Szukaj

Lista ocen Volvo S60 I 2.5T i 20V 210KM 154kW 2002-2010 (20) - Całokształt

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~dentysta1
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
5 cylindrów z turbiną bardzo ładnie się zbiera już od niskich obrotów a dzięki spore pojemności silnika nie ma Turbo Dziury. Jak trzeba to ładnie zamruczy a tak jest cichutki. 5-cio biegowy automat, do normalnej jazdy wspaniały, nie stety jak ktoś chce poszaleć po prostu zawolnu, zresztą cały samochód nie bardzo nadaje się do sportowej jazdy, może po za szybkimi prostymi. Tu jest dramat, żółw, po prostu tragedia, masz wrażenie że kierujesz...
3,0
~Tomek
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Nie wiem czemu to auto jest zaliczane do klasy premium jezeli klos sie przesiadzie z bmw ,audi mercedesa ,lexusa,jaguara itp bedzie zawiedziony tak jak ja,jakis plastików przecietna trzeszczy w srodku,zawieszenie miekkie auto nie lubi zakretów,promien skretu w miescie utrudnia zycie głosno w srodku słychac silnik i głosno pracujace zawieszenie.plus za audio ,wygodne fotele i mocny silnik.Podkresle ze miałem bardzo ładny egzemplarz z pelnym...
5,0
~marcel
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Jedno z najlepszych aut w tym segmencie cenowym. Bardzo komfortowe, swietnie sie prowadzi, na dodatek bardzo dynamiczny silnik i stosunkowo umiarkowane zuzycie paliwe w porownaniu do tego co oferuje. Jednym z wiekszych atutow sa super komfortowe fotele i pozycja za kierownica jak w aucie z wyszej klasy. Ogolna ocena bardzo dobra. Komfort jazdy zdecydowanie wyzszy niz w Audi A4, VW Passat, Toyota Avensis (wszystko nowe modele), czy tez Opel...
4,0
~bobi
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Zaskoczenie - ponieważ nie spodziewałem się że Volvo będzie mieć tak często - konieczność wymiany różnych elementów. Kolejno przy przebiegu 115 tys. do wymiany: amortyzatory, linka hamulca ręcznego, tarcze (p+t), tłumik końcowy (brak zamienników), wysprzęglik, maglownica, taśma (?) do DSTC. Z opinii mechanika wynikało że za rok sprzęgło plus koło masowe (3 tys). itd. Serwis autoryzowany - drogo.
4,0
~Marcin
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Jestem zadowolony z auta.Bardzo wygodne nawet podczas tras przez Europę.90% usterek wystąpiło z powodu beznadziejnych dróg w Polsce i zaniedbania przez poprzedniego właściciele w stanach chyba jeszcze. Auto jest z USA ale wszystkie s 60 są robione w Belgii w jednej fabryce. Części pasują zazwyczaj te co do europejczyka i wcale nie są droższe niż do opela czy taczek rodem z VW czy.
3,0
~S60 2,5T
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
W porównaniu do laguny 2,2 initiale (2003r.) Volvo: ma mało schowkow, mało miejsca na tylnej kanapie, nie mam 6-tego biegu, jest za to zdecydowanie pewniejsze na nierownych zakretach( w lagunie każdy zakret z nierownosciami odczuwalem jakbym koła stracil) fotele Volvo są najlepsze na świecie. A co do spalania to każde zimne auto pali jak smok!
2,0
~Czesiek
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Zostałem wyleczony z chęci posiadania samochodu Volvo-S60. Przez nas zostały zakupione dwa takie samochody, niestety awaryjność jest całkowicie bliźniacza, uszkodzenia są prawie całkowicie powtarzelne w obu egzemplarzach. Zaletą jest napewno napęd na cztery koła który uszkodził się tylko w jednym z obu aut
5,0
~wojtek
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
volvo automat wersja amerykańska dobra jakość i tak jest.komfort jazdy,praca silnika i enrgonomia jest na najwyższym poziomie.silnik mruczy bardzo ładnie,czuć moc,spalanie w tym momencie jest nie ważne.liczy się tylko super jazda.POLECAM!
4,0
~Żero
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Wady: Wąski bagażnik, mało miejsca z tyłu, olbrzymi promień skrętu,głośna jak na premium zawiecha. zalety: fotel, wyposażenie, ergonomia wnętrza, estetyka i solidne materiały, silnik, silnik, silnik...
5,0
~Tof
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Jedno z najlepszych aut dostępnych na rynku. Najbardziej żal że nowe modele Volvo nawet nie zbliżają się do tego bardzo wysokiego poziomu...
Volvo S60 I