Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf IV Kombi (135) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 165 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Sokol
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Dwumas - chyba normalnie - siada po 240 kkm Turbo - mam już drugie i podchodzi regeneracja Troche fiksuje mi elektryka - a to czujnik poduszki bocznej, czasem błąd immobilisera - drobiazgi. No i oświetlenie wewnętrzne - ale ja mam chyba problem z klapą bo zamiast oświetlenie właśnie pojawia się sygnał otwarcia klapy ;p
5,0
~Krzysiek
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.6 16V 105KM 77kW
Samochód mam od nowości. Przez sześć lat regularnie serwisowany nie sprawił żadnej niespodzianki. Raz tylko trzeba było wymienić jedną cewkę zapłonową. Było to latem 2009 (mokry lipiec). Tego samego dnia przyjęli kilkanaście aut na wymianę cewki. Poza tym tylko i wyłącznie wymiany eksploatacyjne, ale TYLKO w ASO.
1,0
~GOLF TDI
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Niestety przy 233 tys. km rozsypało się sprzęgło (to chyba już nie jest volkswagen).Ciągłe problemy z przepływomierzami, (nawet oryginalne dość szybko siadają),zacinająca sie turbina, itp To fakt że samochód ma 230 000 przebiegu, ale zawsze był serwisowany, a od marki VW i wersji TDI można by oczekiwać czegoś więcej.
4,0
~Olek S.
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Trwałe zawieszenie, problemy z centralnym zamkiem (ale to montował dealer), tak to 2 x przepływomierz, 1 plastik pod michą olejową, klocki tak co 50tyś km, od nowości nie starcza oleju od servisu do servisu ale ponoć ten typ tak ma. Mechanik stwierdził, że skrzynie biegów we wszystkich Golfach ciężko chodza....
4,0
~pafkub
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.6 100KM 74kW
Dwukrotnie uszkodzenie obudowy termostatu: -pierwsza oryginalna popękała po długotrwałej jeździe autostradowej z dużym obciążeniem. - druga chińska - wypadła źle przyklejona zaślepka od otworu technologicznego w obudowie. Zalecam zatem kupno tego elementu od renomowanych dostawców.
4,0
~jb
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
musiałem wymienić łożysko w prawym tylnym kole - wymiana wyłącznie w całości z piastą spory koszt, po za tym musiałem wymienić szybę przednią - dostałem strzał kamieniem z pod TIR-a - ale to już zdarzenie losowe. Teraz będę musiał wymienić tarcze hamulcowe z klockami no i amortyzatory z tyłu.
3,0
~jachukruk
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 100KM 74kW
Pęknięty przewód płynu chłodzącego przy pompie tandemowej, czego skutkiem był praktycznie całkowity wyciek owego płynu. Każdy samochód zapewne ma również usterki charakterystyczne dla danego egzemplarza. Podobno lubią się psuć turbo sprężarki. Moja działa chociaż nie wiem skąd ta turbo dziura.
4,0
~kawonzsuetam@gmail.com
Volkswagen Golf IV
Kombi 2.8 V6 4Motion 204KM 150kW
Tak naprawdę nie wiem. Niedawno padło sprzęgło, ale nie wiem czy tam kiedykolwiek ktoś zaglądał i jak kto jeździł - a jak wiadomo przy sprzęgle to podstawowa sprawa. Możliwe, że poprostu przyszedł na nie czas. Licznik pokazuje 170000 km, ale kto by to wiedział ile to ma przejechane.
4,0
~mg-maciek
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 115KM 85kW
koło dwumasowe pada 100% w każdym szybciej lub wolniej - duży koszt wymiany, przepływomierz, turbina jak się jej nie szanuje (gazowanie na zimnym i gaszenie gdy nie jest wychłodzona) warto inwestować w olej i wymieniać częściej tdi to lubią i odwdzięczą się żywotnością
2,0
~paweł
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.6 100KM 74kW
po 2 latach padła cewka, którą wymieniono w serwisie płaciłem za robocizne, po 78000km pękło kółko napinające pasek rozrządu i narobiło dużo kłopotu w serwisie nie przyznali się do winy i wypieli się na mnie. Ponadto po 4 latach padł fabryczny mechanizm podnoszenia szyby kierowcy
Volkswagen Golf IV Kombi