Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR (58) - Stosunek jakość/cena

Pokaż filtry
5,0
~MacO
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Wykonanie jest idealne, nic nie skrzypi, nie stuka nie puka, jak w Toyocie, materialy sa mile w dodatku i czuc jakosc, silnik najmocniejszy z podobnych w klasie i swietnie sie go prowadzi- czasami wole go bardziej na krotsze trasy niz swojego Discovery Sport. Ogolnie, polecam, mysle, ze nikt kto go kupi nie bede sie czul oszukany jakoscia, nie bedzie tez uwazal ze auto jest za drogie- prawda, wersja Hybrid jest drozsza o ok 40tys, ale mysle...
5,0
~dimenzo
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Porównując samochody konkurencji, wszystkie za i przeciw, jakość wykonania i serwisu, będę wierny marce Toyota. Myślę, że w podobnym budżecie można znaleźć lepiej wyposażone samochody, ale u mnie przeważyła niezawodność i doświadczenie producenta w produkcji hybryd. Rozważałem Corollę w kombi w podobnym budżecie, ale los przypadkiem wybrał C-HR.
3,0
~Rafał
Toyota C-HR
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Skasowanie materiałów bardzo fajne. Bardzo fajny miękki materiał na desce rozdzielczej. Na podlokietnikach pomieszczenia, nie do końca skasowana skóra. Denerwujące cienki, ale nie skrzypiacy plastik wykonany na podobizne pjano-black. Kiepsko bardzo umieszczony przycisk schowka, do którego wciąż się nie mogę przyzwyczaić i chyba nigdy mi się to nie uda.
4,0
~Roentgen
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Mam wersje Style (czyli "podstawową" wersję dla silnika 2.0). W zasadzie jedynego czego mi brakuje to automatyczne składanie lusterek. Nie będę się wypowiadał w kwestii opłacalności, bo to kwestia subiektywna - są auta tańsze i dużo droższe. Mogłoby być taniej lub fabryczna gwarancja z 2 lata dłuższa.
5,0
~Kamil M
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Nie spodziewałem się tego, że wszystko będzie aż tak dobrze spasowane. Gdyby nie taka ilość twardego plastiku z tyłu, dałoby się odczuć, że samochód ma aspiracje do segmentu premium, no ale zrozumiałe jest, że nie może być zbytnią konkurencją dla lexusa.
4,0
~mikomed
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
trochę drogo w stosunku do konkurencji ale płaci się za design i frajdę z zakupu autka ,które przyciąga wzrok wszystkich znajomych i nie tylko, nie sposób przejść obok obojętnie . Jednym słowem ma to coś :-) a silnik z turbinką ma pazur
3,0
~Tomasz
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Awaryjne , niedopracowane auto. Moja wersja za 87.000 zł z wyprzedaży rocznika . Materiały ok tylko z przodu . Plastiki na tylnych drzwiach jak w pierwszej pandzie . Kpina
4,0
~Doktor7
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Materiały bardzo dobrej jakości, cena odpowiada jakości wykonania. Jedynie biczki drzwi mogły by mieć przyjemniejsze w dotyku materiały choć trzeba przyznać że wyglądają b.dobrze
5,0
~Tomasz
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Autko dobrze wykonane,lecz w tańszych wersjach nie robi dobrego wrażenia.Mam Prestige+Executive i jest naprawdę bardzo dobrze,plus za świetne siedzenia
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~mariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Auto dość drogie w zakupie. W tej cenie alternatywy nie będą lepsze. Zawsze będzie kompromis. Na plus jest to że dostajemy bardzo dobrze wyposażony samochód.
Toyota C-HR