Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia I Hatchback 1.4 60KM 44kW 1999-2007 (129) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 188 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marcin
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
wiec tak przez ten czas w samochodzie zmieniono wiem ba mam książkę serwisową przed nosem ;) Naprawa zawieszenia 80 tys km W ASO koszt 600 zł części 350zł reszta to cena usługi Czyszczenie przepustnicy 85 tys km 120 zł´ wymiana czujnika temperatury 120 ty km koszt 150 zł kosz czujnika w ASO 100 w sklepie 52 zł Wymiana łańcuszka rozrządu z rolkami i uszczelniaczami 450 zł wraz z częściami Klocki hamulcowe przód 60 tys km...
3,0
~2241916
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Żarówki świateł mijania padały jak muchy - dopóki nie wstawiłem drutów oporowych. Od ~2 lat autoalarm sam się uruchamia bez powodu; ma długie okresy prawidłowego działania i krótkie dziwnych zachowań - kod diodowy mówi o czujniku otwarcia drzwi. Od ~3 lat zdarza się, że pilot nie otwiera drzwi kierowcy (siłownik?), przy czym \"z kluczyka\" otwierają się bez zarzutu. Co ciekawe, problem pojawia się okresowo - ale nie w tym samym czasie, co...
4,0
~PiotrGD
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Odpukac jest narazie jest ok. jedynie przepalony komplet zarowek z przodu, na przegladzie zaianstalowali mi jakies zabezpieczenie za 20zl i od tej pory nic. No i ten nieszczesny silownik od klapki obiegu wewnetrzengo powietrza ale nie mam zamiaru go naprawiac jak padnie to kaze sobie podwiesic ta klapke w pozycji otwartej W ASO przyjemnosc wymiany tego badziewia 600 zl. Drobne odpryski lakieru tu szczegolne podziekowanioa naleza sie kierowcom...
5,0
~krzmal
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Auto nigdy mnie nie zawiodło i nie zatrzymało sie na srodku drogi. Serwisuje i sprawdzam bez przesadnej ostrożności i nie wedlug okreslonych dat. Jak czas pozwoli. Zazwyczaj na przeglądzie wychodzi, że albo zuzyły się klocki, albo zapiekł sie ręczny bo go nie używam... Mimo tego auto jest bardzo dobre. Wymiana żarówek [zwłaszcza H7~ 30PLN /szt.] bardzo częsta. Dodatkowo przez ostatnie 3 lata: - wyciagnął mi się drążek ręcznego i nie łapał -...
3,0
~IKE
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
często przepalające się żarówki H7, kilka awarii: wymiara reflekrora i akumulatora (na gwarancji), wymiana łacznika stabilizatora po ok 40 000, pęknięta tuleja amortyzatora po ok 60 000 (to nasze wspaniałe drogi), po ok 1,5 roku zaczynają przeciekać drzwi przednie (konieczność uszczelnienia - wydatek ok 120zł), wymiana elementów układu hamulcowego (klocki, tarcze, szczęki) po 60 000 - niby nic bardzo poważnego ale jednak jest nad czym...
5,0
~MARCIN
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Auto bezawaryjne!!! Przez niespelna cztery lata przejechalem tym autem ponad 150 000 km i jedyna nieplanowana wizyta w warsztacie (przy 111000km) wynikla z powodu uszkodzenia wlacznika swiatel stop, ktorego koszt wymiany zamknal sie w kwocie 100zl z robocizna (ASO, W-wa). Dosc irytujace jest natomiast stosunkowo czeste przepalanie zarowek swiatel mijania (srednio wymiana co 15tys km). Wymiany wymagaly laczniki stabilizatorow. gumowe...
3,0
~Loen
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Dużo drobiazgów się psuło - spryskiwacz tylnej szyby, zamek w drzwiach kierowcy, linka od podnoszenia szyby, blokujący hamulec postojowy, wyciek oleju przy kółku napinacza, czujnik temperatury silnika, fabryczne radio wymagało lutowania, błędne podłączenia kostek w bocznych AIRBAGach. Układ wydechowy do wymiany przy 95 tys. km łącznie z katalizatorami (choć katalizatory mogłem sam zajechać uszlachetnaiczem paliwa, ale pewności nie mam)
2,0
~Marek W.
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Mam nadzieje, że to tylko w moim aucie ale samochód ma 4 lata a wysiadły dwa przełączniki od szyb.Nażekam na auto alarm zamontowany w serwisie. pojawiło się denerwujące trzeszczenie w centralnej części kokpitu.(podobno jest tam jakiś kołek który to powoduje)Jak już pisałem trzy wymiany łańcucha rozrządu no i problemy z wolnymi obrotami i wspomaganiem kierownicy( co jest najgorsze bo albo się wyłączy albo wspomaga w przeciwną stronę.TRAGEDIA)
4,0
~paweł W
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
ogólnie jest ok, mam na liczniku 115 tys i wymieniłem sondę lambdę, elementy gumowo metalowe, czujnik temp. silnika, wyczyściłem przepustnice, coś mi chyba powoli nawala immobiliser. ogólnie denerwuje mnie zawieszenie, szybko na naszych drogach wszystko sie wybija, i chyba tyle z napraw. a radio firmowe skody już mi 2 razy nawaliło. miałem vectre z 98 roku w dieselu - tam to sie sypało !!!! skoda na jego tle to ideał:)
3,0
~alan
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
wymienilem juz hamulce po 90.000km tuleje-krążki wahaczy 3szt musze wymienic drążki kier.końcówki i przednie łożyska ,wymieniane amorytzatory klapy tylnej 4 szt. ale bardzo czesto otwieram 20 razy/dziennie zapieczona dysza spryskiwacza szyby tylnej po pewnym czasie rozerwał sie w przewod miedziany niestety zeby usunac usterke trzeba wymienic caly silniczek koszt 500PLN!
Skoda Fabia I Hatchback