Szukaj

Lista ocen Volvo S80 II Sedan Facelifting (16) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 1 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Żak
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Definitywnie najgorszy element auta. Skrzynia, 8 biegowy Geartronic jest po prostu dramatyczna. Gubi się, przy nawet lekkim muśnięciu gazu redukuje biegi (nie o jeden!). Jest to zrozumiałe przy wciśnięciu gazu w podłogę, ale.. no ludzie, jadąc normalnie, chcąc delikatnie przyśpieszyć (dosłownie 10% ruchu gazu) skrzynia najpierw myśli, potem redukuje. Nie mówiąc już o tym, że gdy auto stoi (w trybie D, o Sport zaraz), i chcemy nagle...
3,0
~mako4
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Zbyt wolna, czasami niepotrzebnie przeciąga biegi. Denerwuje zwłaszcza gdy trzeba gwałtownie przyspieszyć - wtedy jest lekki lag i trzeba poczekać aż zredukuje. W trybie S jest dużo lepiej z responsywnością, ale do konkurencji (MB, BMW, Audi) sporo brakuje. Warto wymieniać regularnie (co 60 tyś. km) olej. Przy spokojnej jeździe, jak się rozgrzeje to skrzynia pracuje dosyć gładko, ale utrzymuje moim zdaniem trochę zbyt niskie obroty np. przy...
3,0
~parax
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Nowy auomat 8 biegowy ogólnie jest bardzo dobrze. Plynnie zmienia biegi, gdy jezdzimy po miescie na ogół w ogóle nie czuć zmian biegów. Problem zaczyna sie pojawiać po długiej i szybkiej trasie. Zaczyna dziwnie sie zastanawiać, a po wjechaniu do miasta potrafi szarpać i wydawać głośniejsze stuki podczas redukcji na niezszy bieg. Dziwne - serwisu jeszcze nie odwiedziałem ale mam zamiar.
5,0
~ag
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
W porównaniu z poprzednią 6-biegową pracuje jeszcze delikatniej, zmiany zupełnie niewyczuwalne w trybie zwykłym. W trybie S zmiany są zdecydowanie szybsze, dlatego "zaakcentowane". Szkoda że w trybie automatycznym nie pokazuje na wyświetlaczu aktualnego biegu.
4,0
~Zenon
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 163KM 120kW
Automat wbrew opiniom na razie bez awaryjny. Jednakże jeździłem Audi A6 ze skrzynią DSG i była to lepsza skrzynia. W Toyocie Highlander w której też miałem automata był w porównania do S80 dramat. W Volvo biegi zmieniają się płynnie jednakże czasami zdarza się szarpnąć.
5,0
~Rafał
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.4 D5 215KM 158kW
6 biegowy Aisin, który ma opinię awaryjnego, radzi sobie z autem na wyraz dobrze. Należy pamiętać o dynamicznej wymianie oleju co 60 tys km i to od początku użytkowania auta. Odpowiednie dbanie o skrzynie nie powinno narażać na usterki w przyszłości.
4,0
~Rysiek
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Dobra. A po wgraniu aplikacji Polestara bardzo dobra. Aplikacja poprawia sposób i szybkość zmiany biegów ... u dealera twierdzili, że zmniejsza zużycie paliwa ... tego nie zauważyłem ale z pewnością skrzynia i silnik lepiej się na niej "dogadują"
5,0
~Konrad
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Jest to naprawdę szybki automat, a zmiana na tryb sportowy jeszcze poprawia działanie. Porównując do MB c200 5-biegowego to ten jest rakieta. Porównując do 7-biegowego automatu BMW to chyba nie jest gorzej.
4,0
~Wojtek
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
W moim przypadku manualna. jest ok. Skoki przeciętne, włączanie biegów przyjemne lekkie. Podobnie jak silnik nie skłania do sportowej jazdy ale jast bardzo ok.

Usterki Volvo S80 II

Liczba wpisów: 4

Volvo S80 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Janek
Volvo S80 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
pierwszy mój samochód z automatyczną skrzynią, co do której byłem sceptyczny, teraz nie zamieniłbym na manualną
Volvo S80 II Sedan Facelifting