Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia II Hatchback (105) - Silnik

Na liście zabraknie 42 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~wojtek79
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
Benzynowy silnik 1.4 ma osiągi przeciętne. Jakoś zupełnie nie czuje się, że to auto ma 85KM. Może jest tak dlatego, że Fabia jest dość ciężka (1.2 tony) jak na auto segmentu "B". Wcześniej miałem samochód segmentu "C", który ważył tyle samo, a był znacznie większy. Mam nadzieję, że dużo waży bo ma solidne części ;-) Ma słaby moment obrotowy. Przy ekonomicznej jeździe (ok. 2000 obrotów/min) auto jest ospałe. Robi się żwawe dopiero powyżej 3000...
4,0
~Marek
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 TDI 70KM 51kW
Jeśli chodzi o kulturę pracy to pozostawia wiele do życzenia szczególnie na zimno. Po chwili robi się znacznie ciszej.Ale, nie ma czego wymagać od 3 cylindrowego dieselka:). Wrzucając piąty bieg po mieście robi się cichutko tak samo na trasie. Co do osiągów, Ferrari czy choćby TSI to to nie jest ale daje radę. Ci po piszą, że nie na trasę to albo się nie wyspali, albo mają coś skopane. Na trasę bardzo dobry samochodzik, tak naprawdę na 5tym...
3,0
~baha
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
chodzi całkiem ładnie ale nieźle ciągnie dopiero od ok.3000 obr.jeździ ogólnie przyjemnie ale w trasie na 5 biegu słaba elastyczność trzeba redukować i go kręcić. Polecam w trasy mocniejszy silnik chyba że komuś wystarczy do spokojnej jazdy bo poszaleć to się nim nie da.Przyspiesza do 100 ok.13s i max.170,z górki 180km/h,jestem trochę zawiedziony.Dobrze że nie wziąłem silnika 1.2 70KM bo wtedy dopiero byłaby tragedia a jechałem nim i warczy...
3,0
~Raj
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
3 cylindry i ich charakterystyczny terkot mogą do siebie zrazić nieprzyzwyczajonych użytkowników. Niestety prawdą jest że silnik jest głośny przy mocniejszym obciążeniu, daje się również wyczuć jego wibracje - szczególnie zimą (mało oleju w misce - trzeba dbać żeby był jak najlepszej jakości) Ale po jakimś czasie idzie się do tego wszystkiego przyzwyczaić. 70 km w auce tej wielkości zapewnia przyzwoite osiągi w mieście. W trasie to raczej...
3,0
~pierre
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Silnik ożywa od 3000 obr/min. W zakresie 3 / 4 tys. obr/min ładnie jedzie. Niestety jest to bardzo głośna jednostka a jej kultura pracy jak przystało na silnik 3 cylindrowy jest denna (choć dużo !!! lepsza niż oploskie 3 cylindry lub VW/Skoda 1.4 TDI). Łańcuch rozrządu obniża koszta eksploatacji ale zwiększa głośność pracy silnika. Jeśli chcecie być zadowoleni z tego auta to wybierać TYLKO silniki 4 cylindrowe (1.4 16V, 1.6 16V, 1.2 TSI, 1.9...
1,0
~kierowca
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Posiadam od roku skode fabie 1.2 tsi.Przejechalem 70 tys.km. w ciagu tego roku wymienilem na gwarancji 4 raz turbine.;rozrusznik,pompe wodna,wspomaganie kierownicy,i padla mi klimatyzacja i tak zwany modul komfortu czyli brak bylo kieronkowskazow swiatel stopu,swiatel awaryjnych.Ludzie nie kupujcie tego samochodu z tym silnikiem.W calej Warszawie tych fabi z tym silnikiem jezdzi pare setek,lacznie z samochodami egzaminacyjnymi w wordach i...
5,0
~Patryk
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 TDI 70KM 51kW
Odpukać auto ma 170 tys i od moich 30 tys nie było żadnej zapowiedzi nadchodzącej awarii. Silnik raczej męczy się na autostradach. Przy 3 tys obrotów 120 km/h. Większa prędkość jest raczej męczarnią dla tej jednostki. Atrakcją tego silnika jest sprawnie działająca turbina. Zakres jej działania jest łatwo wyczuwalny co daje możliwość dynamicznego przemieszczania się po mieście. Jest to turbina o stałej geometrii więc wymiana przy ewentualnej...
4,0
~pierre
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Oczywiste, że kultura pracy 3 cylindrów jest gorsza niż 4 cyl. więc pewne wibracje przenoszą się na karoserię. Z perspektywy czasu żałuję, że nie dopłaciłem 1500zł za silnik 1.4 Od 3000/obr włacza się druga faza rozrządu i wtedy można dynamicznie pojechać pod warunkiem że w aucie są max 2 osoby bo w przeciwnym razie zapomnijmy o szybkim przyspieszaniu. Niedawno założyłem instalację gazową STAG pełna sekwencja - nie czuć spadku mocy, auto...
4,0
~Burn
Skoda Fabia II
Hatchback 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
Mimo, że silnik jest mały, nie jest on aż taki zamulony jakby się mogło wydawać. Wersja 12 zaworowa zapewnia \"jakieś\" tam przyśpieszenie. Demon prędkości i przyśpieszenia to nie jest, ale do w miarę względnego poruszania się miasto/nieduże trasy jest dobry. Do 3-3,5 tys pracuje stosunkowo cicho, potem już odzywa się jego mruk. Charakterystyczne jest jego odpalanie i praca na jałowym na zimnym silniku - jak diesel :)

Usterki Skoda Fabia II

Liczba wpisów: 40

Skoda Fabia II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Fabian84
Skoda Fabia II
Hatchback 1.4 i 16V 85KM 63kW
Typowa konstrukcja szesnastozaworowa o dwóch obliczach: spokojnym przy niższych obrotach i szalonym przy wysokich obrotach. po mieście wystarczy jeździć do 2500obr., przy wyprzedzaniu warto mieć powyżej 3000-3500obr. Kręcenie tego motoru powyżej 5000 nie ma sensu. Przy tej prędkości motor osiąga max mocy,a nie jak np. yaris 1.3 przy 6000 cholera wie ile.. W przeciwieństwie do fabii 1.2 silnik ten ma kulturę pracy:)
Skoda Fabia II Hatchback