Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Opel Astra H Cabrio 1.8 ECOTEC 140KM 103kW 2006-2011

Lata produkcji: 2006 - 2011
Segment: Niższa klasa średnia
Silników jest mnóstwo – podstawowa jednostka benzynowa ma 1.4l i 90KM. Niby nie tak źle, ale szczególnie przy obłożeniu pasażerami ten silnik męczy i siebie i kierowcę. Jeszcze jak włączycie klimatyzację i zechcecie wyprzedzać, to prawie pewne, że wszyscy zaczną odmawiać modlitwę. Nie zmienia to jednak faktu, że do miasta lub dla bardzo spokojnego kierowcy wystarczy. Jeden z rozsądniejszych wyborów to 1.6l 115KM – typowy, rodzinny motor. Niedrogi, nie ma się w nim co psuć, bo nie jest skomplikowany, dość mało pali, a jego dynamika jest znośna. Ambitniejsi powinni sięgnąć po doładowane jednostki 2.0l o mocach 170 lub 200KM. W tak lekkim aucie czynią cuda, a jak jeszcze do pracy wkroczy turbosprężarka, to w nocy nie zaśniecie. Oferta diesli też jest szeroka, ale najmniejszy 1.3l o mocy 90KM generuje podobne odczucia do benzynowego 1.4l. Najlepiej wziąć wysokoprężne CDTI o pojemności 1.9l i mocy 120KM, bo też nie pali dużo, cieszy zapasem momentu obrotowego i poradzi sobie z autem załadowanym na wakacyjny wyjazd.
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Oceny Opel Astra H Cabrio 1.8 ECOTEC 140 KM 103 kW

Ogólna ocena
4,37
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(86%) NIE(14%)
ZALETY + Całokształt + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie
WADY - Koszty utrzymania - Widoczność - Karoseria

Wybrane oceny

Wojtek
Opel Astra H Cabrio
1.8 ECOTEC 140KM 103kW (2006-2011) 4,62
Z 12 samochodow jakie do tej pory mialem nie mam zadnych uwag Jest to typowe GTC z pakietem OPC Linee o 3 drzwiowym nadwoziu dobrych osiagach ( w miare jedzenia apetyt rosnie) 140 KM na naszych drogach wystarczy do szybkiego poruszania sie i wyprzedzania np 3 TIRów jadacyc jeden za drugim Jak ktos ma aspiracje na szalenstwa polecam 2.0 Turbo 200 KM albo OPC 240 KM
dodano 10 lat temu przez Wojtek
Adam
Opel Astra H Cabrio
1.8 ECOTEC 140KM 103kW (2006-2011) 4,77
Samochód należy oceniać przede wszystkim pod kątem stosunku jakości do ceny. Otóż za dwadzieścia kilka tysięcy dostajemy auto o nowoczesnym designie, w podstawowych wersjach wyposażenia można by dodać ekstremalnie wyposażone. Dodając do tego fakt, iż jest to całoroczny kabriolet otrzymujemy auto idealne dla osoby chcącej wyróżnić się z tłumu za niewygórowane pieniądze, ograniczając przy tym ryzyka związane z zakupem "egzotycznych...
dodano 2 lata temu przez Adam
HSN
Opel Astra H Cabrio
1.8 ECOTEC 140KM 103kW (2006-2011) 4,54
Astra GTC OPC Line robi wrażenie. Wersja 5D kosztuje tyle samo co 3D, a jest o wiele bardziej praktyczna, więc większość kierowców wybiera właśnie ją. Dzieki temu Astra GTC nie jest częstym widokiem, a jej ponadprzeciętna uroda sprawia, że niejeden kierowca i pieszy ogląda się za samochodem. Auto świetnie się prowadzi i świetnie jeździ. Wystarczająca jest ilość miejsca w środku dla kierowcy i pasażerów. Bagażnik jest duży. Długie i grube...
dodano 10 lat temu przez HSN

Dane techniczne Opel Astra H Cabrio 1.8 ECOTEC 140KM 103kW 2006-2011

Podstawowe parametry Opel Astra H Cabrio 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
Produkowany od 2006 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1796 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 175 Nm przy 3800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 80,5 x 88,2 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Opel Astra H Cabrio 1.8 ECOTEC 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5

Publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

Opel Astra H Cabrio