Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Pajero III (57) - Silnik

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~rumburak 8080
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Strasznie głośny (szczególnie zanim się rozgrzeje), paliwożerny (nie schodzi poniżej 13 litrów) i mulasty. Nadaje się zdecydowanie w teren, czy do ciągnięcia przyczepy, ale na autostradzie męczący. Trzeba bardzo uważać na pompę wtryskową (regularnie wymieniać filtr paliwa), ale i tak nie zawsze to pomaga. Szczególnie jak koroduje zbiornik paliwa i ten cały syf leci do pompy. Pompa produkowana jest chyba przez NASA bo kosztuje 26 tys. złotych....
5,0
~Kitajec ;)
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
ogromna rezerwa mocy, a może dokładniej - momentu ktoś tu napisał, że słabo przyspiesza... absolutnie się nie zgadzam ! to nie benzyna i trzeba depnąć, a do ścigania się ze świateł kupcie sobie jakieś lżejsze gówienko. Pajero z ogromną lekkością mijasz tira, czy leci 60, 100 czy 120... depczesz i jest po temacie, z całą pewnością nie jest to grand cheeroke, ale łaski nie robi, a pali i kosztuje duuużo mniej. Zresztą jak masz mało pary, to...
4,0
~WIENCZYSŁAW NIESZCZEGULNY
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
jest po dużym przegladzie 180000km (3800zł) drogo ale sie opłaci zmieniam olej co 15000km 5W40 paliwo tylko najlepsze nigdy nie dolewam oleju od wymiany do wymiany w tym modelu za krótki jest bagnet i trzeba dolac deko wiecej zawsze trzeba sprawdzac rolkę napinacza b.wazne dobry mechanik od mietka zrobi to bez sciagania pokrywy jest za głosny i długo w zimie łapie temp.
5,0
~kto wie ten wie
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Ma 4 cylindry, a kultura pracy jest bardzo fajna. Do tego dźwięk, jaki słychać na zewnątrz przy ostrym ruszeniu powoduje panikę wśród pieszych. Ja osobiście odnoszę wrażenie, że jeden z 2 poprzednich właścicieli tego pojazdu coś pogrzebał - bo 3 lata młodsze Pajero z 1/3 tego przebiegu nie daje rady się za naszym \"Misiem\" utrzymać.
5,0
~Maciej
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.8 V6 219KM 161kW
3.8 benzyna to najlepszy silnik do tego samachodu. Diesel w pajero klekocze jak traktor, pali 2l mniej od benzyny, za to pompa wtrysku psuje się prawie w każdym dieslu, a jej koszt zniweluje kilkuletnią oszczędność na paliwie.
4,0
~jack
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Brak awarii, Spalanie akceptowalne na baku da sie przejechać 600 km w trasie. Niestety w aucie trzeba wymienić bak n aplastikowy gdyż oryginalny koroduje i zanieczyszcza układ paliwowy.
5,0
~Michal78_78
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.5 V6 GDI 202KM 149kW
Silniczek w benzynie pomimo dużego litrażu pracuje sichutko. A przy odpalaniu słychać, że jest tam V6, ale zaraz milknie i chodzi tak, że jak obok jest hałas to silnika nie słychać wcale.
4,0
~tompol34
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Jeżdżąc normalnie do 3 tyś nie zauważyłem jakiejś bardzo głośnej pracy normalna ( niech ktoś pojeździ vw na pompowtryskach)Po przekroczeniu 3,5 tyś słychać silnik wyraźnie, ale po co go tak męczyć !!!!
4,0
~jaro555
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
wystarczająco - to nie jest wyścigówka i nie muszę pierwszy ruszać ze świateł (chociaż niejeden się zdziwił ;-) Może trochę za głośny, ale mi to nie przeszkadza.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero III
Średni koszt przejechania 100 km
47,50 zł
11,8
l/100km
13,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Safio
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Silnik tylko niecałe 170 koników, z dużym momentem obrotowym,to rekompensuje wszystko.Dość głośny,ale mile buczy i rwie do przodu.Bardzo elastyczny,i dobrze kręci od samego dołu.
Mitsubishi Pajero III