Szukaj

Lista ocen Mazda 6 I Kombi (198) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 111 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Rafus
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
w trasie powyżej 140 km/h około 6,5 litra, przy mniejszych, czyli od 100 do 130 km/h około 5.5-6 litrów, po mieście 7.5-8 litrów. W inne spalania nie wierzcie, szczególnie niższe, bo to bajki.... średnia miasto-trasa wyjdzie około 6.5 litra i to jest całkiem nieźle jak na 2 litry pojemności, 136 koni i 1500 kg masy własnej. Naprawdę!
4,0
~Wojtok123
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Jeśli chodzi o części zamienne to jest ich pod dostatkiem a ceny nie zwalają z nóg. Nie ma tragedii. Np. Za kompletny silnik z osprzętem zapłacimy ok. 2 tysiące. Spalanie nie jest duże. Jedyne na co musimy się wykosztować to porządny olej do silnika co by nie tracił zbyt szybko swoich właściwości. Polecam Elf 5w30.
5,0
~wwojtek1984
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Jezdze z Gdyni do Holandi.w trasie mam 140-160 km/h i pali 5.8- do 6.5l. ale w Holandi nie wolno przekraczać pewnych prędkości (bardzo wysokie mandaty, wiem coś o tym :/ ) jeżdze 90-110km/h i pali mi 4.8-5.2l. sam bylem w szoku bo poprzedni wlasciciel mowił ze w zyciu nie zejdzie poniżej 5.8l. Szczeże polecam ten silnik :D
4,0
~Jaromir
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Samochód waży 1,5 tony i spala przeciętnie latem ok. 6 L oleju/100 km oraz ok. 7L/100 zimą. Latem przy ekonomicznej jeździe na trasie da się zejść do 5,6Loleju/100 km, niżej ciężko. W porównaniu z Renault, które paliło 4,2 L/100, Mazda 6 do smok. Części bardzo drogie ale jak się dobrze ją eksploatuje to rzadko się psuje.
4,0
~ERNI
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
zużycie paliwa jest na dobrym poziomie, zato części zanienne nadal są zbyt drogie, dobrze że te auta się nie psują. zato części eksploatacyjne są w takim samym przedziale cenowym jak do vw czy audi (filtry, itp.)dość drogi jest rozrząd ale orginał potrafi przejechać 120tys.km, a nie jak zachodnia konkuręcja po 60tys.km
4,0
~sal
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
6,8 z wlaczona klima i po niemieckich autostradach z predkoscia podrozna 160-180 (w porywach 200) i kompletem pasazerow i bagazy na pokladzie uwazam za przyzwoity wynik. W miescie z umiarkowanym nerwem 7-7.8. Wg wskazan komputera czyli z pol litra na sto trzeba dodac:) Przeglady drogie, a o zamienniki wciaz nieco trudno.
5,0
~ArkadiuszM
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Starałem się uwzględnić poczatkową jazdę na PB (krótkie trasy) i liczę na to, że reszta raportów też to uwzględnia. Autko testowane na LPG od dwóch miesięcy, każde poprzednia auto miałem zagazowane :) Zapomniałem zaznaczyć, "buta mam ciężkiego", z włączoną klimą lub bez pali podobnie.
5,0
~Hardek
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Narazie 5 gwiadeczek bo jeszcze nic nie robiłem najbardziej obawiam sie o te wachacze no ale cóż. a spalanie ja spalam 8,5/100 w jezdzie mieszanej czasami schodzi do 8,4/100 ;) oczywiscie przy w miare spokojnej jezdzie ale jeżeli jest wam to za mało bez problemu moża spalać powyżej 10l
4,0
~gumis
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Mazda 6 to dosyć ekonomiczny samochód. Potrafi mało palić w trasie gdzie jest jej naturalne środowisko. Udaje się zejść do 5.5 l/1ookm. Kompletnie nie nadaje się do miasta, a szczególnie na krótkie dystanse, kiedy jeszcze silnik nie jest rozgrzany potrafi spalić bardzo dużo oleju napędowego.
Dziennik kosztów dla Mazda 6 I Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,3
l/100km
9,3
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~SKO
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Zużycie paliwa nie należy do najniższych, ale trzeba pamiętać, że jest to duży, ciężki wóz, a poza tym swoje robi DPF. Jeśli chodzi o ceny napraw, to nie jest tak źle. Część rzeczy lepiej założyć oryginalnych, ale jeśli ma się dostęp do sprawdzonej i taniej hurtowni, to nie ma problemu :)
Mazda 6 I Kombi