Szukaj

Lista ocen Volvo S60 I 2.5T i 20V 210KM 154kW 2002-2010 (22) - Silnik

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~dober
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Super silnik, dosskonale ciągnie przy średnim zakresie obrotów 3-4 tys.Elastyczny a przy 215 km/h (ogranicznik wersji z USA)ma tylko 4 tys.obrotów.Jedwabisty dźwięk 5 cylindrówki na niskociśnieniowym turbo 210 km.Napęd przedni. 7,3 do setki mówi za siebie-wyprzedzanie? żaden problem!Wciągam jak chcę tdi hdi dci i inne wozidełka przedstawicieli handlowych i to bez mocnego wwciskaniu gazu. Nie ma co wierzyc serwisom Volvo że trzeba stosować...
5,0
~marcel
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Bardzo elastyczny, ładnie brzmi, pracuje w szerokim zakresie obrotów, w zasadzie ciągnie już od 2tys obrotow i to bez wyczuwalnej turbo dziury. Na dodatek sladowe zuzycie oleju, co jest duzym atutem w porownaniu z poprzednim S40 2.0T. Jednym slowem rewelacja.
5,0
~roza
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
idzie jak burza po czipie ma 250 ps i 370 nm szczególnie że nic nie zdradza mocy auta. Mina łysych panów w swoich bmw i audi bezcenna. polecam zakład i Pana P. Pachurę ze środy wlkp. ma wiedzę i doświadczenie auto awd nie każdy umie poprawnie zawirusować
5,0
~Tof
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Silnik 2.5T 210KM - najlepsza jednostka z jaką miałem okazję jeździć! Można się nią tylko zachwycać - elastyczność, moc, cisza, dźwięk, zużycie paliwa, niezawodność! Jedyna i największa wada - że już jej nie produkują :(
5,0
~bobi
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Doskonałe parametry - duża frajda z jazdy i swoboda w polskich warunkach - wyprzedzanie.Turbo daje duże możliwości i poczucie bezpieczeństwa. Wiele nowoczesnych auto z Tdieslem zostawało w tyle po krótkiej próbie rywalizacji.
5,0
~Żero
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Silnik rwie od dołu. Po wciśnięciu gazu słychać, że cylindrów jest 5. Przyjemnie. Wyprzedzanie sprawia przyjemność. Z ociężałego nudnego dziadkowozu w ułamek sekundy pojazd zmienia się w diabła.
5,0
~Marcin
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Jest super, fajnie mruczy, jest elastyczny i pali tyle co 2 litrówka bez turbo czyli 10-11 litrów a mocy ma pod dostatkiem. idealny na polskie warunki gdzie moc jest potrzebna do wyprzedzania zawalidróg
5,0
~dentysta1
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
5 cylindrów z turbiną bardzo ładnie się zbiera już od niskich obrotów a dzięki spore pojemności silnika nie ma Turbo Dziury. Jak trzeba to ładnie zamruczy a tak jest cichutki.
4,0
~Czesiek
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Zalety:Silnik bardzo elastyczny, pokazuje swoją moc zawsze jak ją potrzeba. Wady: po przebiegu 70tys. nierówna praca na niskich i średnich obrotach, naprawa 1500zł
Dziennik kosztów dla Volvo S60 I 2.5T i 20V 210KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
13,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~BigBear
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Pięknie brzmiące turbodoładowane rzędowe R5, dobrze pracuje na lepszym powerze gamoniu, bardzo udane i trwałe jednostki czy trzeba pisać coś więcej
Volvo S60 I