Szukaj

Lista ocen Mazda 6 I Kombi (198) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 111 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kendo78
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Jak na tak spory samochód jest bardzo dobrze.Na pewno radzi sobie lepiej niż konkurencja VW/Audi w których na każde przejechane 100km trzeba doliczyć litr oleju silnikowego.W Mazdzie tego nie ma - bardzo ekonomicznie.
2,0
~Magoor
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Zużycie paliwa jak na diesel jednak spore. Tyle spalałem benzyną jeżdżąc vectrą. Ceny serwisu powalają, a na części zamienne nieoryginalne nie można specjalnie liczyć. Ponadto mechanicy podwórkowi się nie znają na mazdach.
5,0
~ktusznio@hotelsarmata.pl
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 141KM 104kW
Miasto: 9,5 - 10,5 l (lato), zimą -12 l Trasa: 6,7 l - 7,5 l (to ja), moja żona schodzi do 6,1 l / km (średnia ok. 70 km i spokojna jazda) Dodam: silnik 140 KM Przegląd: w Odyssey Mazda (Wawa) na 100 tys km - 1000 zł :)
2,0
~ES6
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Nowoczesny diesel to nie tylko dobre osiągi i elastyczność(tutaj powiedzmy dobre), ale również i zużycie paliwa. Zdecydowanie za wysokie jak na \"nowoczesnego diesla\". Szkoda tylko, że dowiedziałem się o tym po zakupie.
4,0
~karwos00
Mazda 6 I
Kombi 2.3 MZR 162KM 119kW
Jeżdzę na LPG SGI SEC. Nie jeżdzę wolno bo i po co. Lubie przyśpieszenie i nie jeżdzę ekonomicznie. A dodatkowo jest to AT. Więc spalanie przy normalniejszym stylu jazdy byłoby mniejsze - a spalanie podaje LPG!!!!
5,0
~tondEK
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Auto jest niezawodne. Części eksploatacyjne są tanie i łatwo dostępne. Koszty utrzymania są poniżej typowego kompakta. Dodatkowo na rynku wtórnym możemy kupić oryginalne części za grosze!
1,0
~Gazda
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 141KM 104kW
Drobne usterki są częste, psują się rzeczy, które nie powinny się psuć. Do ok. 220000-250000 km jest w miarę w porządku, potem najlepiej mieć własną hurtownię części, które są koszmarnie drogie.
1,0
~Icq
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
To największa bolączka tego auta. Części do tak starego auta są niesamowicie drogie. Przykład--- Rozrząd kompletny + robocizna ok 1300pln, sprzęgło + dwumas z robocizną to wydatek rzędu 2900 pln.
4,0
~Damian_B
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Koszty utrzymania, nie są najtańsze, nie ma tylu zamienników co do vw, czy skody. Ale nie ma co oszczędzać na częściach, bo zwyczajnie w świecie przy dobrej eksploatacji, za dużo się tam nie psuje.
5,0
~Pepino
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
niskie wynika to z bardzo małej awaryjności samochodu, natomiast same części są ponoć drogie chodź w moim przypadku nie wiem:) wymiana kompletnego rozrządu z pompom wody 1100zł z robocizną
Mazda 6 I Kombi