Szukaj

Lista ocen Mazda 3 I (192) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 150 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Walus46
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Twardo, sztywno, sportowo. Na ładnych asfaltach, trasie, autostradzie idealnie. Zero bujania, jazda w zakrętach na wyczuwalnej granicy - doskonale. Czuć każdą muldę, kamyk, łatę, siły przenoszone na koła - układ kierowniczy. Wiemy co się dzieje z samochodem. Wspomaganie nie jest przesadzone i na kierownicy mamy przyjemny opór, więc ręce na kierownicy (to nie yaris, czy inne miejskie auto, choć i w segmencie średnich większość ustępuje ustępuje...
4,0
~Thorgal
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Zacznę od zawieszenia. Uważam, że należy do tych sztywniejszych. Honda Civic 5d jest kanapą na kółkach przy Trójce. Ma to swoje zalety, ponieważ przy szybkich zakrętach nie traci się kontroli nad samochodem. Natomiast gorzej, od wspomnianej Hondy, sprawuje się na polskich nierównościach. Poprzeczne przeszkody najlepiej pokonywać z zerową prędkością i przy tym jest nieco od Hondy głośniejsze. Nie można mu natomiast zarzucić awaryjnośi. Przez...
5,0
~rogus
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZR 105KM 77kW
Nie można sie przyczepić do czegokolwiek. Autem jeżdżę już 5 lat i nigdy mnie nie zawiodło. Regularne serwisowanie u pana Henia (nie MIRKA)i wszystko działa. Generalnie bardzo polecam to niepozorne auto. Z gazem nie ma problemu (pośredni wtrysk) i wszystko śmiga. Rdza to bajki, coś tam bierze ale jak sie dba to żadnych problemów nie ma. Autem zrobiłem tylko 50.000 km od początku tego przebiegu na gazie. Zastanawaim sie nad zmianą na coś...
5,0
~FioleK
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Najfantastyczniejszy układ kierowniczy jaki z jaki miałem do czynienia. Bardzo bezpośredni, dla kobiety może nawet za mało wspomaga. Dla mnie frajda, doskonale czuje co dzieje się z samochodem. Do tego 2.5 obrotu!! Układ daje całkowite czucie i natychmiastową reakcje, nawet w położeniu zerowy. Samochód skręca dokładnie w tym samym momencie gdy ruszymy kierownicą. Do tego zawieszenie. Jest twardsze i daję więcej frajdy niż Ford Focus II, a...
5,0
~Adam - serdeczna@yahoo.com
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Rewelacja. Jeżdżą wersją MZR 2.0 Top Sport Kintaro dodatkowo wyposażoną w zawias Eibacha i 17-tki alu, która trzyma się drogi jak gokart. I mimo zauważalnie twardszego i niższego zawieszenia w porównaniu do wersji "zwykłej" - jazda nadal jest komfortowa. Trzeba jednak brać poprawkę zarówno na wysokość zmniejszony prześwit, jak o niski profil zastosowanych opon. Reasumując - zawias taki, że prowadzenie i zachoweanie w zakrętach to poezja.
5,0
~Darek
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
tutaj duży plus, w swojej klasie moim zdaniem przebija golfa i (mimo bliźniaczej podłogi) focusa. Oba auta użytkowałem i oceniam na własnych spostrzeżeniach. Zawieszenie trochę za sztywne na niekorzyść komfortu, prowadzenie wzorowe, kierownica "oddaje" to co się dzieje z układem kierowniczym - dobrze czuć drogę, idealnie dobrane nastawy wzmocnienia siły wspomagania w stosunku do prędkości.
5,0
~daffer80
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Precyzja układu jedynie do porównania jak dla mnie z nowym Fordem FOCUSEM. Konkurencja a było jej trochę (VW GOLF 2 i 3, AUDI A4 1997, Hyundai i30, Hyundai GETZ, DAEWOO NUBIRA, LANOS, OPEL ASTRA II, III ) - wymiękają!!!! HAMULCE WYMIATAJĄ - auto staje dęba po trasie 500 km (chodzi o rozgrzanie układu hamulcowego), a gdy zimne to brzytwa. Warto zapinać się w pasy bo szyba przednia może być twoja.
5,0
~Miki1
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Czuły przyjemny uklad kierowniczy. Auto dosc nisko zawieszone trzeba uważać na kraweznikach. Zawieszenie dosc twarde ale i wytrzymale. Przyjemnie w trasie i w szybkich zakretach. Jedzie jak po szynach. Ciche. Po 190k km musialem wymienic wahacze i pomimo zakupu b. dobrego zamiennika lewy zaczyna lekko stukac po 30k km. Tym razem kupie orginal.
5,0
~Rafdur79
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Mazda trzyma się drogi jakby była do niej przyklejona. Z przodu tradycyjny McPerson, z tyłu wielowahaczowe zawieszenie. Wymieniłem w przednim zawieszaniu tuleje dolne wahacza oraz sworznie. Nie oszczędzałem na zamiennikach i wybrałem markowy produkt. Ceny poszczególnych części nie są drogie i wiele można dopasować z Forda Focusa (ta sama płyta podłogowa)
5,0
~Stanisław Tarkowski
Mazda 3 I
Sedan 2.0 MZR 150KM 110kW
Bardzo pewnie trzyma się drogi. Zwłaszcza na zakrętach człowiek czuje się wyjątkowo pewnie. Auto zawieszone jest dość nisko dlatego radzę ostrożnie omijać kamienie na jezdni i dziury. Jeden kamień kosztował mnie osłonę silnika (kupiłem zamiennik, który jest trwalszy od oryginału). Po zaliczeniu dziury musiałem wymienić amortyzator.
Mazda 3 I