Szukaj

Lista ocen Toyota Auris II Touring Sports (37) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Marek
Toyota Auris II
Touring Sports Valvematic 130 132KM 97kW
Ogólnie wyciszenie w klasie nie jest najgorsze, jadąc po normalnej drodze z prędkością 120-140 km/h jest ok. Ale po dziurach już odzywają się choć nie mocno elementy deski rozdzielczej, co do innych dźwięków nie jest źle, nic nie słychać od zawieszenia, jedynie jadąc po grysie strasznie głośno słychać jak odbija się o nadkola, tutaj jest totalna porażka, wystarczyło dać maty za kilka złoty, ale to pewnie już zarezerwowane w awensis.
Dodane 11 lat temu
4,0
~Wookash99
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 125 124KM 91kW
Przy prędkości 140 km/h mocno słychać szum ze strony tylnych szyb - prawdopodobnie uszczelki. Silnika, mimo że to diesel, nie słychać za bardzo w trasie. Z bagażami i pasażerami hałas jest mniejszy. Powyżej prędkości 140 km/h hałas jest mocno uciążliwy. Jak dla mnie 130 km/h to optymalna prędkość. Zastanawiam się nad wygłuszeniem wnętrza.
Dodane ponad rok temu
3,0
~Krzysztof
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Wyciszenie silnika - super, nie słychać, że to diesel. Można swobodnie rozmawiać nawet przy prędkościach autostradowych i ponadautostradowych. Wyciszenie zawieszenia - moim zdaniem bardzo słabe. Zawieszenie co prawda nie stuka, ale odgłosy szumu kół i pracy zawieszenia głośno trafiają do kabiny. Jeśli chodzi o szumy opływu powietrza - standardowo.
Dodane 7 lat temu
4,0
~jamez
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Przy niskich prędkościach auto jest niesłyszalne. Przy wyższych (140 i więcej) jest już słyszalne. Myślę, że to właśnie kwestia wyciszenia kabiny. No cóż - taki to samochód: do miasta i na drogi krajowe. Autostradą się pojedzie, jednak niektórym może przeszkadzać dźwięk silnika. Mi nie przeszkadza :-)
Dodane 10 lat temu
4,0
~Boguś
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Konkurencja w której zawsze mogłoby być lepiej. Ja ujmę to tak: przy 160 km/h można swobodnie rozmawiać bez krzyków. Opinie że samochód jest tragicznie wyciszony wsadziłbym więc między bajki. Jest wyraźnie lepiej niż w nowej astrze 1.4 turbo i citroenie c4 1.2 turbo.
Dodane 7 lat temu
4,0
~Maciek
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Podczas jazdy miejskiej oraz drogami lokalnymi, przy prędkościach do 90 km/h jest rewelacyjnie. Głośność opon rzeczywiście zaczyna robić różnicę szczególnie, gdy jedziemy na silniku elektrycznym. Przy prędkościach autostradowych już nie jest tak fajnie, ale to nie Tesla.
Dodane 8 lat temu
3,0
~Mortassi
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 125 124KM 91kW
Nie ma szału, nie ma tragedii. Całkowicie przeciętnie - samochody Niemieckie są generalnie lepiej wyciszone, ale to że czuć 10% różnicy nie oznacza, że w tym wypadku jest źle. Po prostu - normalnie jak na tę klasę pojazdu.
Dodane 8 miesięcy temu
4,0
~BundyPL
Toyota Auris II
Touring Sports Valvematic 130 132KM 97kW
Na pewno głośniejszy niż moje poprzednie auto (Astra II). Tam przy 100km/h mogłem rozmawiać szeptem. Tutaj muszę mówić normalnie, a przy większych prędkościach lekko głośniej niż normalnie.
Dodane 7 lat temu
5,0
~Pawelmor
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Bardzo dobrze do 50 km/h nic nie slychac Do 120 można spokojnie rozmawiać Powyżej 120 robi się głośniej ale bez tragedii dopiero od 170 robi się na tyle głośno ze trzeba mówić głośniej żeby porozmawiać
Dodane 8 lat temu
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II Touring Sports
Średni koszt przejechania 100 km
32,33 zł
6,2
l/100km
7,1
l/100km
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Robert
Toyota Auris II
Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
w codziennym użytkowaniu po mieście cicho cichuteńko , pedał w podłogę i wyje - ale jak często wciskasz pedał do podłogi ? ten samochód "nauczy" Cię płynnej jazdy.
Dodane 8 lat temu
Toyota Auris II Touring Sports

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów