AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Saab
900
II
Opinie
Opinie
Lista ocen
Saab 900 II
(68) - Wyciszenie
Na liście zabraknie
57
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~gabrys86@tlen.pl
Saab 900 II
Cabrio 2.0 i 131KM 96kW
Jak to cabrio, nie będzie w nim cicho jak w muzeum, ale nie jest źle. Spokojnie można podróżować do prędkości 130 - 140 kmh przy zamkniętym dachu. Silnik trochę głośny przy wyższych obrotach, ale mi on nie przeszkadza. Przy złożonym dachu, jeździ się relaksacyjnie więc bardziej moga przeszkadzać odgłosy z zewnątrz (np. kamaz stojący obok w korku ;) ) O to żeby nie przeszkadzały nam hałasy z zewnątrz troszczy się system podgłaśniający radio...
Dodane
14 lat temu
4,0
~viadro66@poczta.onet.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
Umiarkowane - 900 lubią np. skrzypieć na mrozie poniżej 8 stopni C - taki ich urok i nie trzeba nic naprawiać; samochód z takim przebiegiem jak mój jest już trochę rozklekotanay, ale i tak całość nieźle jak na wiek i przebieg; pisałem, że silnik jest trochę "mało cichy" na obrotach, ale nikt nie twierdzi, że jest to samochód do wożenia ludzi nadwrażliwych :).
Dodane
22 lat temu
4,0
~misha@buziaczek.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Praca silnika w dużym stopniu pomaga bo ledwo go słychać przy obrotach do 3000, przez co przesiadając się z turbodiesela 1,6 volkswagena do saaba chcialemkilka razy odpalic pracujacy juz silnik, w miescie ideał, w trasie juz mniej przy 110km/h świszczy, hula każde wykrzywienie od normy na karoserii, przy 140km/h praca silnika staje się uciążliwa
Dodane
15 lat temu
5,0
~12ab@wp.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Rewelacja. 180 km/h i w aucie można normalnie rozmawiać. Jedynie szum wiatru jest czasami dokuczliwy, a zwłaszcza z uszczelek drzwi. Ale po dociągnięciu drzwi na ryglach i jest lepiej. Zrobiłem test na mojej dziewczynie, ona ocenia prędkość po szumie wewnątrza auta. Przy 180km/h zapytałem z jaką prędkością jedziemy powiedziała 130km/h.
Dodane
18 lat temu
4,0
~duderro
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Na wolnych obrotach jest cicho natomiast na wyższych już nie :) Dźwięk silnika wkręcającego się na obroty jest jednak tak przyjemny, że absolutnie mi to nie przeszkadza. Radio samo lekko zwiększa głośność wraz z wzrostem prędkości - bardzo ciekawa sprawa :)
Dodane
16 lat temu
5,0
~Kasprzak3@tlen.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Poza zawieszeniem na naszych dziurawych drogach jest idealnie , silnik jest słyszalny, ale nigdy jego dzwięk nie jest natarczywy dla uszu.Szumy powietrza występują dopiero przy predkości ok 160km/h , ja szybciej jeżdżę żadko, więc nie widzęproblemu.
Dodane
17 lat temu
3,0
~Miki1296
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Tu moim zdaniem Saab się nie popisał. Dźwięk silnika można przeżyć podczas normalnej jazdy, ale przy prędkościach autostradowych, w środku po prostu jest głośno. Szum powietrza i wycie silnika - to nie jest dobre połączenie
Dodane
10 lat temu
5,0
~mforys@poczta.fm
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Jak na samochód z lat 90 to bardzo dobrze. Nie zaobserwowałem żadnych szumów z bocznych szyb podczas szybkiej jazdy (160 km/h) oraz głośnej pracy silnika. Kabina jest bardzo dobrze wyciszona. Cieszysz się z przyjemnej jazdy.
Dodane
15 lat temu
4,0
~Maco
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Przy prędkości do 120,130km/h właściwie nieodczuwalny dyskomfort, nieco gorzej robi się w momencie przekroczenia 150km/h. Nie jest to jednak \"hałas\" ani też dyskomfort, który powoduje irytację.
Dodane
15 lat temu
5,0
~Emmanuel@o2.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Silnik se buczy po sportowemu, przy 170 jak są dobre uszczelki w oknach(u mnie jedna poszła i zaczęło świszczeć powyżej 140) w środku cisza. Pewnie, ze coś tam słychać, ale nie przeszkadza.
Dodane
18 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Saab 900 II
4,3 (125 ocen)
Wybierz nadwozie
Cabrio
Coupe
Hatchback
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Saab 900 w pigułce
Saab 900
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 900
Dane techniczne
Saab 900 II
Raporty zużycia paliwa
Saab 900 II
Opinie
Saab 900 II
Usterki
Saab 900 II
Publikacje
Saab 900
Newsy
Saab 900
Galerie
Saab 900
Nasze pomiary
Saab 900
Filmy
Saab 900
Ogłoszenia
Saab 900
Ceny aut używanych
Saab 900
Dziennik kosztów
Saab 900 II
Opinie o instalacjach LPG
Saab 900 II
Testy zderzeniowe
Saab
Aktualnie przeglądasz
Saab 900 II
Dane techniczne
128 raportów
zużycia paliwa
7 zgłoszonych
usterek
1 publikacja
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy