Szukaj

Lista ocen Nissan X-Trail (277)

Pokaż filtry
3,0
~Stefan
Nissan X-Trail III
Terenowy 1.6 dCi 130KM 96kW
Słabo, głównie ze względu na jakość wykonania. Środek bardzo szybko się zużywa - tapicerka wygląda jak w aucie z przebiegiem ponad 300 tys. km. Do tego lakier delikatny, a blachy jakby o połowę cieńsze niż u konkurencji (podobne ma tylko Mazda). Dość szybko zużywają się klocki i tarcze (średnio wytrzymują 30 tys km). Największa wada to wyciszenie auta - dużo jeżdżę i powyżej 120 km/h jest głośno, powyżej 140 km/h bardzo głośno.
4,5
~Jan
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
To jest mój pierwszy SUV i automat, a więc nie mam porównania do innych samochodów w tej klasie. Przejechałem 35 tyś. km przy ogólnym śr. spalaniu 8,3 l, przy tych gabarytach i wadze to dobry wynik. W samochodzie wszystko działa bez zastrzeżeń jest zbyt nowe żeby coś się psuło, źle oceniam nawigacje: zła widoczność ekranu w dzień, oraz mapy, (wyszukiwanie tras i objazdów ma wiele do życzenia), Nissan powinien nad tym popracować.
4,7
~WiktorWu
Nissan X-Trail III
Terenowy 1.6 dCi 130KM 96kW
Auto jest moim zdaniem w sam raz, ani za krzykliwe ani za skromne, jest praktyczne, oszczedne i fajnie się prowadzi zaskakuje dynamiką jak na tak mały motor 1.6 dci, ma pare pierdół mogące irytować, ale ogólnie jest to niezłe auto SUV klasy średniej
4,2
~dudek181@wp.pl
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Póki co jestem bardzo mile zaskoczony, zapas mocy jakim się dysponuje pozwala na komfortową jazdę w każdych warunkach, również w trakcie wyprzedzania nawet na 6 biegu czuje się przyjemne wciskanie w fotel. (Silnik)
4,9
~mfaja
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 136KM 100kW
Bardzo elastyczny, mocny i mimo wszystko ekonomiczny silnik. Nieco głośny po przekroczeniu 130km/h. (Silnik)
4,2
~CZU
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 114KM 84kW
Świetne auto na nasze drogi. Niezawodne. Polecałbym mocniejszą wersje diesla (136KM). Auto raczej dla faceta ze względu na gabaryty i toporność.
4,2
~golemo@pro.onet.pl
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.0 140KM 103kW
bardzo udany samochód grupy SUV, szkoda że w Polsce nie sprzedaje się samochodów z silnikiem o pojemności 2,5 litra. Wydaje się że ten ponad 160 konny silnik byłby optymalny dla X Trail´a. Polscy sprzedawcy nie za bardzo orientują się w możliwościach zakupu wyposażenia dodatkowego, a NIssan raczej mało dba o zapewnienie dostaw akcesoriów (np. w tej chwili nie ma w Polsce gumowych dywaników do tyłu samochodu)
4,9
~Krzysiek
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Wygodny, szybki, uniwersalny. To elektryk 4 x 4 z generatorem spalinowym. Świetny tryb autonomiczny (Pilot Assist), sam jeździ.
4,0
~Marcin
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.0 140KM 103kW
W niskim zakresie obrotów silnik dość słaby, nawet na 1-szym biegu, co wydatnie utrudnia ruszanie pod górkę z większym obciążeniem. (Silnik)
4,4
~Krzysztof
Nissan X-Trail I
Terenowy 2.2 Di 114KM 84kW
Posiadałem to auto przez 5 lat, sprzedałem bo żona mnie namówiła, teraz cholernie żałuję. Kupiłem Citroena C5 i wiem, że już nigdy więcej citroena. Na nissana zawsze mogłem liczyć, choć nie był tak wygodny jak citroen, niezbyt szybki i dość głośny w trasie to w ogóle się nie psuł! Citroen cały czas coś! Nissana kupiłem z lekko uszkodzonym lewym bokiem, naprawa blacharsko- lakiernicza 1200 zł, raz w roku olej i filtry, co dwa lata klocki...
Nissan X-Trail