AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Opel
Insignia
I
Opinie
Opinie
Lista ocen
Opel Insignia I
(301) - Skrzynia biegów
Na liście zabraknie
175
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Filip
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Jest to niewątpliwie duża zaleta tego pojazdu, przyczyniająca się do wielu pozytywnych aspektów. Przede wszystkim chodzi o jej zestopniowanie. Dzięki wersji EcoFlex zastosowano zdecydowanie dłuższe przełożenia 4, 5 i 6 biegu, co rzeczywiście jest zauważalne. Przy prędkości autostradowej 140 km/h na szóstym biegu silnik pracuje z prędkością obrotową 2000 obr./min, co zdecydowanie obniża zużycie paliwa oraz hałas wewnątrz pojazdu. Jedynym...
Dodane
8 lat temu
3,0
~Isia2009
Opel Insignia I
Sports Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Skacze lewarek zmiany biegow, ten typ tak ma podobno. M32. Wymienilem olej w przekladni, nasmarowałem białym smarem wszystko co się da po zdjęciu osłonek w kokpicie - lewarek lepiej wskakuje w biegi. Wlałem xado maximum trasmission polecany na forum insigni. Byłem u 3 speców i zalecali regenerację a jeden ktoremu naibardziej ufam stwierdził że tak ma ten typ i póki cicho i dobrze chodzi to niech sobie skacze lewarek,szkoda 2k zł póki co.
Dodane
4 lata temu
3,0
~Isia2009
Opel Insignia I
Sports Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Skacze lewarek zmiany biegow, ten typ tak ma podobno. M32. Wymienilem olej w przekladni, nasmarowałem białym smarem wszystko co się da po zdjęciu osłonek w kokpicie - lewarek lepiej wskakuje w biegi. Wlałem xado maximum trasmission polecany na forum insigni. Byłem u 3 speców i zalecali regenerację a jeden ktoremu naibardziej ufam stwierdził że tak ma ten typ i póki cicho i dobrze chodzi to niech sobie skacze lewarek,szkoda 2k zł póki co.
Dodane
4 lata temu
3,0
~Isia2009
Opel Insignia I
Sports Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Skacze lewarek zmiany biegow, ten typ tak ma podobno. M32. Wymienilem olej w przekladni, nasmarowałem białym smarem wszystko co się da po zdjęciu osłonek w kokpicie - lewarek lepiej wskakuje w biegi. Wlałem xado maximum trasmission polecany na forum insigni. Byłem u 3 speców i zalecali regenerację a jeden ktoremu naibardziej ufam stwierdził że tak ma ten typ i póki cicho i dobrze chodzi to niech sobie skacze lewarek,szkoda 2k zł póki co.
Dodane
4 lata temu
2,0
~jacek_łomiarz
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
zaznaczam ze przesiadłem sie z automatu tiptronic VW wiec skrzynia biegów siła rzeczy rozczarowuje. mało precyzyjna i nie ma szans na szybkie zmiany biegu zwłaszcza I-II. Poza tym stopien przełozenia zostawia wiele do życzenia. Wyjazd z posesji po dziurawej drodze to wyzwanie. na I biegu za mało a na II za duzo. musze na półsprzegle jechac nie ma innej rady. wtedy najbardziej tesknie za starym passatem
Dodane
13 lat temu
2,0
~jacek_łomiarz
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
zaznaczam ze przesiadłem sie z automatu tiptronic VW wiec skrzynia biegów siła rzeczy rozczarowuje. mało precyzyjna i nie ma szans na szybkie zmiany biegu zwłaszcza I-II. Poza tym stopien przełozenia zostawia wiele do życzenia. Wyjazd z posesji po dziurawej drodze to wyzwanie. na I biegu za mało a na II za duzo. musze na półsprzegle jechac nie ma innej rady. wtedy najbardziej tesknie za starym passatem
Dodane
13 lat temu
5,0
~All
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Skrzynia 6-cio biegowa pracuje prawidłowo. Gładko, pewnie. Nie haczy. Ale zgłodnienie z doświadczenia z początkowych lat produkcji tj. 2007 pomimo jej modernizacji w 2012 r. bezpieczniej jest zalać ją świeżym olejem przekładniowym. Niedroga operacja dająca bezpieczeństwo prawidłowego wieloletniego jej działania. Mechnicy od skrzyni zalecają chyba olej Ravenol.
Dodane
ponad rok temu
3,0
~Maciek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Zwykły manual, biegi wchodzą precyzyjnie. Aczkolwiek jestem mocno zdziwiony, że po przebiegu 130k km czuć już mocno zużyte synchronizatory, co jakiś czas jest problem z wrzuceniem jedynki, i o dziwo czasem też trójki. Jak na diesla w dużym aucie dość tragicznie zestopniowana, przy 120kmh na 6. biegu jest około 2250obr/min, przez co wzrasta hałas i maleje komfort jazdy.
Dodane
3 lata temu
1,0
~Kust0
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 130KM 96kW
DNO. Skrzynia M32 nie nadaje się do niczego, łożyska z plasteliny, precyzja zmiany biegów absolutnie żałosna. Skrzynię regenerowałem w renomowanym serwisie po wszystkim kultura się wiele nie poprawiła tyle tylko że nie wariował drążek zmiany biegów przy hamowaniu silnikiem. Przez jakość i trwałość tej skrzyni strach myśleć o poprawieniu osiągów auta chip tuningiem
Dodane
4 lata temu
Usterki
Opel Insignia I
Liczba wpisów:
28
Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
A16let odciecie mocy, blad pedały gazu
Awaria sprzęgła
Skrzynia biegów M32
Zobacz więcej
usterek
4,0
~pjotr69
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Na razie bez problemów a swoje już przejechała. Przy 190kkm wymienione sprzęgło i olej. Ważne, ta skrzynia (M32) musi mieć nadmiar oleju. Zaleca się 2,4 a nawet niektorzy zalecają, że 2,9l trzeba wlewać. Zbyt niski poziom odsłania zębatki 6 biegu i wtedy zaczynają się problemy. Olej w skrzyni GM1940182 ten "stary". Jak podaje Opel do rocznika 2012 właśnie ten nie nowszy!
Dodane
6 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
31
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Opel Insignia
Zobacz 12 aut
od ręki
Opel Insignia I
4,1 (476 ocen)
Sprawdź oferty Opel Insignia
Wybierz nadwozie
Country Tourer
Hatchback
Hatchback Facelifting
Hatchback OPC
Hatchback OPC Facelifting
Sedan
Sedan Facelifting
Sedan OPC
Sedan OPC Facelifting
Sports Tourer
Sports Tourer Facelifting
Sports Tourer OPC
Sports Tourer OPC Facelifting
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Opel Insignia w pigułce
Opel Insignia
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Opel Insignia
Dane techniczne
Opel Insignia I
Raporty zużycia paliwa
Opel Insignia I
Opinie
Opel Insignia I
Usterki
Opel Insignia I
Publikacje
Opel Insignia
Newsy
Opel Insignia
Galerie
Opel Insignia
Nasze pomiary
Opel Insignia
Filmy
Opel Insignia
Ogłoszenia
Opel Insignia
Ceny aut używanych
Opel Insignia
Dziennik kosztów
Opel Insignia I
Opinie o instalacjach LPG
Opel Insignia I
Testy zderzeniowe
Opel
Aktualnie przeglądasz
Opel Insignia I
Dane techniczne
770 raportów
zużycia paliwa
543 ogłoszenia
używanych
28 zgłoszonych
usterek
18 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Opel Insignia
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy