Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia I Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW 2001-2010 (15) - Silnik

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Piotr
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Silnik 1.6 MPI wybrałem ze względu na bardzo dobrą współpracę z LPG. Do Octavii silnik ten jest w sam raz. Dynamika jest na dobrym poziomie, silnik budzi się powyżej 2500 obr/min i spokojnie można jeździć po Warszawie lewymi pasami i nie blokować ruchu ;) Oczywiście nie ma co oczekiwać sportowych doznań, to nie 1.8T. Ale dla początkującego kierowcy jest bardzo dobry. Ja przy nim nauczyłem się redukcji biegu i rozsądnego wyprzedzania. A jest to...
3,0
~karroryfer
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Silnik nieco wołowaty jak na tą wielkośc auta - czyli na światłach trzeba nieco gazować aby nie odstawać od stawki. Nabiera wigoru powyżej 3000 ( oczywiście nie jest wtedy zbyt cichy ale to nie jest limuzyna jednak - więc trudno uważać to za dużą wadę) Poniżej tych 3tyś obrotów też problem z wyprzedzaniem - aby to zrobić szybko trzeba redukować Jak już się rozbuja jedzie cłkiem całkiem - 160-170 nie jest problemem ( choć głośno ) max to...
4,0
~Dereq - former Skoda user
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
To nie jest sportowy motor, przeciętne osiągi i raczej nie do wyścigów czy szybkiego wyprzedzania aut jadacych w kolumnie na polskich drogach. Jedyna usterka w motorze a w zasadzie w jego sterowaniu to awaria czujnika temperatury koszt 80 PLN. Symptomy to nagły samoistny wzrost obrotów, lub auto nie chce odpalić. Wszystko przez czujnik który wadliwie informuje o temp. silinika. Ale ogolnie bezawaryjny jesli chodzi o mechaniczne elementy...
3,0
~T>D
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Mało elastyczny, trzeba go ostro kręcić żeby jechał, ale to wkońcu 1.6 spalanie przyoszczędnej jeździe najmniej 5.6L/100. Jeszcze dziad od czasu do czasu się potrafi wyłaczyć nikt nie wie o co kaman poprostu wyłacza się podczas jazdy na 1-4sekund po czym działa jak by nic się nie stało! Trzeba dolać troche oleju średnio 150ml/1000ml Castrol 5W30 Full Synthetic p.s Może to być winna komputera lub innego podzespołu!
4,0
~MAREK .
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
PO ZROBIENIU PONAD 200 TYŚ. ZROBIŁEM REMONT SILNIKA I ZAŁOŻYŁEM INSTALACJĘ LPG. PO ZROBIENIU 43 TYŚ W CYKLU MIESZANYM MOGĘ ŚMIAŁO POWIEDZIEĆ ŻE SILNIK SPISUJE SIĘ SUPER Z GAZEM .NIE ODCZUWAM ZNACZĄCEGO SPADKU MOCY.
4,0
~Gumiś
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Przydałby się większy silnik, z większą mocą. Jednak jednostka 1.6 jeszcze nigdy mi się nie popsuła. Pracuje cicho, równo. Olej zacząłem delikatnie dolewać między wymianą dopiero jak auto skończyło 12 lat. Dolewka niewielka.
3,0
~Grzegorz
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
W zasadzie wszystko działa, ale denerwuje notorycznie znikający olej i płyn chłodniczy. Silnik o dość niskiej kulturze pracy. Mało mocy, ale wiedziałem na co się piszę decydując się na ten model.
4,0
~mentos4m
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Trochę za głośny ale w porównaniu do poprzedniego samochodu jest ok. Elastyczność znośna. Jak trzeba wyprzedzić to redukcja na 4 i idzie. Ogólnie jeżdżę spokojnie wiec mi to nie przeszkadza.
4,0
~Krzyś
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Daje radę jeśli się wie jak operować biegami, ale bez przesady, nie jest to auto sportowe. Nawet na LPG w miarę żwawy na wysokich obrotach.
5,0
~Tomek
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Silnik daje rade nawet w kombiaku - co prawda spalanie rośnie przy załadowanym bagażniku, ale tragedii nie ma.
Skoda Octavia I Kombi