Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 II SportSedan (100) - Ergonomia

Na liście zabraknie 95 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Navigator-3000
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Dla mnie deska rozdzielcza wygladala na troche zacofana,duze przyciski,odstajace pokretla,taki kant posrodku niesymetryczny.Z czasem jednak polubialem ja dobrze podswietlona,duzo swiatelek na suficie dla kazdego (sufit ladnie zaprojektowany) i na klapkach przeciwslonecznych z lusterkami tez. Brak podstawki na kubek.ale za to sa inne przydatne schowki.Jak kierowca zablokuje drzwi to nikt nie wysiadzie. Stacyjka posrodku i zaokraglony kluczyk to...
5,0
~JoeBo
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Auto jest niezwykle wyważone smakowo. Wnętrze choć dość oryginalne (jak to szwedzkie auta) jest niezwykle proste w użytkowaniu. Przełączniki i guziki rozmieszczone intuicyjnie a te które się używa częściej, większych gabarytów. Co niektóre plastiki powinny być z nieco lepszego gatunku ale to byłoby zbyt idealne. Jeśli chodzi o zewnętrzną linię, coś pięknego. Bez przepychu i polotu. Wszystko wyważone i jest tam gdzie być powinno. Co jeszcze...
4,0
~Saab 9-3 2007 180KM diesel
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Tu bywa różnie, zależny czy się nam spieszy czy chcemy dojechać do celu bez wariacji. Na trasie potrafi palić 5,2 przy 80-90 km, 5,6 przy jeździe 100-110 i po tym już jest skok na 6,2-6,7 przy 120-140 a wyżej to już kręci w zależności jak noga ciężka. Jeżeli chodzi o miasto to na zimnym silniku (pokazuje mi po chwili bo po odpaleniu to i z 15-20l na 100km, ale to tak w moim starym aucie też było bo na rozruchy tak już jest) spalanie w...
5,0
~bryko
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Jest OK. nie jest to już stara szkoła Saaba że wszystko da się obsłużyć przełącznikami :). Równowaga pomiędzy przełącznikami i gałkami w porządku, wszystkie manipulatory są tam gdzie je spodziewam się zastać. Chowany uchwyt na kubki to już wisienka na torcie :) Jedyny "mankament" nie rzutujący na ocenę to lekko nieszczęśliwie zbudowany przełącznik tempomatu który zdarza się przełączyć w czasie wrzucania kierunkowskazu. Na szczęście...
5,0
~B
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Wszystko na swoim miejscu, na początku wydaje się że taka ilość przycisków to przesada, ale po pewnym czasie człowiek zaczyna dostrzegać że właśnie tak powinno być. Jeden przycisk = jedna funkcja. Bardzo wygodnie jeździ się na długich trasach. Cały kokpit skręcony lekko w stronę kierowcy, świetny pomysł ze stacyjką - nie obijają się kluczyki o kierownicę. Fajne sterowanie radiem w kierownicy.
5,0
~koneser
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Tutaj jest rewelacja-generalnie jest juz wszytsko opisane w innych opiniach więc wejdę może w szczegóły- np podświetlenie night panel-genialne w nocy, dużo gniazdek 12V -podłokietnik, bagażnik, tego nie ma każdy. na tablicy jest tzw przycisk wolny- możemy sobie coś pod niego podłączyć na CB radio i bedzie uruchamiane przyciskiem z tablicy- super!
5,0
~Dawid
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Nie chciałbym jechać w długą trasę siedząc z tyłu pośrodku, za to pozostała dwójka ma swoje uchwyty na kubki i wygodne fotele. Siedzenia przednie to mistrzostwo. Wszyscy producenci powinni brać przykład. Można siedzieć i siedzieć. Kierownica duża, wygodna, kokpit fajnie skierowany w stronę kierowcy. Ogólnie auto mega wygodne.
5,0
~Przemek
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
bardzo ciche wnętrze, przyjemne nagłośnienie, Wszystko pod ręką. Czujniki deszczu przy ustawieniu na niską czułość pracują niemal idealnie. Trochę uciążliwie trzeszczący przy niskich temperaturach kokpit. Po przejechaniu 600 km jednego dnia samopoczucie dobre. Człowiek nie jest obolały i spokojnie można by przejechać więcej.
5,0
~Sobocinski
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
tutaj napiszę tylko tyle, że po przejechaniu 1530km z Krakowa do Włoch poszedłem na imprezę :))) Auto W OGÓLE nie męczy podczas jazdy na trasie! Jedyne nieergonomiczne rozwiązanie to głęboko osadzony fotel, który nie nadaje się do częstego wsiadania i wysiadania - minus jeśli jesteś przedstawicielem handlowym.
4,0
~kseton
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 150KM 110kW
mam wersję z fotelami skórzanymi, trochę słabo trzymają boki, trudno się wsiada i wysiada bo nisko (ale to chyba urok samochodu o ambicji sportowej),b. fajne jest sterowanie na kierownicy radiem, cd i telefonią w aucie, totalnie fatalne rozwiązania z uchwytami na napoje. Jest tylko jeden i to bardzo niepraktyczny
Saab 9-3 II SportSedan