się na poziomie 12,5-13LPG/100km. Na benzynie spokojnie schodzę poniżej 10Pb, a próby ekodrivingu kończą się w okolicach 7,8Pb/100km. Średnią z...
3,0
~kris
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Hmm. Jest przeciętnie, choć zważywszy na pojemność to chyba całkiem przyzwoicie. Mi udało sie na odcinku 10 km przy jeździe 50 km/h spalić średnio 6,5 litra to chyba rewelka, niby było płasko ale chyba jednak lekko z górki bo to było dla mnie trochę dziwne ale tak wyszło. W mieście przy spokojnej jeździe da sie zrobić 11 litrów a przy normalnej koło 13. Jak się człowiek spieszy i jeździ dosyć żwawo to może być spokojnie koło 20. Dla chcącego...
4,0
~Owczar
Lexus LS III
430 UCF30 4.3 283KM 208kW
Auto nie jest tanie w utrzymaniu, ale ciężko by było. Mimo wszystko na tle konkurencji, czyli BMW i Mercedesa jest taniej. Części w ASO nie zabijają, a może zamówić OEM bezpośrednio na zagranicznych portalach w niższych cenach. Dodatkowo można za 15 euro ściągnąć ze strony toyoty całą dokumentację. Najbardziej zaboli awaria pneumatycznego zawieszenia. Nowy amortyzator to koszt 5k pln.
5,0
~Marcin
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
po 100 tys przebiegu miałem 2x awarię klimatyzacji (1. zaraz po zakupie prawdopodobnie nie wyczyszczony układ po potrzedniej awarii i drugiu raz padła sprężarka bo miałem mało odczynnika (wyciek za pierwszym razem 1000 za drugim 1600)) wymieniałem piastę 580 zł i to tyle.. czy drogo sam oceń
3,0
~Krys k7
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Jest to LS więc części są drogie ale serwis w ASO ma przyzwoite ceny. Rekompensatą drogich części jest to że nie za często trzeba przeprowadzać naprawy. Obsługa serwisowa musi być regularna jak w każdym aucie. Jak dbasz tak masz.... To LS więc technologia musi troszkę kosztować.
5,0
~Maciek z Dallas
Lexus LS III
430 UCF30 4.3 283KM 208kW
W jeździe miejskiej (Dallas, Tx) spalanie premium około 19/gal, na hwy blisko 28/gal . Bardzo dobre jak na tę klasę samochodu . Spalanie podałem w milach z galona , przepraszam za brak tłumaczenia na litry/100km...
4,0
~Stanisław
Lexus LS III
430 UCF30 4.3 283KM 208kW
Jak na 2 tonową limuzynę nie jest źle ale trzeba pamiętać, że nie jest to samochód do jazdy w miejskich korkach, W zatłoczonej wiecznie Warszawie trzeba się liczyć ze zużyciem 15-16 litrów
5,0
~Tomek
Lexus LS III
430 UCF30 4.3 283KM 208kW
Uważam, ze Lexus LS 430 jest najekonomiczniejszy w klasie samochodów luksusowych pod względem zużycia paliwa, ceny przeglądów i części.
2,0
~Falko
Lexus LS III
430 UCF30 4.3 283KM 208kW
Tu niestety nie jest za różowo Konie lubią wypić. 13 l LPG w trasie to przy spokojnej jeździe
4,0
~bny
Lexus LS III
430 UCF30 4.3 283KM 208kW
koszty utrzymania to wydatki na paliwo
Lexus LS III