Szukaj

Informacje o Opel Astra H Cabrio

Lata produkcji: 2006 – 2011
Segment: Niższa klasa średnia
Trzecia generacja Opla Astra, czyli zgodnie z nomenklaturą niemieckiego producenta Astra H, pojawiła się na rynku w 2004 r. Ponownie, w porównaniu do poprzedniej generacji Astry, mocno zmieniono nadwozie auta. Względem obu poprzednich generacji, sylwetka samochodu jest znacznie agresywniejsza i bardziej dynamiczna. W 2006 r. Opel Astra H przeszedł delikatny facelifting. Astra III był drugim (po Zafirze) modelem niemieckiej marki, który powstał na płycie podłogowej Delta, opracowanej przez inżynierów General Motors, jak również jedynym wówczas produkowanym seryjnie samochodem osobowym wyposażonym w panoramiczną szybę. W ofercie, poza standardową odmianą hatchback, znajdowały się również takie wersje nadwoziowe jak kombi, sedan oraz coupe/kabriolet. Podobnie jak w przypadku poprzedników, mimo pojawienia się kolejnej generacji modelu, Astra H była jeszcze przez kilka lat produkowana jako Opel Astra Classic.
czytaj więcej
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Opel Astra H Cabrio – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4476 mm
Szerokość 1759 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2021 mm
Wysokość 1411 mm
Rozstaw osi 2614 mm
Rozstaw kół - przód 1488 mm
Rozstaw kół - tył 1481 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 440 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 205 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Karoseria

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (poważne usterki) - Widoczność

