Szukaj

Lista ocen Volvo XC60 II Crossover (32) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Andrzej
Volvo XC60 II
Crossover 2.0 B4 Diesel Mild Hybrid 211KM 155kW
To jedna z najbardziej przeszkadzających rzeczy. Słaba obsługa na ekranie - w czasie jazdy np trudno trafić i zmienić temperaturę tak jak by się chciało. Brak guzika dedykowanego do zamknięcia obiegu powietrza - trzeba klikać co rozprasza. Tryb automatyczny bardzo dziwnie działający. Efektywność wentylacji bardzo niska. Reakcje na zmiany ustawień czasem po kilku minutach! Często wentylacja robi zupełnie co chce. Jak się samochód zatrzyma i...
5,0
~Krzysztof
Volvo XC60 II
Crossover T6 310KM 228kW
tutaj wszystko OK. Climatronic 4 strefowy, nawiewy wa tył oraz w słupkach to już zbytni przejaw dbałości o klienta, Nie mam szyby ogrzewanej ( cierpie z tego powodu) bo jak jest HEAD UP to podobno nie dają ogrzewania, dziwnie działa system wentylacji, jakoś w innych autach wydawał mi sie bardziej intuicyjny i czujny ale pewnie się czepiam ( jednakże aby właczyć obieg wew to trzeba już szperac w ustawieniach menu klimy - dziwne) Generalnie...
5,0
~Pan_Buka
Volvo XC60 II
Crossover T6 310KM 228kW
Ogrzewania nie miałem okazji sprawdzić w warunkach prawdziwej zimy, ale AC działa bez zarzutu. Przy okazji - kapitalną funkcją jest użycie wspomnianej funkcji Volvo On Call do zdalnego uruchomiania pojazdu. Wystarczy jedno kliknięcie na ekranie smartfona, by samochód szybko osiągnął ustawioną wcześniej temperaturę wnętrza, a w razie potrzeby ogrzał też siedzenia. Nie ma więc sensu inwestycja kilku tysięcy złotych w ogrzewanie Webasto.
3,0
~Marcin
Volvo XC60 II
Crossover 2.0 B4 Diesel Mild Hybrid 211KM 155kW
Ma super opcję włączenia przez aplikację klimatyzacji do schłodzenia auta. Za to latem przy dużej wystarczy wyjść zatankować i wrócić do auta, by klimatyzacja nie radziła sobie z osuszaniem przedniej szyby. Przycisk fizyczny włącza mocny nawiew z temp. high... nie da się ustawić nawiewu na szybę. Fajną opcją jest automatyczne podgrzewanie kierownicy i fotela jak jest 8 stopni lub mniej.
3,0
~jtgs
Volvo XC60 II
Crossover T6 310KM 228kW
Potwierdzam informację z innej opinii - w samochodzie potrafi robić się zaskakująco duszno, nawet w czasie jazdy, chociaż nie zawsze tak jest, czasami w dość zaskakujących momentach (przy 18 stopniach na zewnątrz bywa źle, a przy 30 idealnie). Muszę ustawiać wentylację na twarz na najwyższe poziomy, żeby temu przeciwdziałać. Ogrzewanie i wentylacja foteli działają jednak super.
5,0
~MotofanTom
Volvo XC60 II
Crossover D5 235KM 173kW
Na razie tylko o wentylacji mogę napisać i melduję, że jest bardzo cicha i wydajna. Po wejściu do nagrzanego wozu schładza go błyskawicznie. Najpiękniejsze wloty powietrza, jakie widziałem, okazują się być jednocześnie bardzo praktyczne. Bardzo łatwo ustawić strumienie powietrza tak, by nie trafiały bezpośrednio na kierowcę czy pasażera.
3,0
~Stivi
Volvo XC60 II
Crossover D4 190KM 140kW
Duszno. Wrażenie, że klimatyzacja nie wyrabia, trzeba ustawiać ręcznie na najwyższą prędkość dmuchawy ale wtedy robi się głośno. Oczywiście - wszystko to grzebiąc w "tablecie"... zamiast jednego podkręcenia gałki dmuchawy jak w poprzedniku.
1,0
~XC60-buu
Volvo XC60 II
Crossover D4 190KM 140kW
Miałem wrażenie że szwedzi :) wiedzą cokolwiek jak ogrzać zimą samochód a tu potrzeba około 15-20 minut aby się rozgrzał do temperatury umożliwiającej funkcjonowanie.... skandal, i to przy -6, co będzie dalej, siedzenia wymagają 3-5 minut na rozgrzanie
2,0
~BartekCX
Volvo XC60 II
Crossover D4 190KM 140kW
Obieg wewnętrzny i czujnik jakości powietrza to żart. Kilka razy podczas jazdy przełączył się sam na wewnętrzny i szyby były całe zamglone od środka. Musiałem podróżować z podgrzewaną przednią szyba aby coś widzieć.
3,0
~Czesiekk
Volvo XC60 II
Crossover T5 254KM 187kW
Szczególnie latem w czasie wyzszych temperatur jest problem z szybkim schłodzeniem wnętrza auta. Nastawiam klimatyzacje na maxa a otrzymuje słaby i głośny nadmuch bez oczekiwanych efektów.
Volvo XC60 II Crossover