Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Opel Astra H Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 80KM 59kW 2004-2005

Lata produkcji: 2004 - 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Silników jest mnóstwo – podstawowa jednostka benzynowa ma 1.4l i 90KM. Niby nie tak źle, ale szczególnie przy obłożeniu pasażerami ten silnik męczy i siebie i kierowcę. Jeszcze jak włączycie klimatyzację i zechcecie wyprzedzać, to prawie pewne, że wszyscy zaczną odmawiać modlitwę. Nie zmienia to jednak faktu, że do miasta lub dla bardzo spokojnego kierowcy wystarczy. Jeden z rozsądniejszych wyborów to 1.6l 115KM – typowy, rodzinny motor. Niedrogi, nie ma się w nim co psuć, bo nie jest skomplikowany, dość mało pali, a jego dynamika jest znośna. Ambitniejsi powinni sięgnąć po doładowane jednostki 2.0l o mocach 170 lub 200KM. W tak lekkim aucie czynią cuda, a jak jeszcze do pracy wkroczy turbosprężarka, to w nocy nie zaśniecie. Oferta diesli też jest szeroka, ale najmniejszy 1.3l o mocy 90KM generuje podobne odczucia do benzynowego 1.4l. Najlepiej wziąć wysokoprężne CDTI o pojemności 1.9l i mocy 120KM, bo też nie pali dużo, cieszy zapasem momentu obrotowego i poradzi sobie z autem załadowanym na wakacyjny wyjazd.
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Opel Astra H Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 80KM 59kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 164
Koszt ogólny 9,41 PLN
ON15.55 PLN
Wydatki serwisowe 2,79 PLN Pozostałe wydatki 2,02 PLN

Autodiagnoza Opel Astra H

Liczba wpisów: 325
CHECK ENGINE zbyt uboga mieszanka
dodał: ~check, 2 lata temu
proszę o poradę, co jakiś czas pojawia się kontrolka check engine w Oplu Astrze G silni 1,8 benzyna-gaz 2000 rok. komputer pokazuje zbyt ubogą mieszankę, mechanik obstawiał, że to wina gazu. Gaz został sprawdzony i wyregulowany. Po odebraniu samochodu kontrolka zapaliła się po dwóch dniach, tym razem mechanik obstawiał katalizator, zamontował emulator sondy lambda i po tygodniu znowu wywaliło błąd. Co mam z tym fantem zrobić, czy aby na pewno jest to wina katalizatora czy może coś innego powoduje zbyt ubogą mieszankę?
instalacja elektryczna, cały czas świecą kontrolki, nie można wyłączyć kluczykiem, samochód po zapaleniu nie można zgasić kluczyczykiem.
dodał: ~Marian, ponad rok temu
Padł akumulator, wymieniłem na nowy ale okazało się, że cały czas świecą kontrolki , sprawdzona kostka stacyjki i stacyjka - ok, po odłączeniu kostki od przewodu i podpięciu akumulatora, kontrolki świecą cały czas , samochód pali ale potem nie można go zgasić.
Silnik momentalnie gaśnie po kilku sekundach
dodał: kuba_korbas, ponad rok temu
Witam ! Mam problem ze swoją Astrą Na wolnych obrotach silnik gaśnie momentalnie bo 5-6 sekundach. Przed tym zdarzeniem nie ma szarpania ani nic podobnego, po prostu gaśnie. Po odłączeniu czujnika od kolektora ssącego samochód nie gaśnie ! Ma mniej mocy i czasem szarpnie Czujnik jest nowy, przepustnica (rzekomo) ok Mechanik podejrzewa mi sterownik silnika Co myślicie na ten temat? Proszę o pomoc !

Dane techniczne Opel Astra H Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 80KM 59kW 2004-2005

Podstawowe parametry Opel Astra H Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 80KM 59kW
Produkowany od 2004 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1686 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 80 KM (59 kW) przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 1800-2800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79 x 86 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Opel Astra H Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 80KM 59kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

Opel Astra H Kombi
Aktualnie przeglądasz Opel Astra H Kombi