Szukaj

Lista ocen Saab 9-5 I Kombi (45) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~snowsurfer
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
Skrzynnia Automatyczna! Ogólnie nie lubie automatów ale przyzwyczaiłem się do jej delikatnej ospałości. Niestety ten automat wymusza spokojny styl jazdy i nie jest to pojazd do upalania dla jełopów. Ta skrzynia będzie służyć komuś kto potrasi wykorzystać 250 km alepotrafi jechąc płynnie. Przy mocnym przyspieszaniu skrzynia całkiem szybko zmienia biegi, niestety aero w wersji z automatem ma ograniczony moment do 330 nm a do 80 km/h nie jest...
5,0
~SAABad
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 t 185KM 136kW
Bardzo dobra.2 i 3 bieg fantastyczny.4 też niezła.Odpowiada mi jej 5 przełożeń a nie 6.Mam wrażenie, że jest nieźle zgrana z silnikiem i jego charakterystyką.Czasami rano mam problem z wbiciem wstecznego.Muszę kilka razy pomachać lewarkiem po innych przełożeniach i dopiero wskoczy.Później jest już ok.Pewnie nie długo trzeba się będzie brać za jej serwis...
5,0
~jezatko
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
Biegi wchodzą płynnie i pewnie. "Długość" biegów jest dość optymalnie dobrana i jedyne co mi brakuje to czasem 6-tego biegu, co przy prędkościach autostradowych, moim zdaniem, byłoby na wielki plus. Taka moc silnika z powodzeniem dałaby sobie z tym radę. Przy prędkości 140 km/h silnik ma około 3400 obr/min.
3,0
~Kabą
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
Skrzynia produkcji GM, niezbyt precyzyjna, po 200tys km mogą zaczynać pojawiać się pierwsze oznaki zużycia. Również należy pilnować wycieków/stanu oleju, stanu wybieraka. Na szczęście są dostępne fabrycznie nowe w akceptowalnych pieniądzach.
4,0
~skandia
Saab 9-5 I
Kombi 2.2 TDi 120KM 88kW
automat, jest nawet miło, ale nie zawsze. Zmulony start auta, trzymanie nogi na hamulcu w korkach, ale to oczywiście kwestia gustu, ktoś lubi automat albo nie lubi. Na pewno moja jest bezawaryjna, produkcji japan.
4,0
~Arek
Saab 9-5 I
Kombi 2.2 TDi 120KM 88kW
Skrzynia chodzi przyjemnie, dynamiczna. Bardzo brakuje 6 biegu na trasie. Co mnie zaskoczyło ponad 260k km na blacie i sprzęgło orginalne. Przy 250k poszedł wysprzęglik (800zl) wymiana z częściami Valeo
3,0
~Maciek
Saab 9-5 I
Kombi 2.2 TDi 120KM 88kW
Przy przebiegu 280tys km ma prawo już coś nie grać, był problem z 2ką, która czasem po włączeniu potrafiła wyskoczyć. NIe wiem co było przyczyną, za krótko posiadałem auto i problem nie był zdiagnozowany.
3,0
~Ssloniu
Saab 9-5 I
Kombi 2.0 T 150KM 110kW
To chyba największy mankament tego auta, trzeba trochę wprawy żeby biegi wchodziły gładko. Często bywa tak, że chcesz wbić wsteczny żeby wyciągnąć kluczyk a ten nie wchodzi.
5,0
~andrzejsza
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 230KM 169kW
U mnie 4 biegowy automat. Zdecydowanie płynna zmiana biegów. Szybka redukcja po mocniejszym wciśnięciu gazu pomaga podczas wyprzedzania. Olej wymieniam co 60 tys, metodą dynamiczną
Dziennik kosztów dla Saab 9-5 I Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
52,67 zł
8,9
l/100km
12,3
l/100km
13,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~mappi123
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
Skrzynia automatyczna w wersji Aero, chociaż brak takiego wyboru na liście pracuje bardzo dobrze. Tryb Sport to prawdziwa frajda z jazdy.
Saab 9-5 I Kombi