AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Suzuki
S-Cross
1.4 BOOSTERJET 129 KM 95 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
(18) - Silnik
Na liście zabraknie
4
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~franek88
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Bardzo dynamiczny jak na tą pojemność. Auto jest leciutkie, bardzo ładnie przyspiesza. Układ hybrydowy dodaje troszkę mocy przy niższych obrotach. Nie jest to jednak tradycyjna hybryda, tylko MHEV i na samym prądzie się nie da. Czasem układ hybrydowy za bardzo kombinuje. Nie ma za to problemu że spalanie rośnie dwukrotnie jak się bateria rozładuje.
Dodane
3 lata temu
5,0
~Mizak
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Obawy o to, że będzie to muł rozwiały się już na jeździe próbnej. Pojechałem specjalnie pod najbliższy długi podjazd (nachylenie 20%) i spokojnie trzymając go na czwartym biegu (między 2000 a 3000 obrotów) wjechał. Wyprzedza też ładnie. Nie ma strachu przed wyprzedzaniem jak w Daciach na przykład.
Dodane
2 lata temu
5,0
~Tomasz P.
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Mało pali. Na odcinku blisko 8000 km wychodzi 6,1 l. Potrafi również zejść do 5 litrów przy spokojnej jeździe tak od 60 do 80 km/h. Z tym, że tak się praktycznie nie jeździ. Przyjemnie przyspiesza.
Dodane
2 lata temu
5,0
~mzebrows
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Cichy, pracuje równiutko i pięknie przyspiesza. Niby 129KM ale turbo robi swoje, bo autko z 4 osobami przyspiesza dużo lepiej niż moja mazda 6 z silnikiem 2.0 147KM bez turbo.
Dodane
5 miesięcy temu
5,0
~Matpia
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Dość dynamiczny jak na taką moc. Jak na tak duże auto jeździ całkiem oszczędnie. Układ miękkiej hybrydy rzeczywiście działa i poprawia przyspieszenie, kiedy jest ono potrzebne.
Dodane
3 lata temu
5,0
~Suzuki 4x4
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Silnik dynamiczny, nie jest bardzo paliwożerny. Przy normalnej jeździe na trasie poza obszarem zabudowanym jesteśmy w stanie zejść poniżej 6l na 100!
Dodane
2 lata temu
5,0
~JxG
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Jak na tą pojemność elastyczność, dynamika - super, w pewnym sensie to zapewne zasługa silnika elektrycznego ale traktuje to jako całość
Dodane
2 lata temu
5,0
~PcPirat
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Ładna, równa i cicha praca. Dynamiczny w przyspieszeniach i elastyczny, dzięki czemu nie trzeba zbytnio "wachlować" biegami.
Dodane
ponad rok temu
4,0
~markey
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Po dwóch latach użytkowania nie narzekam chociaż spalanie rzeczywiste odbiega o katalogowego.
Dodane
ponad rok temu
Dziennik kosztów dla
Suzuki S-Cross
1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Średni koszt
przejechania 100 km
35,00 zł
pb
5,8
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~Andrzej
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Bardzo dynamiczny i bardzo oszczędny. A układ miękkiej hybrydy zdecydowanie ma tu sens i może się podobać.
Dodane
2 lata temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Suzuki S-Cross
Zobacz 57 aut
od ręki
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
4,4 (22 oceny)
Sprawdź oferty Suzuki S-Cross
Wybierz inny silnik
1.4 BOOSTERJET 129 KM
1.5 DualJet Hybrid 116 KM
1.5 DualJet Strong Hybrid 116 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Suzuki S-Cross w pigułce
Suzuki S-Cross
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Suzuki S-Cross
Dane techniczne
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Raporty zużycia paliwa
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Opinie
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Usterki
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Publikacje
Suzuki S-Cross
Newsy
Suzuki S-Cross
Galerie
Suzuki S-Cross
Nasze pomiary
Suzuki S-Cross
Filmy
Suzuki S-Cross
Ogłoszenia
Suzuki S-Cross
Ceny aut używanych
Suzuki S-Cross
Dziennik kosztów
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Opinie o instalacjach LPG
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Testy zderzeniowe
Suzuki
Aktualnie przeglądasz
Suzuki S-Cross
Dane techniczne
36 raportów
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 113 tys. zł
6 zgłoszonych
usterek
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Suzuki S-Cross
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy