Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Opel Astra H GTC 2.0 turbo ECOTEC 200KM 147kW 2005-2011

Lata produkcji: 2005 - 2011
Segment: Niższa klasa średnia
Silników jest mnóstwo – podstawowa jednostka benzynowa ma 1.4l i 90KM. Niby nie tak źle, ale szczególnie przy obłożeniu pasażerami ten silnik męczy i siebie i kierowcę. Jeszcze jak włączycie klimatyzację i zechcecie wyprzedzać, to prawie pewne, że wszyscy zaczną odmawiać modlitwę. Nie zmienia to jednak faktu, że do miasta lub dla bardzo spokojnego kierowcy wystarczy. Jeden z rozsądniejszych wyborów to 1.6l 115KM – typowy, rodzinny motor. Niedrogi, nie ma się w nim co psuć, bo nie jest skomplikowany, dość mało pali, a jego dynamika jest znośna. Ambitniejsi powinni sięgnąć po doładowane jednostki 2.0l o mocach 170 lub 200KM. W tak lekkim aucie czynią cuda, a jak jeszcze do pracy wkroczy turbosprężarka, to w nocy nie zaśniecie. Oferta diesli też jest szeroka, ale najmniejszy 1.3l o mocy 90KM generuje podobne odczucia do benzynowego 1.4l. Najlepiej wziąć wysokoprężne CDTI o pojemności 1.9l i mocy 120KM, bo też nie pali dużo, cieszy zapasem momentu obrotowego i poradzi sobie z autem załadowanym na wakacyjny wyjazd.
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Opel Astra H

Liczba wpisów: 325
Silnik momentalnie gaśnie po kilku sekundach
dodał: kuba_korbas, ponad rok temu
Witam ! Mam problem ze swoją Astrą Na wolnych obrotach silnik gaśnie momentalnie bo 5-6 sekundach. Przed tym zdarzeniem nie ma szarpania ani nic podobnego, po prostu gaśnie. Po odłączeniu czujnika od kolektora ssącego samochód nie gaśnie ! Ma mniej mocy i czasem szarpnie Czujnik jest nowy, przepustnica (rzekomo) ok Mechanik podejrzewa mi sterownik silnika Co myślicie na ten temat? Proszę o pomoc !
Tryb awaryjny, komputer nie pokazuje żadnego błędu
dodał: ~Marta , ponad rok temu
Astra dpf nie ma wycięty został z 4 miesiące temu i zrobione zostało wszystko tak jak trzeba Zaczął wchodzić w tryb awaryjny okazało się ze wtryski teraz świeci czwarty na zielono, a Autko nadal wchodzi w tryb awaryjny komputer podłączony a błędów nie ma nic nie pokazuje. Ręce opadają już mi mam pół roku autko a ono wiecznie na warsztacie... Proszę o pomoc bo ręce rozkładam już...
Immobilajzer
dodał: ~Tomek, 2 lata temu
Po sprawdzeniu metodą nożną mianowicie pedał gaz pojawiły się dwa kody błędu 161450 i 161600. Czasami zdarza się tak że po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu go na zapłonie miga kontrolka "check engine" ale po kilkukrotnym wyjęciu go i włożeniu z powrotem w końcu udaję się go uruchomić kontrolka przestaje migać a błędy pozostają. Dzisiaj próbowałem kluczyk zintegrować z autem więc zobaczymy co z tego będzie.? obawiam się tylko że pewnego dnia nie będę mógł uruchomić auta na dobre. Czy to może być wina transpondenta czy to kwestia nowego programu? i jeszcze jedno pytanie...

Dane techniczne Opel Astra H GTC 2.0 turbo ECOTEC 200KM 147kW 2005-2011

Podstawowe parametry Opel Astra H GTC 2.0 turbo ECOTEC 200KM 147kW
Produkowany od 2005 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 262 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Opel Astra H GTC 2.0 turbo ECOTEC 200KM 147kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

Opel Astra H GTC