Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VII Sedan (33) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~makroserwis@o2.pl
Mitsubishi Galant VII
Sedan 1.8 GLSI 126KM 93kW
Sądzę, że byłoby \"bardzo dobrze\", jednak przysiadnięte są tylne sprężyny i jest to standard, ponieważ nie kupisz sprawnych sprężyn na rynku wtórnym. Ta usterka przekłada się na lekkie \"rozkraczenie\" tylnych kół, szybsze zużywanie się opon, oraz na pewno na własności jezdne. Auto jest dość twarde, nie mogę również narzekać na jego prowadzenie, choć przy większych prędkościach (pow. 140 km/h) trochę ten tył pływa, no ale zapewne to wina...
5,0
~Architekt
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 GLSI 4x4 137KM 101kW
Założyłem 4 twardsze amortyzatory KONI, a pomiędzy tylne zwoje sprężyn wsadziłem po 1 gumie dystansującej na stronę. Oryginalne 195/65,14´ zmieniłem na 205/55,15´-na alu. Nie mam najmniejszego choćby luzu w zawieszeniu i wszystko jest ustawione tip-top. Wrażenia są niesamowite! Samochód prowadzi sie przy dużych prędkościach doskonale! Dalece lepiej niż Audi A4, BMW 3 czy Toyota Celica z tamtych lat!!! napęd 4x4 spisuje się idealnie:)
5,0
~Gała
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 V6-24 150KM 110kW
dobrze trzyma się drogi ale największą bolączką każdego galanta jest zawieszenie wielowachaczowe ( chwyt marketingowy, wg mnie zbędny bajer). Zawsze coś stuka lub puka, mniej lub bardziej ale zawsze. Próby naprawy i doprowadzenia do ideału to walka z wiatrakami. Takie powiedzenie wśród maniaków galanta: jeśli w Twoim Galancie nic nie stuka i nie puka to znaczy że czas najwyższy abyś ruszył z parkingu :d
3,0
~Jaro
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 V6-24 150KM 110kW
Jazda dość wygodna i dobre trzymanie się drogi, lecz duża zawodność elementów zawieszenia: wahaczy, tulejek gumowych, końcówek. A jest ich tam sporo i koszty są ogromne. Ciągle słychać jakieś stuki, puki, piski. Oszaleć można... Wcześniej miałem 3 Fordy (1 Taunus i 2 Scorpio) i przy zawieszeniu wymienić trzeba było jedynie końcówki drążków! To były twarde auta.
4,0
~Thomas7819
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 V6-24 150KM 110kW
Bardzo komfortowy, cichy, nic nie puka. Slychac tylko szum kol. Jest dosc wytrzymaly, ale co roku cos trzeba wymienic. Mam tu na mysli gumy stabilizatora, lacznik stabilizatora, czy koncowke drazka (urok poskich dziurawych drog). Przy tym przebiegu amortyzatory wszystkie oryginalne fabryczne i maja jeszcze sporo zapasu.
5,0
~Greg
Mitsubishi Galant VII
Sedan 1.8 GLSI 126KM 93kW
To, że Galant od tej wersji (oznaczanej jako Galant V, nie wiem dlaczego autocentrum twierdzi, że to siódma generacja)ma świetne zawieszenie, to wie każdy, kto miał do czynienia z tą marką. Jest to układ wielowahaczowy zarówno z przodu, jak i z tyłu. Ten samochód trzyma się drogi, jak przyklejony.
5,0
~diapazon
Mitsubishi Galant VII
Sedan 1.8 116KM 85kW
Auto płynie. Choć słyszałem że częsta jazda po dziurach powoduje szybkie zużycie elementów-trzeba uważać gdzie się jeździ. Ceny amorów do przyjęcia KYB gazowe w granicach 210-250zł. Wahacze trochę droższe:-( Uwaga na hamulce-nie polecam sportowego stylu jazdy;-)
3,0
~Arczi
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 V6-24 150KM 110kW
Zawieszenie dobrze zestrojone i dające pełną kontrole nad pojazdem.Niestety skomplikowane i niezbyt lubiące dziurawe drogi.Drogie w naprawie
5,0
~Michcik
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 GLSTD 90KM 66kW
Po wymianie całego zawiszenia (dosłownie), jestem zadowolony z płynności jazdy. Przy 160h/km mogę normalnie nim manewrować, wyprzedzać.
4,0
~Jonny156
Mitsubishi Galant VII
Sedan 1.8 116KM 85kW
zawieszenie wielo-wachaczowe jest nie złe, ale w zetknięciu z polskimi drogami dojść szybko się zużywa, komfortowe w dłuższej trasie
Mitsubishi Galant VII Sedan