Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (287) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 166 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Filip
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Jest to niewątpliwie duża zaleta tego pojazdu, przyczyniająca się do wielu pozytywnych aspektów. Przede wszystkim chodzi o jej zestopniowanie. Dzięki wersji EcoFlex zastosowano zdecydowanie dłuższe przełożenia 4, 5 i 6 biegu, co rzeczywiście jest zauważalne. Przy prędkości autostradowej 140 km/h na szóstym biegu silnik pracuje z prędkością obrotową 2000 obr./min, co zdecydowanie obniża zużycie paliwa oraz hałas wewnątrz pojazdu. Jedynym...
3,0
~Isia2009
Opel Insignia I
Sports Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Skacze lewarek zmiany biegow, ten typ tak ma podobno. M32. Wymienilem olej w przekladni, nasmarowałem białym smarem wszystko co się da po zdjęciu osłonek w kokpicie - lewarek lepiej wskakuje w biegi. Wlałem xado maximum trasmission polecany na forum insigni. Byłem u 3 speców i zalecali regenerację a jeden ktoremu naibardziej ufam stwierdził że tak ma ten typ i póki cicho i dobrze chodzi to niech sobie skacze lewarek,szkoda 2k zł póki co.
3,0
~Isia2009
Opel Insignia I
Sports Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Skacze lewarek zmiany biegow, ten typ tak ma podobno. M32. Wymienilem olej w przekladni, nasmarowałem białym smarem wszystko co się da po zdjęciu osłonek w kokpicie - lewarek lepiej wskakuje w biegi. Wlałem xado maximum trasmission polecany na forum insigni. Byłem u 3 speców i zalecali regenerację a jeden ktoremu naibardziej ufam stwierdził że tak ma ten typ i póki cicho i dobrze chodzi to niech sobie skacze lewarek,szkoda 2k zł póki co.
3,0
~Isia2009
Opel Insignia I
Sports Tourer 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Skacze lewarek zmiany biegow, ten typ tak ma podobno. M32. Wymienilem olej w przekladni, nasmarowałem białym smarem wszystko co się da po zdjęciu osłonek w kokpicie - lewarek lepiej wskakuje w biegi. Wlałem xado maximum trasmission polecany na forum insigni. Byłem u 3 speców i zalecali regenerację a jeden ktoremu naibardziej ufam stwierdził że tak ma ten typ i póki cicho i dobrze chodzi to niech sobie skacze lewarek,szkoda 2k zł póki co.
2,0
~jacek_łomiarz
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
zaznaczam ze przesiadłem sie z automatu tiptronic VW wiec skrzynia biegów siła rzeczy rozczarowuje. mało precyzyjna i nie ma szans na szybkie zmiany biegu zwłaszcza I-II. Poza tym stopien przełozenia zostawia wiele do życzenia. Wyjazd z posesji po dziurawej drodze to wyzwanie. na I biegu za mało a na II za duzo. musze na półsprzegle jechac nie ma innej rady. wtedy najbardziej tesknie za starym passatem
2,0
~jacek_łomiarz
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
zaznaczam ze przesiadłem sie z automatu tiptronic VW wiec skrzynia biegów siła rzeczy rozczarowuje. mało precyzyjna i nie ma szans na szybkie zmiany biegu zwłaszcza I-II. Poza tym stopien przełozenia zostawia wiele do życzenia. Wyjazd z posesji po dziurawej drodze to wyzwanie. na I biegu za mało a na II za duzo. musze na półsprzegle jechac nie ma innej rady. wtedy najbardziej tesknie za starym passatem
3,0
~Maciek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Zwykły manual, biegi wchodzą precyzyjnie. Aczkolwiek jestem mocno zdziwiony, że po przebiegu 130k km czuć już mocno zużyte synchronizatory, co jakiś czas jest problem z wrzuceniem jedynki, i o dziwo czasem też trójki. Jak na diesla w dużym aucie dość tragicznie zestopniowana, przy 120kmh na 6. biegu jest około 2250obr/min, przez co wzrasta hałas i maleje komfort jazdy.
1,0
~Kust0
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 130KM 96kW
DNO. Skrzynia M32 nie nadaje się do niczego, łożyska z plasteliny, precyzja zmiany biegów absolutnie żałosna. Skrzynię regenerowałem w renomowanym serwisie po wszystkim kultura się wiele nie poprawiła tyle tylko że nie wariował drążek zmiany biegów przy hamowaniu silnikiem. Przez jakość i trwałość tej skrzyni strach myśleć o poprawieniu osiągów auta chip tuningiem
4,0
~pjotr69
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Na razie bez problemów a swoje już przejechała. Przy 190kkm wymienione sprzęgło i olej. Ważne, ta skrzynia (M32) musi mieć nadmiar oleju. Zaleca się 2,4 a nawet niektorzy zalecają, że 2,9l trzeba wlewać. Zbyt niski poziom odsłania zębatki 6 biegu i wtedy zaczynają się problemy. Olej w skrzyni GM1940182 ten "stary". Jak podaje Opel do rocznika 2012 właśnie ten nie nowszy!
4,0
~Kierowca
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Lewarek fajnie chodzi, biegi wchodzą ciasno i precyzyjnie (aczkolwiek skok mógłby być krótszy), żaden bieg nie haczy. Jedynym minusem jest kiepskie sprzęgło, trzeba się do niego przyzwyczaić, bardzo delikatna granica między "on" a "off". Nie pamiętam kiedy ostatnio gasł mi samochód na światłach, a w Insignii to niestety zdarza się, sporadycznie ale jednak.
Opel Insignia I