Wybrane oceny

4,4
~chybakpicie
Opel Astra H
Cabrio 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
Ogólnie auto super. Jak na kompakta cabrio prowadzi się bardzo dobrze, sztywność bez dachu jest znośna. Dynamika w tej wersji nie powala, ale jak silnik dostanie ponad 4 tys., to nawet jakoś jedzie :) Przydałby się jednak chociaż jeden bieg więcej w skrzyni jeśli ktoś chce jeździć szybciej, ale do normalnej jazdy w zupełności wystarcza. Plusy: - cabrio :) - bardzo wygodne fotele (mogłyby się opuszczać niżej), - jak na kompakt dobry układ kierowniczy, - z windschottem można jechać 140 km/h i wciąż da się rozmawiać, - spory bagażnik, - najlepiej wyglądające coupe-cabrio. Z minusów: - hamulce nie powalają, - tapicerka (Mondial ekoskóra) mogłaby być trwalsza - klima jak w innych Astrach jest słaba, - strasznie irytujący brak cupholdera, niepojęte w aucie z XXI wieku, - za mały bak, - ultra delikatny lakier.
4,7
~Idziu
Opel Astra H
Cabrio 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
Samochód należy oceniać przede wszystkim pod kątem stosunku jakości do ceny. Otóż za dwadzieścia kilka tysięcy dostajemy auto które ma bardzo fajny design, jest bardzo drapieżne i nisko zawieszone do tego bardzo fajnie wyposażone w podstawie. Nie mam wersji COSMO tylko ENJOY i z doświadczenia wiem, że wiele funkcji w tych oplach jest dostępnych w każdym modelu, tylko są nieaktywne gdy ktoś ich nie wykupił. Przykładowo w praktycznie każdym modelu dołożenie tempomatu kończy się na kwestii wymiany pałąka przy kierownicy i uruchomieniu tej funkcji w komputerze - koszt suaryczny 150 zł. Na pokładzie jest nawet kontrolka od tego. Koszty napraw jak w oplu czyli niskie jedyne co to nalezy zwracac uwagę na to czy wiązki z tyłu przy zawiasie bagażnika są całe bo lubią pękać i wówczas mamy problem z dostaniem się do bagażnika i złożeniem dachu, oraz regulacja dachu, której nie każdy się podejmuje a pozwala cieszyć się tym autem tak jak zwykłym coupe. Dodając fakt, iż jest to całoroczny kabriolet otrzymujemy auto idealne dla osoby chcącej wyróżnić się z tłumu za niewygórowane pieniądze, ograniczając przy tym ryzyka związane z zakupem "egzotycznych wynalazków" Warto wiedzieć, jeśli nie mamy wersji z przyciskiem sport, nie da się wyłączyć ESP
3,1
~Daniel C.
Opel Astra H
Cabrio 1.9 CDTI 150KM 110kW
Powiem tyle: Ople to jednorazówki. Kupujesz , po 3 latach się pozbywasz. Później one sypią się jak mogą. Żyjemy stereotypami. Alfa się psuje ? haha chyba kiedyś... Mam Opla Astrę H Twintop. Udokumentowany przebieg potwierdzony w ASO. W życiu nie miałem większych jaj z autem jak z tym Oplem. Mam go już trochę i powiem że to bezduszne auto, stworzone dla dziadków albo przedstawicieli handlowych - u mnie ratuje go jedynie to że się otwiera dach. Miałem różne auta ale dopiero w Oplu tak obeznałem się z mechaniką : do wymiany silniczek krokowy, czujnik położenia wału, kolektor dolotowy, zardzewiała klapa z przodu od wewnątrz, rdza pod listwą chromowaną z tyłu i jeszcze parę innych rzeczy o których już zapomniałem, już pomijam problemy z dachem bo to akurat cabrio więc dotyczy to tylko mojej wersji. Już pomijam że w tym aucie nie mam cupholdera i często kubek z kawą ląduje na podłodze, nawet w lanosie mamy do dyspozycji cupholder.Przez 2 miesiące jeździłem bez awarii. Dzisiaj nie chce auto odpalić. Kręci a nie chce odpalić. Czujnik położenia wału korbowego mam już wymieniony więc ciekawe co tym razem. Dobrze że przynajmniej części jakoś mega drogie nie są. Wiem jedno, kolejnym moim autem nie będzie Opel. Wybaczcie jeśli kogoś uraziłem to tylko moje zdanie. A mamy wolność słowa. PS: Tak w ogóle to bawi mnie jedna rzecz, ludzie którzy w życiu kierują się zasadą " niemieckie ****** jest lepsze niż polski cukier" nie wiedzą że najbardziej udanym silnikiem diesla montowanym w tym oplu był prze*****isty fiatowski 1.9 JTD. Co do materiałów w środku to powiem tak:mocne dwa.Design od młotka i słabe materiały wykończeniowe. Zrobiłem nim 30 tysięcy kilometrów i powiem tak: typowy nie wyróżniający się dupowóz dla osób które mają kompleks że jeżdżą fiatem albo francuzem bo astra h jebie się masakrycznie. 1. Nie, nie naczytałem sie w internecie 2. Posiadam Astrę Twintop udokumentowany przebieg od 1,5 roku 3. Dbam o auto jak mogę. Wszystko wymieniam na czas. Używam dla tego dupka najlepszych olejów i kosmetyków: Olej Millers Oil z nano cząsteczkami syntetyk , tak samo do skrzyni biegów, kupuję do niego woski z carnaby bo 3 stówki. Konserwuje skórę w środku, naprawdę chciałem z nim stworzyć stałą więź bo to mój pierwszy w życiu cabriolet a na dodatek w wersji twintop naprawdę może się podobać. Auto stale doglądane przez mechanika. Ale niektóre usterki są tak nagłe i z **** że nawet on tego nie potrafi przewidzieć.
Średnie spalanie dla Opel Astra H Cabrio
6,9 – 11,0
l/100 km
6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,9
Opel Astra H
Cabrio 1.6 turbo ECOTEC 180KM 132kW
Na trasie krajowej można zejść poniżej 7 litrów, przy 120km/h (wg GPS) pali 7,5 litra, przy 140km/h pali 9 litrów. W mieście (Bydgoszcz) pali 8,5 litra przy spokojnej jeździe, ale przy dużych korkach/krótkich odcinkach/cięższej nodze bez problemu przekroczy 10 litrów. Powyższe wyniki obliczane z tankowania (a nie komputera), przy laniu do niego paliwa 98 oktanowego ze stacji Orlen (o ile ma to znaczenie?). Zdecydowanie przyjemniej jeździ się przy włączonym trybie sport (żywsza reakcja na pedał "gazu"). Bardzo rozsądne wyniki jak na 180KM i blisko 1,6 tony masy własnej.
7,7
Opel Astra H
Cabrio 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
Jezdze autkiem juz 3 rok wiec sie wypowiem ponownie. Przez 3 lata jedyne co wlozylem do tego samochodu to zarowke lampy przedniej, zrobilem 30tys km, auto mimo malego baku moze przejechac na nim max 700km, zazwyczaj jezdze spokojnie ale czasem lubie troszke przycisnac i wchodzic ostro w zakrety, nic nie strzelilo ani sie nie wybilo, dach sprawuje sie rewelacyjnie, nic nie cieknie i chodzi jak nalezy, na dluzsze trasy nie polecam (fotele twarde i sprawiaja dyskomfort) nie moge powiedziec na ten samochod zlego slowa, zdecydowalem sie napisac ponownie aby skorygowac ostatnio dodana opinie przez Pana ktory mial to autko 2tyg i bezczelnie je oczernia =)
6,9
Opel Astra H
Cabrio 1.9 CDTI 150KM 110kW
W Astrze zrobiłem chiptuning na 175 KM, przy wysokiej wadze wersji cabrio - polecam. Komputer pokładowy zaniża spalanie średnio o 0.2 l/100km. Przy oszczędnej jeździe 80-90 km/h potrafi zejść do 5.2 l/100km. Przy tempomacie 140 km/h na autrostradzie spalanie 5.6-5.7 litra, wraz ze wzrostem prędkości o 10 km/h spalanie rośnie o 0.3-0.5 litra, osiągając około 9 litrów przy 200 km/h. W mieście przy dynamicznej jeździe i korkach w Warszawie spalanie spokojnie przekracza 10 litrów, aczkolwiek przy rozsądnej jeździe 8 litrów jest osiągalne.

