Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 II SportSedan (100) - Ergonomia

Na liście zabraknie 95 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kamil
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Szwedzkie auta to moim zdaniem wzór ergonomii. Wsiadając do Saaba, Volvo czy nawet Scanii można odnaleźć się bardzo szybko co wiem z autopsji. W każdym z tych aut zasiadając za kierownicą niemalże od razu wiemy gdzie czego szukać i mamy wrażenie, że auto zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o nas.
5,0
~Mikołaj
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Samochodem bez problemu mogą podróżować w dalekie trasy 4 osoby. W 5 na dłuższą metę droga może być męcząca. Bagażnik jest pojemny. Mieszczą się do niego 3 duże walizki (jednak przy ich wkładaniu przeszkadzają wystające z tylnej półki głośniki) i zostanie jeszcze trochę miejsca.
5,0
~Grzegorz
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Surowa perfekcja w szwedzkim wydaniu gwarantuje bezproblemową obsługę. Sterowanie jest wygodne i intuicyjne, rozmieszczenie przycisków na kokpicie na prawdę przemyślane. Fotele są wygodne, ale osadzone nisko, moja babcia ma problem z zajęciem miejsca. Mała ilość schowków
4,0
~trafal
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
Mysle że to kwestia przyzwyczajenia po poznaniu auta cała obsługa bezproblemowa intuicyjna. Czasami mam wrazenie że jest słaba widocznośc w lusterku bocznym podczas wyprzedzania, zdarzało sie że nie widziałem auta nadjeżdzającego z tyłu no ale to może kwestia ustawienia
5,0
~Jacek
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Bardzo dobrze. Na szczególna uwagę zasługują szczególnie moim zdanie absolutnie fantastyczne fotele. Niby beż żadnych bajerów jeśli chodzi o regulacje w \"55 płaszczyznach\", ale po prostu super się w nich siedzi. Przełączniki pod ręką. Wszystko działa precyzyjnie.
5,0
~k6ainolop
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Wszystko na swoim miejscu i pod ręką. Kokpit nie zawiera niepotrzebnych rozpraszaczy w postaci wielu ekranów czy też licznych zegarów. Co więcej producent pomyślał wręcz o możliwości ich wygaszenia nocą co naprawdę pomaga przy długich trasach.
4,0
~Krzysztof K.
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Jak to sedan-lodówki czy pralki nie przewieziemy. Jednak po złożeniu tylnej kanapy i położeniu przedniego fotela podwójna 2,5m drabina wchodzi bez problemu ;-). Jeśli chodzi o bagaże to kufer jest imponująco pojemny. Większy niż w audi a4
4,0
~Paweł
Saab 9-3 II
SportSedan 2.8 i V6 24V 255KM 188kW
jest niezle ale tempomat który jest na manetce od kierunkowskazu jest juz troche archaicznym rozwiazaniem i nie raz potrafi sie przypadkowo załączyc przy manewrach z kierunkiem. Pozatym wszystko mamy raczej pod reką i sterowanie nie stwarza problemów.
4,0
~krawiec78
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
Wszystkie przyciski znajdują się pod ręką. Dużo schowków, uchwyty na kubki (również w tylnej kanapie). Obsługa wszystkich dodatków dosłownie intuicyjna. Problem mogą mieć chyba jedynie osoby potrzebujące instrukcji obsługi do szczoteczki do zębów.
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportSedan
Średni koszt przejechania 100 km
30,33 zł
6,7
l/100km
10,2
l/100km
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Fred
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Jak to szwedzki samochód pomyślisz, hmmm że w tym miejscu powinien być kubek na napoje i on tam właśnie jest. Fotele super wygodne, jak wsiadasz do tego samochodu to masz wrażenie, że zapadłeś się w puchową pierzynę. Nie chcę się wysiadać.
Saab 9-3 II SportSedan