Szukaj

Lista ocen Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 (39) - Ergonomia

Na liście zabraknie 64 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Maciej
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Irytujące sygnały o przekroczeniu prędkości i zmęczeniu kierowcy, które często źle działają i nie można ich wyciszyć na stałe. Wystarczy np. przekroczyć prędkość o 1 km przy zjeździe z górki na ustawiony tempomacie żeby uruchomić potrójne sygnału dźwiękowe. Wygodne elektrycznie sterowane przednie fotele z wyjątkiem stosunkowo krótkiego podparcia ud i śliskiej sztucznej skóry. Wybrałbym materiałowe obicie foteli, ale niestety wchodziły w...
4,0
~lognith
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Fantastyczna pozycja za kierownicą. Wraz z układem jezdnym - główny czynnik determinujący niesamowitą przyjemność prowadzenia tego samochodu. Ekran multimediów nie jest dotykowy, co w dzisiejszych czasach może dziwić, ale to okazuje się kolejnym świetnym posunięciem konstruktorów Mazdy. Sterowanie przyciskami i pokrętłem na tunelu środkowym jest szalenie wygodne, o niebo wygodniejsze, niż gmeranie paluchami po ekranie. Dodatkowo zapewnia...
4,0
~Marcin
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Brak regulacji elektrycznej i regulacji odc. lędźwiowego Reszta super - bardzo podoba mi się, że siedzi się stosunkowo nisko i linia drzwi kończy się dość wysoko, dzięki temu mam wrażenie "otulenia" przez samochód i poczucia bezpieczeństwa podczas jazdy Genialną rzeczą jest także obsługa komputera pokrętłem. Jest to bardzo dobrze dopracowane, ekran nie jest "wypalcowany", nie ma konieczności sięgania do niego i nie ma problemów z...
5,0
~IjonTichy
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Jak się do tego przyzwyczaić, brak dotykowego ekranu wydaje się słusznym rozwiązaniem. Obsługa z czy bez Android Auto jest prosta i intuicyjna. Przyciski rozmieszczone tam, gdzie trzeba. Nawet jak ktoś nie jeździł wcześniej Mazdą, szybko to zaakceptuje. Duży plus za wyświetlacz Head Up. Jedyne zastrzeżenie to fabryczna nawigacja głosowa, która mówi nam np. "Skręć Wulica Ha Dąbrowskie Go". I to jeszcze sepleniącym głosem. Przy następnej...
4,0
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Wnętrze samochodu jest klasycznie-nowoczesne. Nie ma tutaj tanich palcujących się paneli dotykowych jak u konkurencji. Najważniejsze i często używane funkcję mają swoje fizyczne przyciski. Wielofunkcyjne pokrętło HMI wymaga przyzwyczajenia. Minusem jest piano black, które rysuje się od samego patrzenia. Czujniki parkowania reagują z wyraźnym opóźnieniem. Przy szybszym parkowaniu nie można na nich polegać.
4,0
~Wojlag
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
nie mam zarzutów, Przy czym jest parę mankamentów: 1. do przycisk do ogrzewania kierownicy jest niewygodnie usadowiony pod pokrętłem klimatyzacji, przez co z kąta patrzenia kierowcy jest nieco zakryty. 2.Sterowanie głosowe wymaga czasem powtórzenia. 3. w bagażniku bark haczyków i gniazda 12 V. 4.z tyłu przydałby się port USB
5,0
~WitLeg
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Przyciski po lewej stronie deski zasłania kierownica, na kierownicy część przycisków srebrnych i piktogramy nieczytelne. Podłokietnik świetny ale żeby otworzyć trzeba przesunąć i walimy w kolano pasażera tylnej kanapy. Słabo!
5,0
~Krzysztof
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Wszystkie przełączniki zlokalizowane intuicyjnie. Mino że jestem starszym człowiekiem i miałem spore obawy przed systemem sterowania systemem audio i nawigacji to w ciągu jazdy z salonu to domu udało mi się z nim "oswoić"
4,0
~Krystyna
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Nie da się trochę otworzyć okna. Naciśnięcie przycisku nawet krótkie otwiera na oścież. Nie da się wyłączyć radia. Można je sciszyc albo wyłączyć cały panel
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Krystyna
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Nie da się trochę otworzyć okna. Naciśnięcie przycisku nawet krótkie otwiera na oścież. Nie da się wyłączyć radia. Można je sciszyc albo wyłączyć cały panel
Mazda CX-30