Usterki Opel Astra H

Liczba wpisów: 130
Tryb Awaryjny
  • Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW 2004-2013
  • silnik
  • 441 tys. km
Cześć. Zmagam się od 2 miesięcy z pewnym problemem. Auto odwiedziło już kilka mechaników i elektryków i każdy rozkłada ręce. Po wymianie silnika auto zaraz po odpaleniu wpada w tryb awaryjny. Kręci się do 2000 obrotów i koniec. Silnik wymieniałem bo w poprzednim wypaliło dziurę w tłoku. Po wymianie silnika zrobiłem adaptację wtryskiwaczy i nic. Wywala błąd p0100 od wiązki przeplywomierza i mam sensora. Czujnik wymieniłem, wiązkę sprawdziłem od czujników od ecu i jest cała. Egr wymieniłem ale nic się nie zmieniło.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Brak reakcji silnika wraz z rozrusznikiem po przekręceniu kluczyka
  • Opel Astra H Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW 2004-2008
  • instalacja elektryczna
  • 270 tys. km
Wczoraj próbując odpalić samochód, napotkałem się z pewnym problemem jakim był brak jakiej kolwiek reakcji po przekręceniu kluczyka. Tzn. Kontrolki stacyjka, światła, radio itd. Działa więc to raczej nie będzie wina akumulatora. Jednak po jakichś 20min się udało. Zrobiłem jakieś 70km przy czym dwa razy stawałem i normalnie odpalało po powrocie. Podpiąłem akumulator do ładowania na jakąś godzinę, więcej nie mogłem bo do pracy jechałem. Podłączyłem, odpaliło normalnie podczas jazdy nic szczególnego się nie działo. Po pracy ten sam problem z odpaleniem, wróciłem do domu gdy w końcu się udało. Dziś z rana sprawdziłem błędy przy pomocy "gaz, hamulec" i wyskoczyło ich właściwie aż 16: -011515 -020100 -020200 -020300 -020400 -023002 -050171 -065070 -15505A -156572 -16003A -161450 -210300 -210400 -210870 -213970 Dodam, że założona jest dodatkowo instalacja LPG. Około 5 tys. Km temu wymieniałem silnik. Czy wie ktoś może czy jest coś co by mogło powodować te błędy i przy tym problem z odpaleniem?
Problem rozwiązany
3 komentarze
Silnik przechodzi pewien rezonans przy 2700-2900 obrotach
  • Opel Astra H Kombi 1.6 ECOTEC 115KM 85kW 2006-2013
  • układ napędowy
  • 107 tys. km
Od niedawna jestem posiadaczem kolejnego Opla, tym razem Astry H z silnikiem Z16XER. Niestety trafił mi się egzemplarz, który przy obrotach ok. 2700-2900 przechodzi pewien rezonans, występują drgania silnika, najbardziej wyczuwalne na 4 i 5 biegu. Drgania wyczuwalne są na pedale przyspieszenia „czuć w podłodze” - powyżej 2900-3000 obrotów wszystko wraca do normy. Użytkownicy forum internetowych związanych z tym tematem informują, że serwisy Opla nie radzą sobie z tą usterką, generalnie odpowiadają, że „ten typ tak ma”, że jest wada fabryczna. Czy udało się komuś rozwiązać podobny problem z tym silnikiem?
Problem rozwiązany
4 komentarze
Opel Astra H Cabrio