Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (213) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 263 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Stachu
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
7. Awaria układu czujników parkowania (po wyłączeniu układu system cały czas informował o obiekcie z przodu, nawet gdy ten się tam nie znajdował) 8. Awaria zamka tylnej klapy (nie działa przycisk PUSH, klapy nie można otworzyć z zewnątrz) 11. Ciągłe buczenie silnika (problem znika po wejściu wskazówki obrotomierza na czerwone pole, jednakże po pewnej chwili problem powraca) 12. Awaria czujników parkowania (ciągły sygnał, pomimo braku...
Dodane 12 lat temu
1,0
~major601
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Już na gwarancji poważne problemy wystąpiły np z pompą oleju, po 4 krotnych wizytach w ASO wymienili pompę w ramach gwarancji przy przebiegu 5000km. Przy 35000km rozpoczęły się problemy ze ślizgającym się sprzęgłem, którego nie naprawili mi w ramach gwarancji, twierdząc że z mojej winy. Jeżdżę sam tym samochodem, po wymianie sprzęgła zrobiłem ponad 50000km i nie ślizga sprzęgło, mam prawo jazdy 22lata ale ASO wmówi wszystko, żeby tylko nie...
Dodane 7 lat temu
2,0
~Piotrek
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
1. AFL potrafił raz na miesiąc wystrzelić światła skrajnie w pozycję górną. Efekt jest taki jakby człowiek jechał na światłach drogowych. ASO nie stwierdziło żadnej usterki. Po kilku wizytach w 2 serwisach wymienili czujniki wychyłu tylnej osi i ustawili światła niżej niż fabryka. Zgłaszałem tą kwestię kilka razy a oni twierdzili że jest ok. Przy przeglądzie na 60 tyś. km i wizycie w innym ASO stwierdzili, że światła są ustawione za nisko i po...
Dodane 10 lat temu
1,0
~Maciej
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Uszkodziła się rolka rozrządu!!!, na szczęście w czas wybrałem się do serwisu i wymienili cały rozrząd, jednak nie wymienili pompy wody bo stwierdzili, że jest ok. a ta z kolei wysiadła 3 miesiące później już po gwarancji!!! Dziwne stuki w silniku (lub skrzyni) przy dodaniu i puszczeniu gazu, ale nie wiedzą dlaczego więc nie ma co naprawiać, poczekamy. Dwa razy w ciągu roku wymiana zaworu EGR gdyby nie gwarancja to 3 tys. poszło. Stuki w...
Dodane 14 lat temu
1,0
~Easy Rider
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Przy przebiegu 50 000km. Dwa razy wymieniane przednie tarcze hamulcowe i trzy razy klocki - tyle nie wymieniane. Raz zablokował się zacisk hamulca z przedniej prawej strony, co spowodował dymy spod koła i auto zostało unieruchomiony. W całej Polsce był tylko jeden taki zacisk. Naprawa kosztowała mnie ponad 2000zł ! Po rozmowie serwisanci potwierdzili wadę fabryczną ( złym doborem średnicy tarcz hamulcowych do masy auta) hamulców w Insigni. Po...
Dodane 12 lat temu
1,0
~Gazor0
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Przejechane 55 tys km i nagle jadąc autostrada auto traci moc i staje... Koniec! Szkoda. Jako iż to leasing, firmowka z pełnym assistance, to szybko dostałem się do serwisu, dostałem zastępcze autko (tez insignie, tez myszkuje...), tylko ze serwis w 2gim tyg naprawy nie potrafi sobie poradzić: komputer podobno OK, myśleliśmy ze to wtryski, ale tez OK, turbo OK... Załamka. Podobno traci kompresje, itp. Więc dalej naprawiaja... Czekam... Uwaga:...
Dodane 12 lat temu
4,0
~Automaniak
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Samochód od nowości - po 2 latach na pewno wymienisz, oczywiście nie mamy już gwarancji :tarcze,klocki /ten typ tak ma/,mikro-styk klapy tylnej,notorycznie pada elektrozawór turbiny co 15 tyś.km /objawiające się buczeniem pod maską przy obr.2000-2500/,źle zamocowany fabrycznie przewód wspomagania - ulega uszkodzeniu,tylne światła parują,czujniki parkowania - tył. Do tego należny doliczyć drogie przeglądy, akcje serwisowe /wykonywane tylko w...
Dodane 12 lat temu
3,0
~Maciek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Do tej pory odpukać bezawaryjnie. Z poważniejszych napraw do tej pory wymieniałem jedynie olej w tylnym moście, reduktorze (skrzynce rozdzielczej) i haldexie (razem z filtrem) - koszt około 1200zł. Opel nie ma tego w interwale przeglądów, ale producent Haldexa zaleca wymianę co 30-60k km. Po samej wymianie przez kilka dni szalał komputer waląc błędami, jednak serwis poradził sobie z tym odpinając akumulator na 30min - pomogło :) Od tamtej...
Dodane 3 lata temu
4,0
~Matin
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Z racji małego przebiegu z mojej strony, bo to nowy zakup, u mnie nic się nie działo, ale z opinii, jakie udało mi się zdobyć, OPC jest pozbawiona najpoważniejszej usterki, czyli silnika diesla. Silnik 2.8 ma bardzo dobre opinie, jeżeli był dobrze serwisowany, nie powinien sprawiać problemów. Z wielu źródeł słyszałem też, żeby w OPC unikać automatycznej skrzyni biegów, podobno bardzo obniża osiągi i nie wytrzymuje momentu, jaki generuje silnik.
Dodane 6 lat temu
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,9
l/100km
10,4
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Uwaga po 7 miesiącach eksploatacji i wymianie tych wszystkich wyżej wymienionych części samochodem nagle jakby nie wiadomo skąd zaczęło trząść i szarpac załamany pojechałem po raz kolejny do mojego mechanika i trafiło mnie NAJGORSZE czyli DWUMAS i SPRZĘGŁO Faktura prawie 4000zl!!! Powiedziałem dość pojeździłem jeszcze później 3 miesiące i sprzedałem że strata prawie 6 tys zł...!!! Opel dziękuję nigdy więcej!!!
Dodane 5 lat temu
Opel Insignia I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów