Szukaj

Lista ocen Toyota Carina V (216) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 230 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~martin123
Toyota Carina V
Hatchback 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Tu jest słabo, kto jeżdził autami w tym samym przedziale cenowym z niemiec lub subaru, bedzie narzekać. Generalnie auto ma nie precyzyjny układ, auto pływa, wspomaganie sprawia ze auta sie nie czuje. Podsterowność duża, lepsza w tym segmencie była mazda 626. Tu Toyota ma ogromne zaległości, których nie nadrobiła nawet dzisiaj. Jeździłem Avensis I, Avensis II, Auris, nadal kiepsko. Dodam ze słuzbowo poruszam sie fordem i jest większa...
5,0
~carina_KRK
Toyota Carina V
Hatchback 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
super. pokonuję bardzo trudne odcinki i jest bardzo dobrze. Miałem vw golfa i opla astrę i co dwa miesiace musiałem wymieniać elemtny zawieszenia. Toyota od roku nie daje znaku ze chce jechac do mechanika. mimo ze to rocznik 1993, ale Japończyk. Ma oznacznie J w numerze VIN i na pewno swoje już pokazała, teraz czekam kiedy w końcu cos sie popsuje bo już sie zastanawiam jak moglem jeździć golfem i oplem i traktować naprawy jako standard...
5,0
~przemek.olszak@wp.pl
Toyota Carina V
Hatchback 1.6 i 16V 99KM 73kW
jezeki chodzi o prowadzenie tego samochodu to naprawde jest to przyjemnosc co prawda z jedna osoba na "pokladzie" jest moze zbyt lekka i brak jest pewnosci w zakretach dlatego tez warto wymienic opony na szersze od seryjnych-ewentualnie jezdzic zawsze cala rodzinka :) przez 90 tys przebiegu wymiany wymagaly tylko tuleje wahacza i koncowki drazka stabilizatora ktorych ceny naprawde milo mnie zaskoczyly-
4,0
~el.jot
Toyota Carina V
Kombi 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
dobrze pod warunkiem że amorki sa sprawne. Poprzedni włściciel o to nie dbał więc pierwszy wyjazd w trsę to był surwiwal - samochód pływał szczególnie w koleinach. Po wymianie amorków jest ok samochód sztywny ale jednocześnie komfortowy. Ceny amorków - kosmos!!! UWAGA na klocki hamulcowe - jeśli chcesz żeby Twoja Carina hamowała nie żałuj kasy na klocki - polecam AKEBONO (świeżo załozone i nie dotarte lepiej hamują od jakiegoś podrabianego...
4,0
~Warszawa-Poznań - 2godziny
Toyota Carina V
Kombi 2.0 i 16V GLi 133KM 98kW
Bardziej nastwiony na komfort niż na sportową jazde,chociaż zosatwia dużą rezerwę.Auto mocno sie wychyla na ostreych zakrętach, jednak jezeli sie do tego przyzwyczaic to mozna poszaleć. Auto bardzo gwałtownie wpada w poslizg,dlatego warto potrenować troche gdzies na odludziu,a wtey w zime nie ma dla nas strasznych zakretow(mimo przedniego napędu).Poniewaz auto jest dosc miekkie to szybka jazda po drogach szutrowych moze skonczyc saie...
4,0
~damian22krak@op.pl
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Nie ma co sie oszukiwać, że układ jezdny pozwala na dynamiczną jazdę w zakrętach - wkońcu to nie jest auto sportowe :) Mała masa pojazdu dodatkowo sprawia że przy dynamicznym pokonywaniu osrych łuków trzeba uważać szczególnie jeżeli podróżuje się samemu. Osobiscie auto lepiej mi się prowadzi kiedy podróżuje z kompletem pasażerów. No i fabryczne opony ja dla mnie za wąskie. Pozytywnie oceniam ich wymiane na 195 przod i 205 tył.
5,0
~kalisus
Toyota Carina V
Hatchback 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Kupujac 9-letnie auto zainwestowałem nieco w zawieszenie wymieniajac orginalne częsci! Od tego czasu spokoj, co przy stanie naszych drog uwazam za cud. Auto prowadzi sie wygodnie co zwlaszcza podczas dluzszych podrozy ma niebagatelne znaczenie. Jakis czas temu myslalem ze czeka mnie regeneracja wspomagania lub/i maglownicy ale skonczylo sie naciagnieciem paska wspomagania.
5,0
~przemass
Toyota Carina V
Sedan 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Carina ma fatalny skret porownujac z innymi samochodami. Gdy nie trzeba sie parkowac co chwila to jazda sprawa przyjemnosc. Trzyma sie drogi, ale trzeba uzywac lepszych opon. Poslizgi mozliwe tylko przodem, tyl sprawuje sie super. WIELKI "+" ZA WYTRZYMALOSC ZAWIESZENIA NA POLSKICH DROGACH, DOPIERO PO 13 LATACH WYMIENILEM AMORKI, SPREZYNY I NIEKTORE ELEMENTY ZAWIESZENIA
5,0
~bibrodarek@poczta.onet.pl
Toyota Carina V
Sedan 2.0 D 73KM 54kW
Trochę miękkie ale przy Dieslu zadowalające, przy pełnym stanie osób trzeba uważać na większe nierówności bo dobija, bardzo niski zdarza się zahaczyć podwoziem przy przejeżdżanie przez większe nierówności. Bardzo trwałe zawieszenie, przy 240 tys. km amortyzatory są nadal w dobrej formie a podczas ostatniego badania technicznego nie stwierdzono żadnych usterek.

Usterki Toyota Carina V

Liczba wpisów: 12

Toyota Carina V – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~wiwaldi@o2.pl
Toyota Carina V
Hatchback 1.6 i 16V XLi 114KM 84kW
Jest to limuzyna a nie auto sport-coupe ale moim zdaniem łączy pod tym względem cechy tych dwóch typów aut. z jednej strony zapewnia komfortową jazdę, z drugiej zakręty pokonywane z dużą prędkością nie są niebezpieczne. oczywiście przewaga komfortu nad sportem. zawieszenie jest bardzo trwałe!!! mam carinkę od 6 lat. i jak narazie bez większych problemów!
Toyota Carina V