Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020 (23) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Tomasz
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Niestety największa bolączka i rozczarowanie. Ruszenie i przerzucenie biegu z I. na II. bez szarpnięcia graniczy z cudem. Jeźdżiłem bardzo wieloma samochodami i po czasie zawsze udawało mi się przyzwyczaić i wyczuć auto. Nie tutaj. Za każdym razem kiedy przesiadam się z mojego Volvo do Yariski na nowo muszę się uczyć jeździć tym autem. Serwis odpowietrzał sprzęgło, ale niewiele to pomoglo. Ruszanie i czucie sprzęgła jest mocno nieintuincyjne....
5,0
~Yyy
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
6-ciobiegowa skrzynia, podobnie jak silnik -bardzo toyotowska. Każdy kto jeździł Toyotą operując lewarkiem poczuje się jak w domu. Biegi wskakują bezproblemowo, są na miejscu, nie za długie, nie za krótkie, lecz w sam raz. Na 6.biegu przy 90km/h jest cichutko, przy 120km/h jest cichutko, przy 140km/h jest ok. Generalnie auto bez porównania cichsze od poprzednich Yarisów.
5,0
~yarisman
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Świetna automatyczna skrzynia CVT Multidrive S. BRAWO!! W trybie automatycznym doskonale dobiera biegi i znacząco obniża spalanie. W trybie półautomatycznym doskonale ułatwia hamowanie silnikiem. W trybie manualnym SPORT można "poszaleć" jak na torze F1. Naprawdę warto było za nią dołożyć te 5 tys. zł. A co za wygoda, co za łatwość obsługi i możliwości...! Gorąco polecam!!
4,0
~Marcin
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Precyzja skrzyni biegów bardzo dobra, pedał sprzęgła wymaga dłuższego obeznania. Zestopniowanie skrzyni typowo miejskie (oszczędza paliwo), ale w trasie przy wyższych prędkościach silnik będzie hałasował. Przy 70km/h na 6-tym biegu na obrotomierzu mamy 2000 obr/min, po mieście można spokojnie jeżdzić na 5-tce i oszczędzać paliwo.
4,0
~Yaris
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Zastanawiałem się, czy dać tutaj ocenę 4 czy 5, ale zostawię 4. W moim starym fiacie punto czułem się pewniej wrzucając biegi, jakoś tak lepiej były wyczuwalne i było słychać ten "cyk" przy zmianie przełożenia. Bardzo rzadko zdarza się, że pod światłami jedynka nie chce wejść, ale to raz na X ruszeń.
5,0
~Polecam!
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Fajne przełożenia, jak we wszystkich znanych mi Toyotach. 6 biegów powoduje, że w aucie jest ciszej przy wyższych prędkościach. Wyraźnie inne przełożenia niż w skrzyniach 5-ciobiegowych.
5,0
~Marek
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Tak jak pisano, trzeba sporo trenować żeby dwójkę wrzucić bez szarpnięcia. Trzeci bieg mógłby być "dłuższy". Poza tym, w takim aucie skrzynia ma zmieniać biegi i tyle.
2,0
~Michal
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Sprzęgło to pomyłka. Albo auto gaśnie albo silnik wyje jak oszalały przy ruszaniu. Lewarek skrzyni dłuższy niż w Escorcie. Generalnie to zdecydowanie najsłabszy element tego auta.
1,0
~Michał
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
To za sprzęgło. Najgorsze ze wszystkiego czym jeździłem. Od renówek poprzez vagi, ople i fiaty. Wszystko, absolutnie wszystko jest lepsze.
5,0
~Marek
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Nie rozumiem narzekań. 6 biegów. Pracuje gładko i lekko, nie haczy. Rzeczywiście jedynka zrywna, ale szybko można to opanować. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017