Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2009-2013 (28) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Cosmic
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
+ bardzo dobre przełożenia na trasie, + w mieście można szybko wrzucać na wyższy bieg już od stosunkowo niskich obrotów bez zamulania silnika, + precyzyjna skrzynia z wyraźnym skokiem + ikona sugerująca zmianę biegu na wyższy dla ekonomiczno-ekologicznych kierowców ;-) - za szybka dwójka na jazdę korkową w mieście, - skoki lewarka mogłyby być nieco mniejsze, 4+
2,0
~Bernard65
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Automat to przykład miniaturyzacji, pseudo-ekologii i oszczędności. Remont czeka każdy jeden egzemplarz przy przebiegu 180-250k km. Pomimo naprawy skrzynia nie działa idealnie. Elektronika wymusza szybkie zmiany i redukcje i czuć, że hydraulika czasami nie nadąża. Słyszalne szumy na biegach od IV w górę.
5,0
~barwas1573
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Automat świetnie sobie radzi w trasie jak i mieście, delikatnie czuć zmianę biegów, dodatkowo na plus wychodzi praca w trybie sportowym, ciągnie do wyższych obrotów i to co lubię z manualów to zrzucanie biegów w tym trybie. Generalnie jestem miło zaskoczony.
5,0
~Adam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rewelacja. Uwielbiam te krótkie dźwignie zmiany biegów niemieckich samochodów. Skrzynia dobrze zestrojona a na 5 i 6 biegu są stosunkowo niskie obroty zapewniające niższe spalanie i więcej ciszy niż w niejednej benzynie przy 160km/h
1,0
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
CVT - tragedia - konstrukcja rodem z lat siedemdzisiątych - po pierwszych jazdach nib y fajnie niby przyspiesza ale na dłuższą metę tragedia. Wycie silnika bez widocznego przyspieszenia. Kickdown nie istnieje w tym aucie.
2,0
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Miałem już sporo samochodów zarówno klasy kompakt jak i wyższej więc mam porównanie i niestety Tu tez się Opel nie popisał. Chodziła dość ciężko.Nie jest to wzór precyzji często chaczyla przy zmianie biegów.
3,0
~andi_40
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Nie jest to DSG i trochę szkoda, że OPEL nie proponuje do Insigni po liftingu czegoś nowego. Działa trochę z opóźnieniem i ostatnio przy lekkim przychamowaniu trochę szarpie zanim zredukuje bieg.
5,0
~alex_kam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Biegi wchodzą lekko, bez haczenia, zawsze w sposób przewidywalny. Skrzynia tak zestopniowana, że na niskich biegach trzeba się trochę namachać - oczywiście tylko wtedy, gdy zamierzasz dynamicznie przyspieszyć.
3,0
~Adam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Skrzynia automatyczna leniwa ale biegi zmienia delikatnie. Koniecznie wymieniać olej. Przy 200 tys przebiegu pojawiły się pierwsze szarpania przy wrzucaniu wstecznego
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~INSIGNIA2009
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
skrzynia automatyczna: nie bardzo podoba mi się 1-2, rusza mało dynamicznie, ciężko; od 3 dużo lepiej, dalej już bardzo gładko. Dobrze oceniam kick-down, niewielkie opóźnienie.
Opel Insignia I Sports Tourer