Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 II SportSedan (102) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 93 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~1bandzior1@wp.pl
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
Tutaj 4 z plusem. Jak na dizla - ciche auto. Lekki pomruk silnika- dla mnie się podoba. Ale to tylko na pierwszych biegach. Potem praktycznie silnika nie słychać. Przy dużych szybkościach również cicho. Dźwięki z zewnątrz zaczynają być słyszalne tak od ok. 160 km/h Auto wewnątrz znacznie cichsze niż BMW.
4,0
~kseton
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 150KM 110kW
spokojnie można słuchać radia przy 150 km, bez większych szumów, za to często z tyłu zużywają się stabilizatory więc na dziurach w czasie jazdy trochę stuka, kilkakrotnie zdażyo mi się że przy prędkościach ok. 180-200 km na podszybiu było słychać metaliczny świst (bardzo nieprzyjemny dżwięk)
4,0
~Snowyy
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Najlepiej nie jest, ale jest na pewno powyżej średniej. Okolice 100-160km/h to idealna prędkość przelotowa, nie jest za głośno w środku i silnik nie pali dużo. Powyżej 160km/h zaczyna się robić trochę mniej komfortowo ale nawet przy 200 nie było problemu z odpadaniem uszu.
4,0
~robot0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
wprawdzie to diesel (i to nie najnowszej konstrukcji) ale mogłoby być ciut lepiej, wyraźnie słychać jak mruczy, dopiero przy wyższych prędkościach staje się cicho, nie słychać natomiast, bez względu na prędkość, szumu powietrza - brawo
3,0
~Mikołaj
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Kiedy silnik jest zimny to słychać go dość mocno. Przy prędkościach autostradowych wyciszenie jest akceptowalne jednak nie powala. Jadąc po nierównościach plastiki niestety trzeszczą. Spasowanie wnętrza nie należy do najlepszych.
5,0
~Grzegorz
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Doskonałe wyciszenie, silnika praktycznie nie słychać, chyba że kręcimy powyżej 4500. Z zewnątrz nie dochodzą do kabiny żadne hałasy z ulicy ale przy wyższych prędkościach słychać szumy z okolic lusterek bocznych.
5,0
~JoeBo
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Tu nie ma co się znacząco rozpisywać. Jedyne co w kabinie słychac to ciche świszczenie turbiny i głoś z radia. Jest kapitalnie wyciszony. Nawet przy większych prędkościach wiatr ledwo co daje o sobie znać. Coś wspaniałego.
4,0
~trafal
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
Przy niskich obrotach własciwie Sabrina przemieszcza sie bezszelestnie, duże obroty dynamiczne przyspieszanie słychac silnik prawie jak V6 jak dla mnie to miły dźwiek ale moze to komus przeszkadzać
4,0
~momos
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Słychać silnik na wyższych obrotach,ale mnie to absolutnie nie przeszkadza, zwłaszcza, że to miły dla ucha pomruk. Może jeszcze zimą słychać odrobinę ogumienie, ale chyba każde zimowe oponki sa głośniejsze.
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportSedan
Średni koszt przejechania 100 km
30,33 zł
6,7
l/100km
10,2
l/100km
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Sobocinski
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Największy atut tego auta. Dla porównania powiem że jechałem 400km skodą octavią 2010r jeden dzień po przejechaniu podobnego dystansu Saabem. Myślałem że mi głowa odpadnie w tym czeskim durszlaku :)))
Saab 9-3 II SportSedan