Szukaj

Lista ocen Volvo S40 II (136) - Silnik

Na liście zabraknie 81 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~mariusz2
Volvo S40 II
Sedan 2.0 D 136KM 100kW
Silnik bardzo sympatyczny. Pracował cicho jak benzynowy kiedy miał 50 tyś.przebiegu . Przy dynamicznej jeździe rozwija moc bez turbodziury. Ciągnie od dołu bardzo równo .Ale jak mu dodać gazu na wolnych obrotach , to się turbodziura pojawia. Można powiedzieć , że im starszy tym lepszy. Żadnych problemów z filtrem cząstek stałych bo go nie ma.Turbina trochę świszcze , ale tylko gdy jest zimna. Na 20 000 km trzeba było dolać 2 litry oleju....
4,0
~maurycy kot
Volvo S40 II
Sedan 1.6 100KM 74kW
Silnik 1,6 16V 100KM jest to prosta i trwała konstrukcja. z Forda Focusa, nawet na silniku jest wybite Ford Motor Company. Najczęstsze usterki alternator, cewki, aczkolwiek można liczyć na naprawdę stosunkowo tanie części i szybką naprawę. Rozrząd starcza na 140 tys km ale warto go wymienić wcześniej do 100 tys km. Prosta konstrukcja benzynowego silnika Forda ma sporą trwałość. Pod względem awaryjności nie budzi praktycznie żadnych...
5,0
~maciek
Volvo S40 II
Sedan 2.0 D 136KM 100kW
Do tej pory jak ognia unikałem samochodów z Dieslem. Głównie z obawy o kiepskie właściwości jezdne aut z nadmiernie obciążonym przodem (silniki Diesla są ciężkie) oraz mało atrakcyjne wrażenia akustyczne (charakterystyczny klekot). Bardzo się rozczarowałem (POZYTYWNIE!!), wsiadając do Volvo z silnikiem 2.0 D 136 KM. Nie wiem, kto jest twórcą tego silnika (Ford, czy Peugeot). W każdym razie należą się gratulacje. W czasie normalnej jazdy...
5,0
~mappero
Volvo S40 II
Sedan 1.6 DRIVe 109KM 80kW
Silnik - przjechalem autem z wypozyczalnie 2500 km w 3 dni, na trasie Holandia - Niemcy - Polska - Holandia. Dobrze sie zbiera, nawet z 4. ludzi na pokladzie. Jednak przy pelnym obciazeniu, w stosunku do jazdy tylko z kierowca, jest znaczna roznica. Auto nie jest juz takie zwawe i nie przyspiesza tak ladnie przy predkosciach 120-180 km/h. Szczytem mozliwosci dla tego silnika 1,6 td jest na niemieckiej autostradzie licznikowe 205 km/h z...
5,0
~dar12
Volvo S40 II
Sedan 2.0 145KM 107kW
Silnik w zupełności wystarczający na poruszanie się sprawne po mieście jak i na dalszy wypad, w czasie wyprzedzania kiedy trzeba trochę wcisnąć nic mu nie brakuje żwawo zbiera się i tylko patrzeć by nie wpaść na \"ładną fotkę\" fotoradaru, dość elastyczny przyspieszenie na każdym biegu płynne bez dławienia, i to co udało mi się osiągnąć jazda na 5 po mieście pewnie każdy powie że męczy się silnik więc mówię nie owszem pod większą górkę trza...
3,0
~Spedegonzales
Volvo S40 II
Sedan 2.0 D 136KM 100kW
Po 3 miesiącach użytkowania miałem miesiąc problemów z autem. W pierwszej kolejności padł alternator, który wywołał zwarcie i zresetował moduł komfortu (pomimo regeneracji spalonego alternatora, auto nie chciało odpalić - ostatecznie problem rozwiązało ASO wgrywając najnowsze oprogramowanie do modułu komfortu) Później padł czujnik ciśnienia DPF - brak mocy auto w trybie serwisowym - problem rozwiązany po wymianie czujnika za 150 zł.
4,0
~irek
Volvo S40 II
Sedan 2.0 D 136KM 100kW
Moc i moment obrotowy wystarczające do dynamicznej (nie sportowej) i bezpiecznej jazdy. Silnik jest głośny (albo samochód słabo wyciszony). Do tej pory nie miałem większych usterek z silnikiem. Kolega, który jeździ identycznym samochodem (służbówki) ale ma cięższą nogę, wymieniał turbinę i sprzęgło a silnik bierze mu znacznie więcej oleju niż u mnie. Nie wiem czy jest to kwestia pechowego egzemplarza czy stylu jazdy.
5,0
~OS
Volvo S40 II
Sedan 2.5 T5 230KM 169kW
Pracuje pięknie, dźwięk rzędowej piątki jest tak samo unikalny jak V8 czy V12. :) Wiadomo, że może nie tak spektakularny, ale na pewno zdradza, że pod maską kryję się coś większego niż \"zwykłe\" 2.0. Moje autko przy przebiegu blisko 75.000 nie bierze żadnego oleju, po 16.000 jest wciąż czysty. Zbiera się elegancko i dobrze współpracuje ze skrzynią. Ogólnie nie można się do niczego przyczepić.
5,0
~Sebastian
Volvo S40 II
Sedan 2.4 i 140KM 103kW
Bez zarzutu, wymieniam olej co 10 tyś (ja leje 5w40 Shell Hellix Ultra) i nic się nie dzieje. Podejrzewam, że już ze 100 tyś na LPG jest zrobione, a nadal w bardzo dobrej kondycji. Jedynie zmieniłem cewkę i regenerowałem rozrusznik. (plus wiadomo eksploatacja). Silnik słynie ze swojej pancerności. Duża pojemność i stosunkowo mała moc (2.4 - 140KM)
5,0
~Adrian
Volvo S40 II
Sedan 2.0 D 136KM 100kW
Silnik po najmocniejszym chipie, 173km i 400Nm wbrew pozorom jest bardzo oszczędny. Elastyka na 6 biegu do jazdy w trasie i między miastami jest świetna. Rozrząd według producenta należy wymieniać po 240tys kilometrów, więc samemu można sobie odpowiedzieć na pytanie czy silnik jest solidnie wykonany :) Mój pierwszy Diesel i jestem bardzo zadowolony
Volvo S40 II