Szukaj

Skoda Octavia II Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 2012 Skoda Octavia Skoda Octavia 2.0 TDI DPF 4x4 Cross

30 900 PLN
Skoda
Octavia
2012
diesel
140 KM
+48
Rzeszów (woj. podkarpackie)
Rocznik 2012
Przebieg 198 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Gniazdo USB, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Skoda Octavia II FL Cross 4x4

Silnik 2.0’TDI Common Rail

Moc 140 KM

Rok produkcji 2012

Stan auta bardzo dobry

TUV Niemiecki ważny

Oryginalny przebieg 198 tyś km (Udokumentowany)

BOGATA WERSJA WYPOSAŻENIA:

- Podniesiona wersja cross

- Napęd 4x4

- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa Klimatronic

- Tempomat

- Fotele Comfort

- Podgrzewane fotele

- Hak Westfalia

- Czujniki cofania

- Multifunkcyjna skórzana kierownica ze sterowaniem

- Manualna skrzynia biegów 6 biegowa

- Komputer pokładowy

- AIRBAG

- ABS SYSTEM ANTYPOŚLIZGOWY

- ESP KONTROLA TRAKCJI

- CENTRALNY ZAMEK W KLUCZYKU

- WSPOMAGANIE KIEROWNICY

- LUSTERKA PODGRZEWANE + EL. REGULOWANE

- Alufelgi 16 Skoda

- IMMOBILIZER

- Oryginalne dywaniki welurowe

- UCHWYTY NA NAPOJE

- i wiele innych

Samochód w idealnym stanie technicznym i wizualnym

Po wszystkich opłatach w Polsce (Koszt rejstracji 160 zł)

Możliwa zamiana

Godny polecenia 

44FOX-ID: 66

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
204 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,8 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 572 mm
Szerokość
1 769 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
74% 26%
6,1
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Samochód posiadam od prawie 3 lat, podane wyniki są efektem własnych wyliczeń (komputer trochę przekłamuje). Biorąc pod uwagę gabaryty auta, pojemność bagażnika i dynamikę silnika, oceniam zużycie paliwa jako bardzo satysfakcjonujące. Wcześniej jeździłem samochodami innych marek z silnikami wysokoprężnymi o zbliżonej pojemności (Ford Focus, Volvo V40, Toyota Avensis) i Skoda wypada na ich tle bardzo dobrze. Minimalne zużycie osiągnięte w trakcie wakacyjnej podróży; bardzo spokojna i równa jazda drogami ekspresowymi na tempomacie na 6-tym biegu z prędkością 110 km/h, większe i mniej kręte drogi lokalne też tempomat i 100 km/h. Wyniki maksymalne to stołeczne korki w lutym. Na ogólny wynik z pewnością spory wpływ ma fakt, że użytkując samochód rzadko jestem zmuszony stać w największych korkach (zwykle jadę w godzinach szczytu w kierunku przeciwnym do największego natężenia ruchu). Poza tym staram się przyciskać mocno tylko wtedy, kiedy faktycznie muszę (no i staram się planować podróże tak, żebym jak najrzadziej musiał ;)), staram się przewidywać sytuację na drodze i dostosowywać prędkość (żeby unikać gwałtownego jej wytracania i konieczności ponownego rozpędzania auta), bardzo chętnie i tak często jak się da używam tempomatu.
6,8
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Witam. Auto posiadam od 6mc i zrobiłem już nim 15tys km. Dane jakie podaje przy średnim spalaniu są wyliczane przeze mnie, tankuje do pełna i jeżdzę do 0km i obliczam ile wlałem i ile przejechałem kilometrów, także dane bardziej zbliżone niż te które pokazuje komputer. Ogólnie przy mojej ekonomicznej jeździe czyli hamowanie biegami redukcja biegów przed czerwonym to spalanie jest na poziomie 7litrow ale moja ekonomiczność na odcinkach bez tłoku niestety jest hamowana odcinkami na których sa korki w których dziennie spędzam około 1h(samo podjeżdżanie)i 1h jazda normalna wolnym tempem od świateł do świateł jak to przez miasto. Codziennie przez centrum gdańska i dojazdy do obwodnicy, Odwożę dziecko , robię około 60km dziennie. Także 7/100 km jest bardzo dobrym wynikiem na te warunki. Oczywiście na drodze nie jeżdżę tylko eco dosyc często ciśnienie mi podskakuje przez kogoś i się trochę gazu depnie, czy wyprzedzić kogoś czy wyrwać ze świateł z lewego pasa żeby na prawy sie wcisnąć :)Spalanie na trasie jest podane z komputera 5.5 trasa około 70km dużo zakrętów, przyspieszania i zwalniania.Po zakupie przy napewno nie oszczędnej jeździe auto spalało 7,5-8max. Zeby ten silnik palił powyżej 8litrow to trzeba go troszkę pokatować ale taki wtedy też już długo nie pożyje :) Auto z 2007r 180tys przebiegu. Silnik Godny polecenia, chodź miał juz wymieniane turbo i dwumase, jestem 2 właścicielem. Sam samochód juz tak dobry nie jest głośno w środku podczas jazdy w porównaniu do innych aut/ twarde zawieszenie ale to już każdego indywidualna opinia. Pozdrawiam
6,5
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Moja opinia dotyczy silnika 2.0 TDI na pompowtryskiwaczach i bez DPFu ze skrzynią DSG. Przejechałem 130kkm. Co najlepsze, nie wymieniałem hamulców od nowości!!! W cyklu miejskim 8´/100km, to normalny wynik. Czasem bywal pół litra więcej, czasem mniej - zleży od korku, dystansu itd. W trasie, przy 90km/h 5,3l. Przy 110km/h 5,8-6,0l (zależy od obciążenia i ukształtowania terenu). Przy 155km/h (poniżej 3000 rpm) na trasie do Grecji, 5 osób, bagaże, klima spalanie wyniosło 6,8l. Najwyższe spalanie uzyskałem w zeszłym roku, wracając z Grecji non stop 180-200 km/h (proszę bez komentarzy; wiem, że to nie najmądrzejsze, ale tak musiało być) spalanie wyniosło 9,4l (przejechane 2620 km). Wszystkie podane dane (prócz miasta), to jazda na tempomacie, co zwiększa spalanie w przypadku TDI o ok. 0,3-0,4 litra. Ogólnie spalanie jest o 1 litr wyższe niż przy 1,9 TDI (wcześniej miałem Octavię I). I przy okazji: z DSG nic się nie dzieje, auto chodzi idealnie i mimo jazdy w trasach z wysokimi prędkościami, jest w porządku. Trzeba tylko powoli rozgrzewać silnik, dbać o turbinę (1-2 minuty poczekać po dłuższej jeździe) i robić przeglądy co 15kkm a nie co 30kkm.

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Octavia