Szukaj

Lista ocen Volvo V40 I (338) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 452 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~pwyrostek@wp.pl
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 90KM 66kW
Nic nie jest doskaonałe. Czasem coś stuka i puka. Ale to wina bardziej naszych dróg. Np. ostatnio za granicą przy wyprzedzaniu nagle coś walnęło, huknęło. Ja mu gaz a tu nic, tylko na czarno dymi i nie jedzie. Spadła jakaś gumowa rura z metalowej, która doprowadza powietrze do tyrbiny (nie zam się kompletnia na tym), ale sam naprawiłem. Trochę strachu było no i 3 godz. w plecy, bo nie miałem żadnych narzędzi.
3,0
~ulafsenn
Volvo V40 I
Kombi 1.8 16V 125KM 92kW
Jest to szwedzka jednostka .Jak do tej pory . drugi raz wymiana koła zmiennych faz rozrządu powodującego terkot i mały spadek mocy . Jazda jest możliwa i niepowodująca ubocznych konsekwencji dla silnika.Jest to przypadłość tego silnika . Sam silnik nie sprawia kłopotów i jest pewnym punktem tego samochodu .podobno żywotność diesla i puki co taki jest. Był także wymieniony rezystor dmuchawy.
4,0
~Thorgal
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Tutaj raczej najmniejszy szczegół we wnętrzu jest dopracowany. Dwie rzeczy, na które trzeba uważać przy zakupie samochodu w podobnym wieku, to mocowanie żarówek w reflektorach przednich (plastik potrafi się nagrzać i kruszyć w palcach) i mocowanie półki z roletą (oryginalne może się wyłamać a przykręcenie bywa kłopotliwe ze względu na pustą przestrzeń za tapicerką).
5,0
~LUKAS23441
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 95KM 70kW
Oprócz wymiany wszelakich gum w zawieszeniu i rozszczelnionej miski olejowej (puściła gdzieś uszczelka miski olejowej były widoczne delikatne krople oleju na parkingu ale od wymiany do wymiany nie był dolewany olej)delikatnie powstają obicia na masce ponieważ grill jest ustawiony prawi pionowo i lecą na niego wszystkie kamyczki i zabrudzenia z jezdni poza tym nic się nie psuło
3,0
~maniek
Volvo V40 I
Kombi 1.8 16V 115KM 85kW
Przepalona żarówka we włączniku świateł lub klimy z reguły topi też światłowód. Nowy włącznik - 700zł (!!!), używany - 100zł. Notorycznie fajczą się żarówki w tylnych lampach, puszcza uszczelka tylnej klapy. Na szczęście model ten robi się dość popularny, dlatego zdobycie jakichś listew czy plastików za normalne pieniądze nie stanowi problemu.
3,0
~B art i
Volvo V40 I
Kombi 1.8 SDI 122KM 90kW
troche drobiazgow bylo, na ile to rzeczy zaniedbane przez poprzedniego wlasciciela, a na ile usterki- nie wiem. Klasyka gatunku to czasem szfankujace wycieraczki reflektorow, problem z przyciskiem swiatel awaryjnych i luzujaca sie z wiekiem lekko stukajaca plastikowa obudowa kolumny kierownicy, ale na wiekrzosc dupereli sa sposoby w necie :-)
4,0
~HABI_Poznań habi7@poczta.onet.pl
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 90KM 66kW
tu V40 wypada raczej dośc dobrze... do tej pory oprócz wczesniej wymienionych tulejek plastikowych przy mechanizmie zmiany biegów (orginał kpl. 110zł ale mozna dostac taniej), do wymiany miałem rezystor od dmuchawy nawiewu kabiny (orginał ok 160zł), no i czasem siadają świece żarowe (mozna kupic za 14zł)...tak nic wiecej mi się nie działo wiec jest OK..
2,0
~ErGie
Volvo V40 I
Kombi 1.8 16V 122KM 90kW
Psują się pierdoły, np. sprzęgiełko alternatora, rolka napinacza. Zdarza się, że nie działa połowa żarówek podświetlenia zegarów, raz sam od siebie wyzerował się licznik km. Ręczny raz dobrze działa, raz nie, nie wiem od czego to zależy. Płyn chłodzący czasami gdzieś znika, a wycieków i miejsca parowania nie widać.
4,0
~Paweł
Volvo V40 I
Kombi 1.8 16V 115KM 85kW
Na razie nie mogę narzekać. Auto kupione z Niemiec (wersja produkowana w Belgii)i z pełną książką serwisową. Do tej pory wymieniłem kompletny rozrząd (700 zł z robocizną, przewód hamulcowy (120 zł z robocizną)i wypalony katalizator na \"puszkę\", które jest jednak głośniejsza(jest tak w każdym VOLVO).
4,0
~Dyba
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 95KM 70kW
Właściwie same wymiany eksploatacyjne, tj. olej, filtry, jakieś tulejki, łożysko, klocki, żarówki. Nic nienormalnego. Ciekawa sprawa to żarówki w lampach obrsyowych, które są niewymienialne, efekt trzeba wymienić całą lampkę, a jej koszt to ok. 50 zł sztuka (oczywiście zamiennik - oryginał 100 zł).
Volvo V40 I