Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I Sedan (86) - Silnik

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~nosurprises
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Ciągnie od dołu. Na 1. wkręca się tak szybko, że czasami nie zdążę zmienić biegu. Super oszczędny. Udało mi się osiągnąć na trasie z Pragi do Szczecina 6,2 l/100km jadąc po autostradach niemieckich 160-190 km/h ( przy ograniczeniach oczywiście przepisowo, w Czechach przepisowo najczęściej 120 km/h).
5,0
~rewerz
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
dobrze ciagnie od samego dołu a przy 4 tys dostaje dodatkowo dobrego kopa. Jak dotychczas bierze b. mało oleju. Reakcja na gaz jest gorsza niż w silnikach atmosferycznych. Wyczuwalne drobne drgania silnika na kierownicy. Samochód osiaga deklarowaną przez producenta predkość maksymalną bez problemu
5,0
~Karol
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Wzór do naśladowania. Mocny i bezawaryjny. Do tego cichy i bardzo oszczędny. Na prawdę udana jednostka. Nie ma też najmniejszych problemów z filtrem FAP, nie zauważa się jego obecności w samochodzie ani nie powoduje on żadnych dodatkowych kosztów czy problemów.
5,0
~Franek Kopyto
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Silnik bardzo oszczędny w trasie jazda około 140 km/h pokazywał że na pełnym baku około 70l zrobię 1000km. Silnik cichutki, elastyczny. Od razu po zakupie dałem do serwisu peugeota wyczyścić fap bo był w 97% zapchany i teraz jest 97%czysty.
5,0
~Mariusz
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Moc 112KM całkowicie wystarczy do sprawnej jazdy zarówno na trasie jak i w mieście, w żadnym razie auto nie jest zawalidrogą. Filtr FAP sprawuje się bez problemów, wypalanie sadzy jest zauważalne jedynie po chwilowym zwiększeniu zużycia paliwa.
5,0
~malik0
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Niezawodne Hdi - co chcieć więcej! Cichy oszczędny i przyjemny dla ucha. Ważne by nie oszczędzać na serwisowaniu dobry olej i markowe filtry to podstawa. W razie czego silnik znany mechanikom i czesci do kupienia tanio i bezproblemowo.
5,0
~borys
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Silnik THP cichy, żwawy i elastyczny. Nie potwierdzam w żaden sposób pojawiających sie gdzieniegdzie w internecie opinii o usterkowości łańcucha rozrządu juz po kilku tys. km. A może mam pecha?. Jezeli tak to zgłaszam i pisze protest do PSA!
5,0
~Grzegorz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
b.cichy, b. ekonomiczny , po mieście średnia 5,8l w normalna jazda bez wariactwa ,na trasie 5l sprawdzony dobry hdi, w vw touranie 2,0tdi zejście poniżej 6,5l było sztuką ....... na trasie w 4 osoby trochę mało mocy na szybkie wyprzedzanie
5,0
~jarek66
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Wysoka kultura pracy. Do wnętrza docierają przyjemne odgłosy pracującej jednostki, bez dodatkowych szumów podzespołów współpracujących i wibracji. W trybie sportowym, w zakresie 4000 - 4500 obr/min - trochę głośniej, ale nie kultura pracy bez zmian.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
6,5
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~xyz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Jednostka diesla 2.0 163km + silnik elektryczny 37km, w zupełności daje rade na trasę. Dzięki napędowi 4x4 samochód przyspiesza całkiem przyjemnie. Nie miałem żadnych problemów z silnikiem spalinowym przez cały okres użytkowania.
Peugeot 508 I Sedan