AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
CX-30
2.0 SKYACTIV-G 150 KM 110 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
(62) - Ergonomia
Na liście zabraknie
108
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Maciej
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Irytujące sygnały o przekroczeniu prędkości i zmęczeniu kierowcy, które często źle działają i nie można ich wyciszyć na stałe. Wystarczy np. przekroczyć prędkość o 1 km przy zjeździe z górki na ustawiony tempomacie żeby uruchomić potrójne sygnału dźwiękowe. Wygodne elektrycznie sterowane przednie fotele z wyjątkiem stosunkowo krótkiego podparcia ud i śliskiej sztucznej skóry. Wybrałbym materiałowe obicie foteli, ale niestety wchodziły w...
Dodane
ponad rok temu
4,0
~lognith
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Fantastyczna pozycja za kierownicą. Wraz z układem jezdnym - główny czynnik determinujący niesamowitą przyjemność prowadzenia tego samochodu. Ekran multimediów nie jest dotykowy, co w dzisiejszych czasach może dziwić, ale to okazuje się kolejnym świetnym posunięciem konstruktorów Mazdy. Sterowanie przyciskami i pokrętłem na tunelu środkowym jest szalenie wygodne, o niebo wygodniejsze, niż gmeranie paluchami po ekranie. Dodatkowo zapewnia...
Dodane
2 lata temu
4,0
~Marcin
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Brak regulacji elektrycznej i regulacji odc. lędźwiowego Reszta super - bardzo podoba mi się, że siedzi się stosunkowo nisko i linia drzwi kończy się dość wysoko, dzięki temu mam wrażenie "otulenia" przez samochód i poczucia bezpieczeństwa podczas jazdy Genialną rzeczą jest także obsługa komputera pokrętłem. Jest to bardzo dobrze dopracowane, ekran nie jest "wypalcowany", nie ma konieczności sięgania do niego i nie ma problemów z...
Dodane
ponad rok temu
5,0
~IjonTichy
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Jak się do tego przyzwyczaić, brak dotykowego ekranu wydaje się słusznym rozwiązaniem. Obsługa z czy bez Android Auto jest prosta i intuicyjna. Przyciski rozmieszczone tam, gdzie trzeba. Nawet jak ktoś nie jeździł wcześniej Mazdą, szybko to zaakceptuje. Duży plus za wyświetlacz Head Up. Jedyne zastrzeżenie to fabryczna nawigacja głosowa, która mówi nam np. "Skręć Wulica Ha Dąbrowskie Go". I to jeszcze sepleniącym głosem. Przy następnej...
Dodane
4 lata temu
4,0
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Wnętrze samochodu jest klasycznie-nowoczesne. Nie ma tutaj tanich palcujących się paneli dotykowych jak u konkurencji. Najważniejsze i często używane funkcję mają swoje fizyczne przyciski. Wielofunkcyjne pokrętło HMI wymaga przyzwyczajenia. Minusem jest piano black, które rysuje się od samego patrzenia. Czujniki parkowania reagują z wyraźnym opóźnieniem. Przy szybszym parkowaniu nie można na nich polegać.
Dodane
3 lata temu
5,0
~ArtL
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
wszystko pod ręką - tak to można określić, fotele przednie dobrze wyprofilowane, dłuższa podróż nie męczy, regulacja fotela kierowcy co prawda, bez odcinka lędźwiowego, ale chyba przy standardowej budowie ciała, można ustawić fotel wygodnie ( jest regulacja tzw. "kołyski"), tylna kanapa dla osób powyżej 1,8 będzie trochę ciasnawa raczej.
Dodane
ponad rok temu
4,0
~Wojlag
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
nie mam zarzutów, Przy czym jest parę mankamentów: 1. do przycisk do ogrzewania kierownicy jest niewygodnie usadowiony pod pokrętłem klimatyzacji, przez co z kąta patrzenia kierowcy jest nieco zakryty. 2.Sterowanie głosowe wymaga czasem powtórzenia. 3. w bagażniku bark haczyków i gniazda 12 V. 4.z tyłu przydałby się port USB
Dodane
3 lata temu
4,0
~Mike
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Ogólnie wszystko znajduje się na właściwym miejscu. Jedyne zastrzeżenia dotyczą ulokowania mocowań na kubki - wolałbym, żeby były bliżej foteli niż przy samym kokpicie. Brakuje też podręcznych kieszonek, np. na monety albo pilot do garażu, itp.
Dodane
ponad rok temu
5,0
~Jacek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Według mnie, ergonomia to kwestia przyzwyczajenia. Jak ktoś przesiadł się z innej marki, to ergonomia jest na początku do kitu, ale wraz z czasem ergonomia sama się "poprawia" a obecnie jest już na etapie perfekcyjnym.
Dodane
ponad rok temu
Dziennik kosztów dla
Mazda CX-30
2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Średni koszt
przejechania 100 km
48,00 zł
pb
7,7
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~Jacek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Według mnie, ergonomia to kwestia przyzwyczajenia. Jak ktoś przesiadł się z innej marki, to ergonomia jest na początku do kitu, ale wraz z czasem ergonomia sama się "poprawia" a obecnie jest już na etapie perfekcyjnym.
Dodane
ponad rok temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda CX-30
Zobacz 5 aut
od ręki
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
4,6 (170 ocen)
Sprawdź oferty Mazda CX-30
Wybierz inny silnik
2.0 Skyactiv-G 122 KM
2.0 SKYACTIV-G 150 KM
2.0 Skyactiv-X 180 KM
2.0 Skyactiv-X 186 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda CX-30 w pigułce
Mazda CX-30
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda CX-30
Dane techniczne
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Raporty zużycia paliwa
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Opinie
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Usterki
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Publikacje
Mazda CX-30
Newsy
Mazda CX-30
Galerie
Mazda CX-30
Nasze pomiary
Mazda CX-30
Filmy
Mazda CX-30
Ogłoszenia
Mazda CX-30
Ceny aut używanych
Mazda CX-30
Dziennik kosztów
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Opinie o instalacjach LPG
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda CX-30
Dane techniczne
381 raportów
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 119 tys. zł
16 zgłoszonych
usterek
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mazda CX-30
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy