Szukaj

Lista ocen Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW 2002-2008 (21) - Silnik

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~pablo
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
padło turbo przy 180 tys km, 1000zł regeneracja, a pozniej wąż id IC mi pekł, ok 100 zł. warto lac dobry ON i dbać o olej, dodatkowo mam założone grubsze podkładki pod wtryski i czyściłem syfon od pompy oleju, lubi się przydkać, tera z słysze leciutko vaccum, przyjdzie pora wymienie. ogólnie jak to nowoczesny diesel potrzebuje troski i kosztów co jakis czas
4,0
~facet z jajami
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Mam ten samochód od roku. Wcześniej jeździłem niemieckimi - niestety ale mają lepsze jakościowo materiały w środku tylko spasowane okropnie w maździe jest dokładnie odwrotnie spasowanie idealne tylko na pierwszy rzut oka wyglądają tandetnie. Jednakże gdy odpalę moją maleńką jakość plastików zaczyna mi wisieć. Jakbym jechał na dzikim kocie - jest wspaniała
4,0
~Paweł_wrocław
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Silnik w moim samochodzie sprawuje się do dnia dzisiejszego doskonale ale chciał bym zauważyć że mam bardzo lekką nogę i przez to co już widziałem na drogach przestało mi się nadmiernie spieszyć ;) . Obalam mit że niskie obroty niszczą koło dwumasowe . przejechałem na jednym sprzęgle ponad 260 000 km . Wiem trudno w to uwierzyć .
5,0
~Lukasz UK
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Cicho jak na traktor, dobra dynamika. Trzeba używać oryginalny Olej Mazdy Dexelia 5w30 i koniecznie pozakupie wymienić podkładki pod wtryskami i sprawdzić smoka olejowego (jako ze stare podkładki powodowaly zanieczyszczenie oleju i zablokowywanie smoka olejowego, co w rezultacie doprowadza do zatarcia silnika)
5,0
~emilencja
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Choć mam najsłabszy motor w Madzi 6 (121KM), autko radzi sobie świetnie. Dobrze rozłożony moment obrotowy robi swoje, także na wyższych biegach. Przy wyprzedzaniu na V biegu przyjemnie elastyczny. Silnik pracuje kulturalnie. Przy 120000 trzeba zrobić przegląd (pasek i regulacja zaworów - ok 2000 zł) i po tym to już zupełnie bajka.
5,0
~misiek_rysiek
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Niespotykana jak na ten rocznik kultura pracy auta. Szkoda, że nie stać mnie na nówkę. Kupiłbym ten silnik jeszcze raz. Co diesel to diesel. Jedyne czego trzeba pilnować to olej - i lać taki jak należy a nie wynalazki no i oczywiście dbać o turbo, a silnik odwdzięczy się ciekawymi osiągami i bezawaryjnością.
4,0
~Klucz
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Auto zbiera się doskonale od 1600 obrotów idze aż do 4000. Na trasie nie ma mocnych. Spalanie jak na osiagi bardzo niewielkie(mój rekord to 4.6l/100km)niestety układ napędowy nieco traci na kiepskim wygłuszeniu nie jest to co prawda terkocząco wyjące TDI ale mogłobyć lepiej.
4,0
~Greg
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Kupując samochód z tą wersją silnika bałem się, że będzie miał za mało mocy - niesłusznie. Dynamiczna jednostka, żwawa nawet na 5tce, ładnie przyśpiesza, jak na disela całkiem elastyczna. Chodzi równo, ma przyjemy pomruk, pali \"na dotyk\".
5,0
~posiadacz mazdy
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Diesel Mazdy jest naprawdę zaskakująco dobry. Miałem diesla Forda i muszę stwierdzić, że mazda jest nieporównywalnie lepsza. Kultura pracy tego silnika jest rewelacyjna. Mam przejechane ok. 180 tys. i nic. Jedyna rzecz - wymiana oleju.
5,0
~JACEK
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Bardzo dobry silnik.Cichy i naprawdę dynamiczny.Wprowadziłem komputerowo ulepszenie.Obecnie mam 150KM i 400Nm.Można to zrobić bez problemu.Teraz to super rakieta!
Mazda 6 I Hatchback